تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816408544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارلوس كي روش: جام جهاني 2014 براي ما شروع شده است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: كارلوس كي روش: جام جهاني 2014 براي ما شروع شده است
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران از تشكيل اردوي تيم ملي براي ديدار با قطر از 28 بهمن و احتمال برگزاري يك ديدار تداركاتي در تهران يا دوبي در يكي از تاريخ هاي دوم يا سوم اسفند ماه خبر داد و گفت: اين را با قاطعيت مي گويم كه در كارمان براي تيم ملي ايران چيزي كم نمي گذاريم.
به گزارش خبرگزاري مهر، "كارلوس كي روش" كه هم اكنون در دوبي بسر مي برد در گفتگويي تلفني با مدير رسانه اي تيم ملي برنامه هاي آتي اين تيم را تشريح و بارديگر بر اهميت ويژه سه ديدار سرنوشت ساز در خردادماه تاكيد كرد.
سرمربي تيم ملي فوتبال كشورمان در ابتداي اين گفتگو با تاكيد بر اينكه حداكثر 18 يا 19 دي به ايران بازخواهد گشت، اظهار داشت: در مراحل قبلي اردوهايي داشتيم كه به ما كمك كرد تا به موقعيتي دست پيدا كنيم كه ديدار با قطر به يك ديدار تشريفاتي تبديل شود، البته هدف اصلي من هم همين بود كه خوشبختانه انجام شد.
وي در ادامه افزود: همچنين با هماهنگي و توافقي كه از قبل با سازمان ليگ داشتيم قرار بر اين بود كه شروع اردو براي ديدار با قطر هيچگونه تداخلي با مسابقات ليگ نداشته باشد و در برگزاري آن خللي وارد نشود كه اين به نفع همكاران ما در باشگاه ها هم هست. دليل اين كار، پايبندي و احترام به توافقي بوده كه با سازمان ليگ داشته ايم و اينكه ديدارهاي ليگ به صورت منظم انجام شود تا زماني كه ما ديدارهاي حساس تري را پيش رو داريم، فرصت بيشتري براي برگزاري اردوهاي تيم ملي داشته باشيم. كي روش درباره اردوي آينده تيم ملي كشورمان گفت: طبق هماهنگي با سازمان ليگ برتر كه در همين روزهاي اخير حاصل شد، اردوي بعدي تيم ملي از 28 بهمن آغاز خواهد شد و تا روز ديدار با قطر (10 اسفند) ادامه خواهد داشت. البته من از فدراسيون درخواست برنامه ريزي براي يك ديدار تداركاتي براي دوم يا سوم اسفندماه كرده ام. وي درباره محل برگزاري اين ديدار افزود: هنوز بطور قطعي مشخص نيست اما ترجيح من به دليل اينكه بازي با قطر در تهران است، اين است كه بازي در تهران باشد اما گاهي اوقات وقتي وارد مذاكره با تيم هاي خارجي براي انجام ديدارهاي دوستانه مي شويم، ممكن است آنها شرايط خاص خودشان را داشته باشند كه اگر چنين شود و نتوانيم در تهران بازي كنيم، نظر من اين است كه در امارات برگزار شود زيرا مسير پروازي كوتاهي تا تهران دارد.
سرمربي تيم ملي كشورمان ضمن تشريح برنامه هاي اين تيم پس از ديدار با قطر خاطر نشان كرد: البته پس از ديدار با قطر تا خردادماه، اردوهاي تيم ملي متوقف نمي شود و ما در نظر داريم دو يا سه ميني كمپ (اردوي كوتاه مدت) برگزار كنيم تا بطور دائم آمادگي و شرايط بازيكنان را مورد ارزيابي قرار دهيم.
وي همچنين درباره حضور اشكان دژآگه در تيم ملي گفت: همانگونه كه قبلا هم گفته ام از نقطه نظر فني، شرايط اين بازيكن براي من كاملا روشن و قابل قبول است اما متاسفانه بار قبل مشكلاتي از لحاظ هماهنگي و انجام روال اداري پيش آمد كه او نتوانست به ما ملحق شود اما اميدوارم براي آينده بهانه اي از اين جهت وجود نداشته باشد، ضمن اينكه ما به قوانين بين المللي فيفا احترام مي گذاريم و هر تصميمي كه اتخاذ كنيم، خارج از چارچوب اين قوانين نخواهد بود. كي روش همچنين در پيامي به اهالي فوتبال گفت: اين دلگرمي و اطمينان را به تمامي اهالي فوتبال مي دهم كه ما با جديت هرچه تمام تر كارمان و تمامي امور مربوط به تيم ملي را پيگيري مي كنيم و اين را با قاطعيت مي گويم كه در كارمان براي تيم ملي ايران چيزي كم نمي گذاريم اما از سوي ديگر بر اين موضوع براي چندمين بار تاكيد مي كنم كه ما آينده اي در جام جهاني 2014 نخواهيم داشت اگر در ژوئن 2012 (خرداد ماه 91) نتوانيم موفق باشيم و همه بايد درك كنند كه جام جهاني آينده براي ما در خردادماه آينده رقم مي خورد و به همين دليل به يك برنامه ريزي عالي و منظم براي اين ماه نياز داريم.

شنبه|ا|10|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن