تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815294298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اصفهان:مهم‌ترين دستاورد سفر رئيس جمهور‌ تحول در مناطق محروم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار اصفهان:مهم‌ترين دستاورد سفر رئيس جمهور‌ تحول در مناطق محروم است
خبرگزاري فارس: استاندار اصفهان گفت: مهم‌ترين دستاورد سفر رئيس جمهوري به اين استان تحول در مناطق محروم و غيربرخوردار است.


سيد‌مرتضي بختياري دوشنبه شب در جمع خبرنگاران در فرمانداري كاشان اظهار داشت: برخورداري روستاها از خدمات زيربنايي كه از بركات اين سفر است، سبب افزايش جاذبه در روستاها و كاهش مهاجرت روستاييان به شهرها شده است.
وي با تشريح خدمات و فعاليت‌هاي انجام شده در استان اصفهان طي سال‌هاي اخير تصريح كرد: شاخص‌ها و آمار موجود بيانگر تحولات و خدمات‌رساني آشكار دولت نهم در روستاهاست.
بختياري خاطرنشان كرد: گرچه در زمينه‌هاي مختلف مشكلات و كمبودهايي وجود دارد اما مردم در دولت نهم از رفاه نسبي در زندگي برخوردار شدند و اصحاب رسانه كه امين مردم و دولت هستند، بايد با پرهيز از افزايش توقعات مردم اقدامات و خدمات انجام شده دولت را به صورت واقعي انعكاس دهند.
استاندار اصفهان با اشاره به اجرايي شدن 78 درصد از پروژه‌هاي سفر رئيس جمهوري به اين استان گفت: از هزار و 806 پروژه مصوب اين سفر هزار و 403 پروژه به صورت كامل اجرايي شده است.
وي وجود بافت فرسوده در هشت شهر استان اصفهان را يادآور شد و افزود: با توجه به فراهم بودن بسترهاي تحول گردشگري اين استان در صورت اجرايي شدن مصوبات سفر رئيس جمهوري در اين بخش تحولات عظيمي در قطب گردشگري استان اصفهان رخ مي‌دهد.
بختياري مهم‌ترين دغدغه و خواسته مردم استان اصفهان در بخش‌هاي مختلف به ويژه در صنعت و كشاورزي را كمبود آب ذكر كرد و اظهار داشت: گرچه به دليل توان بالاي نيروي انساني متخصص و ماهر در استان تمايل به سرمايه‌گذاري فراوان است اما كمبود آب عامل نگران‌كننده در اين زمينه است.
وي با اشاره به اجراي طرح‌هاي موثر آبخيزداري در دوره دوم سفر رئيس جمهوري به استان گفت: با اجراي اين طرح‌ها حدود 700 ميليون مترمكعب سالانه به آب زاينده‌رود اضافه مي‌شود.
استاندار اصفهان تكميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام را از ديگر بركات سفر رئيس جمهوري به اين استان برشمرد و گفت: بسياري از طرح‌هاي نيمه‌تمام در بخش بهداشت و درمان كه از زمان تصويب برخي از آنها 15 تا 25 سال مي‌گذرد، جزو مصوبات اين سفر قرار گرفت و از شتاب اجرايي قابل توجهي برخوردار است.
وي با اشاره به ارتقاي فرمانداري كاشان به فرمانداري ويژه گفت: اين ارتقا‌ به معناي اختصاص اعتبارات ويژه نيست بلكه بر اختيارات مديرا‌ن شهرستان افزوده و بسياري از فرايندهاي اداري حذف شده است.
بختياري دليل مشكلات و تعويق حقوق پرسنل برخي از بيمارستان‌هاي استان را جوابگو نبودن بودجه مصوب در اين بخش ذكر‌ و تصريح كرد: با تصويب اصلاحيه اين قانون از طرف مجلس بيش از 6 هزار ميليارد تومان از حقوق معوقه اين پرسنل به جاري تبديل مي‌شود.
وي حضور گسترده و فعال مردم استان اصفهان در سال‌هاي دفاع مقدس را گسترده دانست و خاطرنشان كرد: نسبت وجود شهدا به جانبازان كشور پنج به يك است، در حالي كه اين نسبت در استان اصفهان به ازاي دو شهيد يك جانباز است.
انتهاي پيام/ص10

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 312]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن