تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815978458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گيلان:توجه ويژه به جوانان لازمه توسعه استان گيلان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار گيلان:توجه ويژه به جوانان لازمه توسعه استان گيلان است
رشت - خبرگزاري مهر: روح الله قهرماني چابك گفت: توجه ويژه به جوانان لازمه توسعه گيلان است زيرا جوانان گيلاني نسلي نو با انديشه هاي مثبت و كار آمد هستند.

به گزارش خبرنگارمهردررشت، استاندار گيلان عصر سه شنبه در ستاد ساماندهي امور جوان استان افزود: گسترش ارتباط با اين قشر امري ضروري و حياتي است.

وي متذكر شد: برگزاري جلسات ستاد ساماندهي امور جوانان باتوجه به قشرعظيم جوان استان و نقش كار آمد آنان در توسعه و تعالي استان و كشور يكي از مهمترين جلسات است.

قهرماني افزود: تمامي اعضاي ستاد ساماندهي امور جوان بايد بصورت مرتب در نشستهاي اين ستاد شركت كنند در غير اينصورت در موارد اضطراري و نمايندگان تام الاختيار آنان در جلسات حضور داشته باشند.

استاندار گيلان درادامه با اشاره به نقش جوانان در جامعه اظهار داشت: باتوجه به نقش جوانان در خلاقيتها و نو آوري هايي كه منجر به پيشرفت كشور مي شود فراهم كردن زمينه حضور پررنگ آنان در جامعه امري اجتناب ناپذيراست.

قهرماني تصريح كرد: ايجاد زمينه شكوفايي استعدادهاي جوان موجب پيشرفت و شكوفايي روز افزون استان خواهد شد.

وي در ادامه با تأكيد بر اشاعه و معرفي هويت ملي و اسلامي در بين جوانان بيان كرد: هويت ديني و ملي يكي از اولويتهاي مهم در حوزه مسائل مرتبط با جوانان است.

استاندار گيلان همچنين گفت: استكبارجهاني با بكارگيري هجمه هاي فرهنگي و استفاده از ابزارالكترونيكي درصدد تغيير و بي هويتي كردن جوانان كشوراست كه بايد درمقابل توطئه هاي دشمنان ايستادگي كرد تا هويت اسلامي جوانان حفظ شود.

وي بيان داشت: مديران بايد ساختار شكني مثبتي در تعامل با جوانان داشته باشند و منعطف با تفكرات آنان به سوي توسعه گام بردارند زيرا جوانان آينده سازان كشور و استان گيلان هستند و بايد نقطه نظرات و ديدگاههاي خود را آزادانه بيان كنند.

قهرماني با تأكيد برلزوم مشاركت جوانان در امور اجرايي گفت: تمامي دستگاههاي اجرايي استان بايد گزارشي از عملكردشان را كه در راستاي امور جوانان است به كار گروه ستاد ساماندهي امور جوانان ارائه دهند تا ميزان مشاركت آنان در بخش امور جوانان مورد بررسي قرار گيرد.

وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود تأكيد برضرورت حضور منظم به موقع مديران در جلسات اظهار داشت: مديران دستگاههاي اجرايي بايد از انجام فعاليتهاي ثانوي پرهيز كنند زيرا پرداختن به كارهاي ديگر موجب ايجاد اخلال در كار اصلي آنها مي شود.

استاندار گيلان افزود: برخي از مديراني كه در مراكز آموزش عالي به تدريس مشغولند بايد در صورت ضرورت در ساعات غيراداري به فعاليت بپردازند درغيراينصورت وضعيت آنان قابل بررسي خواهد بود.

مدير سازمان ملي جوانان استان گيلان نيز در اين جلسه گفت: هويت جوانان يك امر اساسي و تأثير گذار در شخصيت آنان است و نوع شخصيت جوانان تأثير بسزايي در جامعه خواهد داشت.

حجت الاسلام سعيد مهدوي افزود: باورهاي توحيدي و هويت دفاع از سرزمين مقدس ايران اسلامي مهمترين ويژگي نگرش جوانان است و مسأله هويت بايد بطور دقيق بررسي و راه حلهاي مناسب در نظر گرفته شود.

وي اظهار داشت: در استان گيلان با اهتمام استاندار تاكنون بيش از 80 مصوبه در راستاي ساماندهي امور وجود دارد و سازمان ملي جوانان در كنار ساير فعاليتهاي خود در حوزه جوانان توجه به هويت جوانان را از اساسي ترين امور خود مي داند.

مهدوي در ادامه خواستار اعتباري مشخص براي انجام فعاليتهاي پژوهشي در خصوص هويت جوانان گيلاني شد كه با موافقت استاندارگيلان اين پيشنهاد به تصويب ستاد رسيد.

در ادامه اين جلسه هريك از اعضا به بيان نقطه نظرات و ديدگاههاي خود پرداختند و تعدادي از مديران دستگاههاي اجرايي كه در بحث امور جوانان فعاليت بيشتري داشتند مورد تقدير قرار گرفتند.

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن