تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سال آينده صورت مي گيرد؛كنترل مكانيزه محدوده طرح ترافيك تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سال آينده صورت مي گيرد؛كنترل مكانيزه محدوده طرح ترافيك تهران
مديرعامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران از اجراي پروژه كنترل مكانيزه محدوده طرح ترافيك در سال آينده خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مهندس بهروز گفت: طرح كنترل مكانيزه محدوده طرح ترافيك تهران مي تواند به عنوان يك سيستم مكمل شرايطي را فراهم سازد تا مسئولين نيروي انتظامي بتوانند با تسلط بيشتر و نظارت دقيقتر مانع از ورود خودورهاي فاقد مجوز به محدوده طرح شوند.

وي اظهارداشت: مناقصه اجراي اين پروژه طي هفته آينده برگزار مي شود و سال آينده شاهد اجراي طرح خواهيم بود.

بهروز ادامه داد: از لحاظ فني و اجراي قوانين بخشهاي مختلف اين طرح بايد با يكديگرهمخواني مي داشت به همين دليل اجراي طرح با تاخيري 3 تا 4 ماهه مواجه شد كه خوشبختانه اكنون موانع بر سر راه مرتفع و زيرساختهاي لازم براي اجراي طرح فراهم شده است.

مديرعامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران با اشاره به اينكه اين طرح مكمل عملكرد پليس در كنترل محدوده طرح ترافيك خواهد بود گفت: در تمام گيتهاي ورودي و خروجي محدوده طرح ترافيك كه تعداد آنها حدود 100 نقطه است، دوربينهايي نصب مي شود كه به وسيله آنها خودروهاي كه فاقد مجوز ورود به محدوده هستند از طريق سيستم شناسايي و جريمه خواهند شد.

بهروز تصريح كرد: در مجموع براي كنترل وروديها و خروجيهاي محدوده طرح بيش از 300 دوربين نصب خواهد شد كه بر اين اساس مي توان به كنترل دقيق تر محدوده طرح و كاهش تخلفات اميدوار بود.

وي ادامه داد: در هر ورودي و خروجي به ازاي هر خط عبوري يك دوربين نصب مي شود تا هيچ خودرويي از ديد دوربينها پنهان نماند و خودورهاي متخلف و فاقد مجوز به راحتي شناسايي شوند.
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن