تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812157759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي دولت:هولوكاست واقعي امروز در فلسطين در حال رخ دادن است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: سخنگوي دولت:هولوكاست واقعي امروز در فلسطين در حال رخ دادن است
گروه سياسي: سخنگوي دولت با اشاره به آيه «وَلاَ تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى» خاطرنشان كرد: هولوكاست واقعي امروز در فلسطين در حال رخ دادن است امروز جهان از وجود صهيونيست رنج مي‌برد در صورتي كه هولوكاست هم رخ داده باشد خاستگاه آن غرب است و نبايد تاوان آن را كودكان و زنان فلسطيني بدهند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا)، غلام‌حسين الهام سخنگوي دولت در همايش «دروغ مقدس غرب» كه عصر سه‌شنبه هشتم بهمن در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد، در ابتدا به قرائت پيام رئيس جمهور در محكوميت هولوكاست پرداخت.

وي در ادامه با سخناني به موضوع هولوكاست اشاره كرد و گفت: ورود شما دانشجويان در واكاوي جعبه سياه رژيم صهيونيستي اقدامي مبارك است و فلسفه اين رژيم كشف رمز مي‌شود و با اين كار وارد مهم‌ترين بخش مبارزه اساسي با صهيونيست مي‌شويد.

اين استاد دانشگاه به تشريح چگونگي ايجاد رژيم صهيونيستي پرداخت و عنوان كرد: اگر به ريشه‌هاي تشكيل اين رژيم قبل از جنگ جهاني اول توجه كنيم اين رژيم در ميان يك خاموشي و با يك حركت آرام و خزنده ايدئولوژيك با انتشار كتاب دولت يهود تلاش كرد براي استقرار يك دولت، مباني اعتقادي جعل كند.

وزير دادگستري در ادامه بيان كرد: اين اتفاق در شرايطي پيش آمد كه متفكران، انديشمندان و مسلمانان جهان در آن زمان در غفلت به سر مي‌بردند و صهيونيست‌ها در اين فرصت تفكر صهيونيسم را به گفتمان فكري و فلسفي تبديل كردند.

وي در ادامه گفت: صهيونيست‌ها با يك حركت خاموش و خزنده آغاز كردند و بعد از جنگ جهاني اول وارد فاز سياسي و نظامي شدند و با تشكيل ارتش تروريستي و نظام وحشت با همكاري قدرت‌هاي استعماري آن زمان با باج‌گيري سياسي در منطقه كنوني استقرار يافتند.

الهام با بيان اينكه طرح هولوكاست در جهت مظلوم‌نمايي يهود پي‌ريزي شد تصريح كرد: با استفاده از اين حربه به باج‌گيري از دنيا پرداختند و فرهنگ ليبرال نيز با ممنوع كردن هرگونه تحقيق از اين واقعه به آنها كمك كرد.

وي با اشاره به اينكه در فرهنگ ليبرال آزادي مهم‌ترين اصول آنها شناخته مي‌شود، بيان كرد: در اين فرهنگ تحقيق در مورد هولوكاست كه منشاء اقدامات مهمي در جهان شده است خط قرمز شناخته مي‌شود و محققاني كه در اين عرصه وارد شدند با هزينه‌هاي كيفري مواجه شده و انديشيدن در اين موضوع جرم بزرگي تلقي شد.

وزير دادگستري در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اعمال نفوذ نهادهاي بين‌المللي در مسئله هولوكاست ابراز كرد: اين نهادها تحقيق در اين زمينه را مترادف نسل‌كشي مي‌دانند و هيچ كس اجازه ندارد اين موضوع را كالبد‌شكافي كند و ادامه اين شرايط بسترساز تاسيس و حفظ دولت غاصب صهيونيستي در متن و بطن جهان اسلام شده است.

الهام صهيونيست را به عنوان يك حزب سياسي و مبتني بر ترور و ارعاب دانست و افزود: اقدامات جنايتكارانه صهيونيست‌ها به حدي فجيع است كه در ديدار رئيس جمهور با يهودي‌ها و خاخام‌هاي يهودي آمريكا آنها انزجار خود را از جنايت‌هاي اين رژيم اعلام كردند.

وي با اشاره به اينكه صهيونيسم امروز به عنوان يك حزب سياسي شناخته شده است افزود: براي يهوديان جهان مشخص شده است كه صهيونيست‌ها مظهر پليدي، خون‌ريزي و نسل‌كشي شناخته مي‌شوند.

الهام در ادامه خاطرنشان كرد: در جهان اسلام هرگز يهودآزاري به يك فرهنگ تبديل نشده است و اين خاستگاهي در جهان اسلام نداشته است. امروز در ايران يهوديان به عنوان يك اقليت بسيار كوچك ديني در مجلس شوراي اسلامي نماينده دارند و در تصميم‌گيري‌هاي سياسي مشاركت دارند.

وي با بيان اينكه حركتي كه روزي به دروغ شروع شده بود به رسواترين نقطه رسيده است، گفت: افشاگري در زمينه هولوكاست ماهيت اين رژيم را آشكار كرده است و با روشن شدن بي‌هويتي و فلسفه وجودي صهيونيست‌ها، پايان عمر اين مظهر فساد آغاز شده است.

الهام در پايان با اشاره به آيه «وَلاَ تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى» خاطرنشان كرد: هولوكاست واقعي امروز در فلسطين در حال رخ دادن است امروز جهان از وجود صهيونيست رنج مي‌برد در صورتي كه هولوكاست هم رخ داده باشد خاستگاه آن غرب است و نبايد تاوان آن را كودكان و زنان فلسطيني بدهند.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن