تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوش اخلاقى در بين مردم زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821146396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

*تشكر از واكنش‌هاي داخلي و خارجي نسبت به فجايع غزه* سردار مسعود جزايري: بر اساس شواهد، رژيم صهيونيستي در مسير سراشيبي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: *تشكر از واكنش‌هاي داخلي و خارجي نسبت به فجايع غزه* سردار مسعود جزايري: بر اساس شواهد، رژيم صهيونيستي در مسير سراشيبي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح با بيان اين‌كه " جمهوري اسلامي ايران براي دشمن يك كشور دست نيافتني است" گفت: مجموعه‌ نيروهاي مسلح ما در وضعيتي هستند كه كشور و نظام ما را در يك بيمه كامل از نظر دفاعي قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) سردارسرتيپ پاسدار مسعود جزايري در نشست خبر صبح روز سه‌شنبه افزود: ساختار و فرهنگي كه تلاش مي‌شود براي نيروهاي مسلح ايران ساري و جاري باشد اين است كه اين نيروها بايد حالت خادم ملت را داشته باشند.

وي با اشاره به پوشش اخبار مختلف مربوط به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه در رسانه‌هاي داخلي و برخي رسانه‌هاي خارجي افزود: جا دارد از رسانه‌هاي داخلي و برخي رسانه‌هاي خارجي كه مساله غزه را به خوبي پوشش داده‌ا‌ند، تشكر كنم. وي با بيان اين‌كه " رسانه‌هايي از جمله؛ العالم و پرس‌تي‌وي توانستند به خوبي اين‌ كار را انجام دهند" خطاب به اين رسانه‌ها گفت: استكبار جهاني و اسرائيلي‌ها علي‌رغم تمام توانمندي‌هاي‌شان در امر رسانه و با وجود همه ادعاهاي خود در اين رابطه در برابر شما مجبور شدند، كوتاه بيايند، بنابراين ‌قدر كار بزرگ خود را بدانيد؛ چراكه كاري كه شما كرديد از كار رزمندگان فلسطيني كمتر نيست و شما توانستيد پيام مظلوميت زنان و بچه‌هاي فلسطيني را به گوش جهانيان برسانيد.

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح همچنين از همه شخصيت‌هاي جهاني، NGOها، گروه‌ها و سازمان‌هايي كه در اين روزها عليه رژيم‌هاي استكباري قيام كرده‌اند تشكر كرد و افزود: راهپيمايي‌ها و تلاش‌هايي كه در اين عرصه صورت گرفت بعضا براي اولين بار بود كه در جهان اتفاق مي‌افتاد و لازم است كه ما از ايران از همه آن‌ها تشكر كنيم.

وي اظهار كرد: از شواهد پيداست كه رژيم آپارتايد اسرائيل غاصب در حال سقوط است و در مسيرسراشيبي قرار دارد. بايد تلاش كنيم كه بتوانيم در غافله حق‌طلبان در اين عرصه حضور داشته باشيم؛ چراكه عدم حضور در جبهه حق، ندامت هميشگي را براي كساني كه جا بمانند به دنبال خواهد داشت.

وي با بيان اين‌كه " دهه فجر جزو ايام‌الله است" تصريح كرد: وقتي حرف از ايام‌الله مي‌زنيم بايد به عبرت‌ها، فرصت‌ها و تهديدهايي كه در هر يوم‌الله صورت مي‌گيرد، توجه كنيم. در آستانه دهه فجر اگر به صحنه جهان و منطقه نگاهي بيندازيم با مساله غزه و بلافاصله با دو جبهه حق و باطل مواجه مي‌شويم. جبهه حق و باطل در مساله غزه كاملا روشن و شفاف است و بعد از قضيه جنگ 33 روزه اين براي اولين بار است كه با اين شفافيت دو جبهه حق و باطل مشخص است.

جزايري با طرح اين سوال كه " اگر انقلاب در ايران محقق نشده بود ما در كدام جبهه بوديم؟" خاطرنشان كرد: چنانچه انقلاب اسلامي رخ نداده بود، چه بسا كه ما در جبهه اسرائيلي‌ها و جبهه باطل بوديم. اگر مجموعه انقلاب اسلامي هيچ دستاوردي نداشته باشد، الا اين‌كه ما در جبهه طرفداران مردم مظلوم غزه باشيم، همين براي دنيا كافي است.

وي با اشاره به وضعيت نيروهاي مسلح ايران در دوران پيش از انقلاب اسلامي اظهار كرد: پيش از انقلاب نيروي مسلح ما به تبع ساير دستگاه‌هاي حكومتي تابعي از سياست‌هاي قدرت‌هاي بزرگ و در راس آن‌ها آمريكا و انگليس بود. بعد از انقلاب به دنبال تحولات مختلف، نيروي مسلح ما هم دستخوش تحولاتي شد. يك بخش از اين تحولات مربوط به ارتش است، چنانچه امروز خوشبختيم كه ارتشي داريم كه مسير كمال را به سرعت طي مي‌كند و ارتش اسلام و حزب‌الله است.

وي تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيز تشكيل نيروي مقاومت بسيج را دو ابتكار امام(ره) در امر نيروهاي مسلح برشمرد و گفت: موضوع بسيج يك ابتكار بزرگ، بنيادين و كاملا استراتژيك است به گونه‌اي كه ما را قادر كرده است كه نيروي مسلحي فراميليوني و ارتشي گسترده و خانوادگي داشته باشيم؛ چراكه نيروي بسيج در هر خانه و كاشانه‌اي حضور دارد و در وقت لزوم قادر است از نظام و انقلاب به خوبي دفاع كند. ابتكار تشكيل بسيج موجب شد تا ما يك نظام هميشگي داشته باشيم. به طوري كه دشمنان قادر نخواهند بود ما را دچار شكست كنند.

وي با اشاره به حضور نيروهاي مسلح در مراسم مختلف كشور، به تشريح برخي از برنامه‌هاي كميته نيروهاي مسلح ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي پرداخت و افزود: بخشي از برنامه‌هاي نيروهاي مسلح براي دهه فجر امسال دروني و بخشي از آ‌ن‌ها بيروني است. براي امسال بيش از 250 مورد برنامه در مجموعه نيروهاي مسلح پيش‌بيني شده است.

مسوول كميته نيروهاي مسلح ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي با اشاره به برخي برنامه‌هاي اين كميته افزود: عطرافشاني حرم مطهر حضرت امام(ره) توسط سپاه كاشان، رژه موتورسواران از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا به مناسبت سالروز ورود امام(ره) و گلباران مسير حركت حضرت امام(ره) در سال 57 توسط بالگردها از جمله برنامه‌هاي ما در دهه فجر امسال است. در رژه موتورسواران حدود هزار موتورسوار حضور خواهند داشت و در برخي مقاطع نيز ايستگاه‌هاي فرهنگي تعبيه شده است.

وي تجديد ميثاق با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و نثار تاج گل را از جمله ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده براي دهه فجر امسال عنوان كرد و گفت: به صدا درآمدن بوق كشتي‌ها در درياهاي بزرگ، گلباران مزار شهدا در بهشت‌ زهرا و ساير قبور شهدا، گلباران قبور شهداي ارامنه تهران، اجراي برنامه‌هاي مختلف توسط گروه‌هاي رزم نواز نيروهاي مسلح و مسابقه آدمك‌هاي استكبار ستيزي نيز از جمله اين برنامه‌ها هستند.

وي از افتتاح حداقل ده پروژه توسط وزارت دفاع و پشتيباني نيروها مسلح در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال پروژه‌هاي مختلفي افتتاح خواهد شد به طوري كه حداقل در هر روز يك طرح بزرگ از سوي وزارت دفاع اعلام مي‌شود.

جزايري ادامه داد: در سالروز بيعت تاريخي كاركنان نيروي هوايي ارتش، با آرمان‌هاي حضرت امام(ره) تجديد عهد خواهيم كرد و اين واقعه را به عنوان يك پديده در تاريخ جمهوري اسلامي ايران بزرگ خواهيم داشت.

وي با بيان اين‌كه " در ساعت 21 شب 22 بهمن مراسم نورافشاني در 30 مركز استان و حداقل 300 شهر ديگر انجام خواهد شد" عنوان كرد: اجراي نمايش‌هاي خياباني ، تجليل از مختصصان، مبتكران، مخترعان و بازنشستگان نيروهاي مسلح، تكريم خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران نيروهاي مسلح، چاپ تمبرهاي به مناسبت‌هاي مختلف توسط ارتش و نيروي انتظامي، پخش برنامه فرهنگي تاريخي 18 قسمتي كه از سوي سپاه تهيه شده است و مراسم چترريزي در روز 22 بهمن امسال از جمله برنامه‌هاي ديگر كميته نيروهاي مسلح ستاد مركزي دهه فجر انقلاب اسلامي است.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن