تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805562200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فيروز كريمي: استقلال قهرمان مي شود اما با قضا، قدر، داوري، جدول، قرعه و در عين حال توانمندي


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فيروز كريمي: استقلال قهرمان مي شود اما با قضا، قدر، داوري، جدول، قرعه و در عين حال توانمندي
سرمربي تيم فوتبال صباي قم با قطعي دانستن قهرماني استقلال در اين فصل ليگ برتر اين قهرماني را با قضا، قدر ، داوري ، جدول و قرعه و در عين حال توانمندي دانست.
"فيروز كريمي" در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني شبكه خبر تاكيد كرد : تيم فوتبال استقلال تهران صد در صد قهرمان اين فصل رقابت هاي فوتبال ايران خواهد شد و صباي قم به هيچ عنوان رقيب استقلال براي قهرماني نيست .

سرمربي تيم فوتبال صباي قم تنها رقيب استقلال براي قهرماني را ذوب آهن دانست و افزود: قهرمان ليگ برتر ايران در چرخه شش تيمي استقلال ، پرسپوليس ، سپاهان ، صبا ، ذوب آهن و پيكان مشخص مي شود و استقلال تهران تقريباً بيشتر ميادين سخت خود را سپري كرده است و تيم هايي كه در آينده مقابل استقلال قرار خواهند گرفت نمي توانند اين تيم را متوقف كنند .

"فيروز كريمي" افزود : پرسپوليس ، صبا باتري و سپاهان در اين فصل گاف هاي زيادي دادند و از چرخه و گردونه رقابت قهرماني ليگ برتر كنار رفتند.

وي گفت : در بازي مقابل استقلال بيشترين فشار را به تيم مقابل آورديم ولي اين تيم با شانس ، قضا ، قدر ، قرعه ، جدول و داور از ميادين سخت عبور مي كند و تنها ميدان سخت استقلال بازي مقابل پرسپوليس است .

"فيروز كريمي" گفت : استقلال در خيلي از بازي هاي ليگ برتر مثل شيراز ميهمان نيست بلكه ميزبان است و بسياري از تيم هاي ليگ برتري شخصيت تيمي براي بازي مقابل استقلال را ندارند .

سرمربي تيم فوتبال صباي قم خاطرنشان كرد : هفته بيستم ليگ برتر پارسال قهرماني پرسپوليس را قطعي دانستم و در حالي كه مربي استقلال بودم درباره اين تيم صحبت نكردم و استقلال را براي قهرماني بدون شانس دانستم .

كريمي ادامه داد : شخصاً علاقه دارم استقلال قهرمان شود و در كنار فاكتورهايي كه گفتم توانمندي هم فاكتوري قوي براي اين قهرماني خواهد بود و تقريباً استقلال براي قهرماني رقيبي ندارد.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم درباره پرسپوليس هم تاكيد كرد : اين تيم دائماً از قافله عقب مي ماند و نمي تواند همه بازي هاي آينده را برنده باشد .

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت : پرسپوليس وقتي به ملوان در تهران مي بازد گافي عظيم داده است و وقتي از مس يك امتياز مي گيرد از گردونه قهرماني خارج شده است و در همين راستا وضع صباي قم هم بهتر نيست چون شانس ما براي قهرماني از همه تيم ها بيشتر بود ولي وقتي از 3 بازي 2 دو امتياز مي گيريم با دست خود از كورس قهرماني خارج مي شويم.

كريمي درباره اين صحبت هاي ناصر حجازي كه گفته بود بزرگ ترين اشتباه من آوردن كريمي به استقلال بود هم گفت: فكر نمي كنم منظور حجازي به اين صورت بوده است و در مدتي كه در استقلال بوديم بيشترين همكاري را با من داشت .

وي گفت: رفتن به استقلال تهران اشتباه بزرگي بود چون تيمي را كه رها كردم (استقلال اهواز ) در واقع قهرمان فصل گذشته بود چون در دقيقه 92 با يك پرچم قهرماني را از ما گرفتند و به سايپا دادند و هر كس بگويد استقلال اهواز در آن فصل نايب قهرمان شد كم لطفي كرده است .

وي تاكيد كرد : اگر حجازي اين حرف را زده است درست گفته و خودم مي گويم در استقلال عملكرد بسيار بدي داشتم و من با همه قامتم اين مطلب را قبول مي كنم ولي امثال عملكرد را بهتر كردم چون از پارسال درس خوبي گرفتم .

سرمربي تيم فوتبال صباي قم گفت : پر بيلان ترين مربي دو دهه گذشته فوتبال ايران هستم چون از عملكردم درس گرفتم البته حجازي هم بايد از عملكرد خود درس بگيرد و همه بايد اين گونه باشند.

"فيروز كريمي" درباره اينكه مربي قلعه نوعي در تيم ملي بوده است گفت : من به عنوان يكي از دستياران استانكو در تيم ملي ايران حضور داشتم و هميشه بر به كار گرفتن امير قلعه نوعي و مجتبي محرمي در تيم ملي تاكيد مي كردم و اين شد كه گفتم مربي قلعه نوعي در تيم ملي بوده ام.

وي افزود: استانكو در تيم ملي فقط اعتقاد به سانتر از جناحين و ضربات سر علي دايي داشت و من هم به وي مي گفتم اگر سر دايي كورك زد چه خاكي بايد به سرمان كنيم و همان موضوع باعث شد پس از چهار ماه از تيم ملي جدا شوم.

سرمربي تيم فوتبال صباي قم با انتقاد از داوري هاي ليگ ايران گفت : بايد كميته انضباطي به شكايات عليه داوران رسيدگي كند زيرا اگر تصميم داور منجر به خسارت به باشگاهي يا اينكه سبب سقوط به دسته پايين تر شود ، ارزش يك باشگاه چند ميليارد كاهش مي يابد، آيا فدراسيون نبايد اين خطا و ضرر را جبران كند ؟
باشگاه صبا به همين علت از كميته انضباطي براي جبران اين ضرر و زيان درخواست رسيدگي كرده است .

كريمي گفت: كميته داوران نبايد مرجع رسيدگي به تخلفات داوران باشد چون اين كميته نمي تواند به عدالت به اين موضوع رسيدگي كند؛ نبايد در مشكلات داوري صنفي برخورد كرد و با همين ديدگاه به سراغ داوران رفت .

سرمربي تيم فوتبال صباي قم مسائل صنفي را در رسيدگي به تخلفات داوران مهم دانست و گفت: حيا به چشم است و نمي توان به چشم كسي نگاه كرد و شش ماه وي را زنداني كرد و كميته قضايي بايد به اين موضوعات رسيدگي كند .

كريمي گفت : در اين وقت كميته انضباطي مي تواند به درستي عمل كند و جلوي اشتباهات داوري را بگيرد .
 يکشنبه 6 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن