تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير جهاد كشاورزي خبر داد :هماهنگي كامل وزارت جهاد و بانك كشاورزي براي كمك به كشاورزان


واضح آرشیو وب فارسی:موج: وزير جهاد كشاورزي خبر داد :هماهنگي كامل وزارت جهاد و بانك كشاورزي براي كمك به كشاورزان
خبرگزاري موج - وزير جهاد كشاورزي نقش بانك كشاورزي در توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي را يك نقش كاملا كليدي معرفي كرد و گفت: همكاري‌هاي اين بانك با مديران وزارت جهاد كشاورزي در سالهاي اخير فراتر از حد انتظار بوده است.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي وزارت جهاد كشاورزي، محمدرضا اسكندري تاكيد كرد: مديريت بانك كشاورزي با تمامي درخواست‌هاي اين وزارتخانه براي توسعه سرمايه‌گذاري در بخش كشاورزي در نهايت درايت و دلسوزي برخورد كرده است و مديرعامل بانك كشاورزي به عنوان يك مدير ارزشي و كاملا موفق و باتجربه توانسه است درك بسيار خوبي از طرح‌هاي زيربنايي وزارت جهاد كشاورزي از خود نشان دهد.
اسكندري گفت: تفاهم چشمگير و همكاري‌ سازنده بين وزارت جهاد كشاورزي و بانك كشاورزي در سالهاي اخير نقش بسيار موثري در توسعه فعاليت‌هاي كشاورزي و مقابله با برخي مشكلات پيش‌بيني نشده به ويژه بحران‌هاي سرمازدگي و خشكسالي اخير در نقاط مختلف كشور داشته است و در اين رابطه بايد از شخص آقاي طالبي به عنوان مديرعامل بانك كشاورزي تشكر كنم.
وي اضافه كرد: خوشبختانه بانك كشاورزي در اجراي مصوبات نظام بانكي كشور در بخش كشاورزي همواره در موقعيت پيشرو قرار داشته و در برخي موارد حتي در حد فراتر از مقدورات خود عمل كرده است تا مشكلات بهره‌برداران در بخش كشاورزي با سرعت بيشتري حل و فصل شود و اين مسئله براي بخش كشاورزي يك موهبت بزرگ بوده است.
وزير جهاد كشاورزي تداوم همكاري بين بانك كشاورزي و مديران وزارت جهاد كشاورزي را در تحقق اهداف اين وزارتخانه به ويژه در عرصه‌هاي خودكفايي پايدار در توليد محصولات كشاورزي و توسعه اشتغال و سامانه زنجيره توليد تا مصرف اين محصولات بسيار اساسي توصيف كرد و خواستار حمايت قاطع مديران اقتصادي كشور در روند مطلوب فعاليت‌ها در بانك كشاورزي شد.
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن