تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815999769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بختياري :دست‌هاي پشت پرده براي شكست هدفمندي يارانه‌ها وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بختياري :دست‌هاي پشت پرده براي شكست هدفمندي يارانه‌ها وجود دارد
دست‌هاي پشت پرده براي شكست هدفمندي يارانه‌ها وجود دارد
وزير دادگستري مبارزه با قاچاق كالا و ارز را نيازمند برنامه زمانبندي شده دانست و با بيان اينكه امروز با تدبير رئيس جمهوري مرحله دوم قانون هدفمندي يارانه‌ها در آستانه عملياتي شدن قرار دارد، گفت: به طور قطع دست‌هاي پشت پرده وجود دارد كه نمي‌خواهند هدفمندي يارانه‌ها به موفقيت برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضي بختياري امروز در همايش بررسي روند اجراي مصوبات اخير دولت در عرصه مبارزه با قاچاق كالا وارز با تاكيد بر اينكه مبارزه با قاچاق كالا و ارز نيازمند برنامه زمانبندي شده است، افزود: ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز بايد نحوه اجراي مصوبات را پيگيري كرده و بخش‌هاي مغفول مانده، شناسايي و آسيب‌شناسي شود.

وزير دادگستري با بيان اينكه لايحه مبارزه با قاچاق بعد از 70 سال با اصلاحاتي به دولت آمد و پس از بررسي تخصصي در كار گروه‌ها به جمع‌بندي رسيد، افزود: براي تهيه اين لايحه اقدامات فراواني انجام شد و پس از ارجاع به كميسيون لوايح دولت و توضيحات و دفاعيات ارايه شده به اتفاق آرا در هيات دولت به تصويب رسيد و هم‌اكنون در مجلس شوراي اسلامي به سر مي‌برد.

وي از ديگر مصوبات سال جاري را تصويب قانون امور گمركي بيان و خاطرنشان كرد: اين قانون ملاك عمل گمرك جمهوري اسلامي و ساير دستگاه‌هاي ذيربط است.

وزير دادگستري ادامه داد: تاكيدات مكرر رهبر معظم انقلاب اسلامي درباره ضرورت مبارزه با قاچاق كالا و ارز به ويژه در سفرهاي استاني به استان‌هاي مرزي براي تمامي دستگاه‌ها اعم از اجرايي، قضايي و تقنيني تكليف آور است و امروز بر همين اساس هر سه قوه در ميدان مبارزه با پديده شوم قاچاق كالا و ارز قرار دارند.

بختياري با تاكيد بر اينكه ضربات كاري قاچاق كالا و ارز بر توليد داخلي بسيار شكننده است، گفت: ضربه خوردن توليد داخلي موجب انفعال و شكنندگي تمامي بخش‌ها مي‌شود.

وي با بيان اينكه امروز با تدبير رئيس جمهوري مرحله دوم طرح هدفمندي يارانه‌ها در آستانه عملياتي شدن قرار دارد، افزود: به طور قطع دست‌هاي پشت پرده وجود دارد كه نمي‌خواهند هدفمندي يارانه‌ها به موفقيت برسد.

وزير دادگستري با بيان اينكه هدفمندي يارانه‌ها در اجراي عدالت حرف نخست را مي‌زند، گفت: بعد از تاكيدات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ابهامي در اين زمينه وجود ندارد.

بختياري با يادآوري اين نكته كه در سالجاري مصوبات خوبي در زمينه مبارزه با قاچاق كالا و ارز به تصويب رسيد، گفت: در همين راستا كارگروه اصلي مبارزه با قاچاق كالا و ارز بخشي از وظايف را برعهده ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز، بخشي بر عهده وزارت كشور و برخي ديگر را برعهده وزارت دادگستري قرار داد.

وي با بيان اينكه پس از تقسيم وظايف نوبت نمره دادن به دستگاه‌هاي مسئول در عرصه مبارزه با قاچاق كالا و ارز است، گفت: ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز با تدبير مناسب نمره دهي به دستگاه‌هاي مسئول و استان‌ها را آغاز كند.

وزير دادگستري با تاكبد بر اينكه پس از تصويب مصوبات مناسب در زمينه مبارزه با قاچاق كالا، دغدغه اصلي نحوه اجراي قانون است، گفت: مصوباتي كه از سوي دولت يا مجلس به دستگاه‌ها ابلاغ شده لازم الاجرا است و تا زماني كه اين مصوبات از سوي مراجع قانوني لغو نشود، اجراي آن ضروري است.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن