تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820987469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تحولات لبنان/تاكيد بر حفظ سلاح مقاومت/ سه لبناني در مرز با سوريه كشته شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تحولات لبنان/تاكيد بر حفظ سلاح مقاومت/ سه لبناني در مرز با سوريه كشته شدند
تاكيد بر حفظ سلاح مقاومت/ سه لبناني در مرز با سوريه كشته شدند
كشته شدن سه لبناني در مرز با سوريه، تاكيد شخصيتهاي لبناني بر ناكامي توطئه ها عليه سوريه و حمايت آنها از سلاح مقاومت از مهمترين تحولات لبنان است.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شبكه المنار، "شيخ محمد يزبك" عضو شوراي مشورتي حزب الله گفت : هر تغيير بايد در كشورهاي عربي از سوي مردن آن كشور باشد و طرحهاي خارجي سودي ندارد.

وي افزود: موضوع سوريه درگيري داخلي نيست، بلكه توطئه اي براي خارج كردن سوريه از محور مقاومت است و تلاشهايي براي ضربه زدن به وحدت عربي و اسلامي وجود دارد.

از سوي ديگر "ميشل سليمان" رئيس جمهوري لبنان در نشست امروز كابينه اين كشور به رياست وي برگزار شد ضمن ابراز تاسف از كشته شدن سه لبناني در منطقه "وادي خالد، خواستار تحقيقات فوري دستگاههاي مربوطه و اتخاذ اقدامات قضايي لازم در اين باره شد.

منابع بيمارستاني لبنان از كشته شدن سه نفر در منطقه مرزي شمال لبنان خبر دادند.اين منابع اعلام كردند: در اثر تيراندازي نيروهاي سوري به يك خودروي مرسدس سفيد رنگ در نزديكي مرز الريداني در منطقه وادي خالد سه نفر كشته شدند.

از سوي ديگر "حسين الموسوي" از نمايندگان پارلمان لبنان گفت : همه مسيحيان و مسلمانان جهان بايد به مسئوليت خود در دفاع از بيت المقدس و مسجد الاقصي عمل كنند و مانع تجاوزات اشغالگران به آن شوند.

وي افزود: گروههاي تروريستي كه اديان و مذاهب را در نيجريه، عراق و فلسطين هدف قرار مي دهند در واقع شاخه هاي وابسته به آمريكا هستند.

خبر ديگر اينكه "ميشل عون" رهبر جريان ملي آزاد لبنان با انتقاد از هجمه ها عليه "فايز غصن" وزير دفاع اين كشور درباره حضور القاعده گفت: وزير دفاع پيگير امور است و با توجه به مسئوليت بهتر مي تواند اظهار نظر كند.

وي با اشاره به انفجارهاي اخير دمشق افزود: اين اقدامات فقط خرابي و ناامني به بار مي آورد، اما منجر به تغيير نظام نمي شود و اين گونه تلاشها همانند اقدامات قبلي ره به جايي نمي برد.

رهبر جريان ملي آزاد لبنان با اشاره به موضعگيري يك اسقف ماروني درباره خلع سلاح مقاومت با تاكيد بر ضرورت حفظ اين سلاح تا زماني كه تهديدهاي صهيونيستها وجود دارد، گفت : هنگامي كه زمانش فرا برسد ما از اين نظريه حمايت مي كنيم و "سيد حسن نصرالله" دبيركل حزب الله با ماست.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن