تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821021814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت 9 دي/برنامه هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي دامغان تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به مناسبت 9 دي/برنامه هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي دامغان تشريح شد
برنامه هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي دامغان تشريح شد
دامغان - خبرگزاري مهر: ستاد بزرگداشت حماسه 9 دي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان دامغان در اطلاعيه اي برنامه هاي اين ستاد به مناسبت بزرگداشت سالروز نهم دي را اعلام كرده است.

در اين اطلاعيه كه عصر روز چهارشنبه براي مهر ارسال شد، آمده است: نهم دي ماه كه ياد آور حضور حماسي امت ولايتمدار و شهيد پرور بر ضد فتنه و فتنه گران داخلي و خارجي در عرصه هاي مختلف نامگذاري شده را گرامي مي دارييم.

مراسم گراميداشت نهم دي ماه با سخنراني سردار حسن حميدزاده معاون پارلماني ستاد كل نيروهاي مسلح، چهارشنبه هفتم دي ساعت 18 در محل مجتمع شهيد شاهچراغي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دامغان برگزار مي شود.

برگزاري مراسم دعاي كميل بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع، برگزاري مراسم دعاي ندبه و سخنراني در مهديه، همزمان با سراسر كشور همراه با نماز عبادي سياسي جمعه در مصلي امام خميني(ره) به امامت امام جمعه دامغان و مراسم سخنراني با موضوع حماسه نهم دي شب شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد جامع شهر اميريه از ديگر برنامه هاي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان دامغان به مناسبت بزرگداشت سالروز 9 دي است.

علاوه بر آن برنامه هايي نيز نظير برگزاري گفتمان هاي ديني با موضوع بصيرت و ميثاق با ولايت، انتشار بيانيه و نمايشگاه عكس و تصوير در سطح شهرستان، بخش ها و روستاهاو پايگاه هاي مقاومت بسيج با همكاري دانشگاه ها، آموزش و پرورش، اداره تبليغات اسلامي و اداره ارشاد اسلامي شهرستان از جمله ويژه برنامه هاي بزرگداشت نهم دي ماه در دامغان است.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن