تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805835902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي مصرف محلي استان تهران: اقلام مصرفي را 10تا 15 درصد زير قيمت بازار عرضه مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي مصرف محلي استان تهران: اقلام مصرفي را 10تا 15 درصد زير قيمت بازار عرضه مي‌كنيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بازرگاني

در راستاي هماهنگي با وزارت بازرگاني و با همكاري تعاوني‌هاي مصرف محلي به پايين آوردن قيمت كالاهاي اساسي پرمصرف اقدام كرديم و به منظور رضايت خاطر مصرف كنندگان، اقلام پر مصرف را زير قيمت درج شده بر روي اجناس عرضه مي‌كنيم.

به گزارش خبرنگار تعاون ايسنا، علي‌اكبر اميرجان ـ مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي مصرف محلي استان تهران ـ در يك نشست خبري اظهار كرد: به منظور ايجاد آرامش و جو رواني مناسب براي مصرف كنندگان در روزهاي پاياني سال در تمامي تعاوني‌هاي مصرف محلي كالاهاي اساسي پرمصرف اعم از گوشت، شكر، قند، برنج، روغن، شوينده‌ها و اقلام بهداشتي زير قيمت مصرف كننده درج شده بر روي كالاها عرضه مي‌شود.

وي كالاهاي عرضه شده را 10 تا 15 درصد زير قيمت بازار ذكر كرد و گفت: طي هماهنگي ايجاد شده با وزارت بازرگاني و شركت پشتيباني امور دام، ميوه و مرغ نيز با قيمت‌هاي مصوب توزيع مي‌شود.

اميرجان تعداد تعاوني‌هاي تحت پوشش اين اتحاديه را 250 واحد تعاوني محلي ذكر كرد و گفت: اتحاديه اجناسي را كه از سوي وزارت بازرگاني تهيه مي‌كند، در ميان مردم محله‌ها توزيع مي‌كند. در راستاي حمايت از مصرف كننده و پايين آوردن بسياري از قيمت‌ها نيز 15 تا 30 درصد تخفيف را در اقلامي مثل روغن و برنج ايراني در نظر گرفته‌ايم.

وي گفت: در دو ماهه آخر سال 800 هزار كيلو برنج و همچنين روغن در سطح استان تهران توزيع كرديم. در حالي كه قيمت هر كيلو برنج تايلندي براي مصرف كننده 600 تومان است، اتحاديه به نرخ 540 تومان آن را عرضه مي‌كند؛ زيرا سازمان نظارت و بازرسي بر آن نظارت كامل دارد.

مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي مصرف محلي استان تهران ادامه داد: طي هماهنگي صورت گرفته با وزارت بازرگاني و با همكاري تعاوني‌هاي مصرف محلي اقدام به پايين آوردن بسياري از قيمت‌ها كرديم به نحوي كه پودر لباسشويي ماشيني را از 700 به 604 تومان و پودر دستي را از 508 به 434 تومان كاهش داديم.

وي افزود: اتحاديه تعاوني‌هاي مصرف محلي هر حلب پنج كيلويي روغن 8700 توماني را با قيمت 6280 تومان، هر كيلو گوشت گوساله وارداتي 5250 توماني را به قيمت 4950 تومان و هر كيلو برنج وارداتي به قيمت دو هزار و 400 تومان را با نرخ 1400 تومان عرضه مي‌كند و در اختيار مصرف كننده قرار مي‌دهد.

اميرجان با تاكيد بر نقش تعاوني‌هاي مصرف محلي در تعديل قيمت‌ها در بازار گفت: مردم امروز بيش از گذشته از تعاوني‌هاي مصرف استقبال مي‌كنند؛ زيرا اقلام و مايحتاج مورد نياز مردم با تنوع بسيار در تعاوني‌ها وجود دارد. از طرفي در مقايسه با بازار اجناس تعاوني با قيمت پايين‌تر و همان كيفيت بازار عرضه مي‌شود، به همين دليل تعاوني‌هاي مصرف باعث مي‌شوند كه سوپرماركت‌ها قيمت‌هاي خود را با تعاوني‌ها هماهنگ كنند و در نهايت محصولات خود را به همان قيمت مصرف كننده به فروش برسانند.

مديرعامل اتحاديه تعاوني‌هاي مصرف محلي استان تهران يكي از مشكلات عمده تعاوني‌هاي مصرف را نبود فضا و مكاني براي انجام فعاليت عنوان كرد و گفت: در گذشته فعاليت تعاوني‌هاي مصرف در فضايي مثل پاركينگ هم شكل مي‌گرفت ولي اكنون شهرداري اعلام مي‌كند كه مكان تعاوني‌ها بايد يك محل تجاري باشد.

اميرجان در پايان احتمال داد كه با توجه به شرايط كنوني اقتصاد جهاني و بالا رفتن حقوق و دستمزدها، سال آينده مردم با افزايش قيمت كالاها مواجه شوند.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن