تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821066357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيروز آبادي: رقابت آمريكا و روسيه جنگ زرگري براي غارت سرمايه هاي جهان بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: فيروز آبادي: رقابت آمريكا و روسيه جنگ زرگري براي غارت سرمايه هاي جهان بود
رييس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: با پيروزي انقلاب توطئه هاي وسيعي عليه ملت ايران آغاز شد كه ميتوان به جنگ نظامي و همچنين فعال كردن گروهك ها و ساير توطئه ها عليه ايران اشاره كرد كه همه آنها بي نتيجه ماند.


به گزارش خبرنگار سياسي برنا، سر لشكر سيد حسن فيروز آبادي در همايش عمليات رواني كه صبح امروز در مركز همايش هاي صدا و سيما آغاز شد، با اشاره به اينكه قرآن بزرگترين و موثرترين كتاب عمليات و جنگ رواني در جبهه نور است، گفت: من با مطالعه قرآن كريم به اين نتيجه رسيده ام كه كتاب كوثر خداوند علاوه بر ابعادي كه تا كنون براي آن در نظر گرفته شده است توجه شاياني به حفظ روحيه پيامبر اعظم در صحنه مقابله با كفار و عرصه پر فراز و نشيب رسالت است.

وي افزود: بخش مهمي از آيات خداوند زمينه قوت قلب مسلمين و مومنين و رسول خداوند را فراهم كرده و پاسخي محكم به حيله هاي دشمنان پيامبر اسلام است.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح در ادامه اضافه كرد: حضرت امام خميني (ره) كه نماد مبارزه و مقاومت در برابر استكبار جهاني محسوب مي شود نمونه ديگري از عمليات رواني اسلام و همچنين حمايت از مسلمين و مستضعفين است كه مي توان نمونه هاي فراواني از آن را در صحيفه نور حضرت امام (ره) مشاهده كرد.

سرلشكر فيروز آبادي گفت: بخش مهمي از مباحث و سخنان حضرت امام عمليات رواني ايشان براي استحكام قلب امت اسلامي و رزمندگان اسلام است و پاسخي به هجمه هاي استكبار جهاني محسوب مي شود.

وي افزود: در كنار اين لازم است به گذشته ادبيات پر محتواي ملت بزرگ ايران نيز اشاره اي كنيم، چرا كه حكيم ابوالقاسم فردوسي در قالب كتاب بزرگ شاهنامه تمام تلاش خود را براي حفظ روحيه ملت ايران و پيروان اميرالمومنين در آن دوره پر آشوب به كار بسته است.

وي افزود: افسانه هاي او پردازش ايمان، قوت قلب، ايستادگي، مردانگي، مروت و اميد به پيروزي است.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح اضافه كرد: مهدويت فرهنگ آن نيز نوعي استقامت در مقابله با عمليات رواني استكبار است.

سرلشكر فيروز آبادي با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي ادامه داد: پيروزي انقلاب شكست استراتژيك جبهه كفر و استكبار بود، چرا كه در طول يك تاريخ صد ساله، تهاجم فرهنگي غرب به ايران از صندوق شهر فرنگ تا قلدري هاي رضا خان و ساختار حكومتي وي عملياتي براي خام كردن ملت ما و چپاول منافع ملي ايران بوده است.

وي با اشاره به جنگ سرد و رقابت اتحاد جماهير شوروي و آمريكا براي سلطه بر جهان گفت: رقابت اين دو قدرت سرچشمه يك علميات رواني گسترده براي يارگيري در جهان و همچنين جنگ زرگري آنها براي غارت سرمايه هاي كشور هاي جهان بود تا ملت ها نسبت به سرمايه ها و منافع ملي خود بي تفاوت باشند.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح اضافه كرد: ايدئولوژي سازي از سوي غرب استكباري تا تربيت و جذب نخبگان ساير كشورها در جبهه هاي غرب و شرق و همچنين راه اندازي دعواهاي روشن فكري و بي تفاوت كردن جوانان نسبت به فرهنگ خود و غارت ثروت هاي ملي آنان از جمله تاكتيك هاي آنان در اين جنگ رواني بوده است.

سرلشكر فيروز آبادي با اشاره به تلاش هاي غرب براي دگرگوني فرهنگ ساير كشورها گفت: امروز با پيروزي انقلاب اسلامي و بيدار شدن ملت ها و نخبگان آنها شاهد شورشي عليه استكبار جهاني و همچنين مبارزه آنان با تسلط بيگانگان هستيم.

وي با اشاره به اينكه پيروزي انقلاب زمينه بيداري كشورهاي جهان را فراهم ساخت گفت: با پيروزي انقلاب توطئه هاي وسيعي عليه ملت ايران آغاز شد كه ميتوان به جنگ نظامي و همچنين فعال كردن گروهك ها و ساير توطئه ها عليه ايران اشاره كرد كه همه آنها بي نتيجه ماند.

رييس ستاد كل نيروهاي مسلح اضافه كرد: امروز انجمن هاي مخفي گردانندگان آمريكا و انگليس تمام تلاش خود را با هر آنچه كه در دست دارند از جمله سازمان هاي بين المللي، مقررات خود ساخته دانشگاه ها و مراكز پژوهشي، نخبگان و ارتباطات علمي براي مقابله با نظام اسلامي متمركز كردند كه اميدواريم با توجه به اين ترفند ها زمينه مقابله با توطئه هاي نظام استكباري فراهم شود و نظام جمهوري اسلامي ايران موجب قوت قلب تمام مستضعفين را فراهم كند.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن