تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820949039




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديريت زنجيره تامين


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مديريت زنجيره تامين


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: نگاهي به وبلاگها

زنجيره تامين يكي از علوم زيربنايي در شكل‌گيري، توليد و توزيع يك محصول يا خدمت است. بدون دانش زنجيره تامين راه‌هاي رسيدن محصول به دست مصرف‌كننده نهايي مسدود مي‌شود يا به‌طور ناقص اجرا شده و شركت‌هاي توليدكننده كالا و خدمات را متضرر مي‌سازد.

به گزارش سرويس نگاهي به وبلاگ‌هاي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نويسنده وبلاگ "مديريت نوين" به نشاني http://newmanagement.blogfa.com در ادامه نوشته است: پياده‌سازي دانش زنجيره تامين و مديرت آن يكي از مراحل مهم و حياتي در چرخه توليد و مصرف توسط مصرف‌كننده نهايي يك محصول يا خدمت است اما چه اتفاقي مي‌افتد اگر اين زنجيره ناقص باشد و به‌طور صحيح مديريت نشود و آن‌طوركه بايد اين چرخه طي نشود يا در مراحل ابتدايي كار از مواد خام و اوليه براي يك محصول يا ايده و فكري خوب براي ارائه خدمتي جديد گرفته تا توليد و توزيع و ارائه اين محصول و خدمت به دست استفاده كننده از آن، هر كدام دچار نقص‌هايي شود كه اين فرايند را با مشكل روبرو سازد؟

اينجاست كه علم مديريت زنجيره تامين و در كنار آن علم فناوري اطلاعات به كمك مي‌آيد و با مديريت صحيح اين فرآيند و استفاده از فناوري‌هاي اطلاعاتي براي بالا بردن هرچه بيشتر بهره‌وري اين چرخه مديران را ياري مي‌رساند. اما نكته اينجاست كه چگونه بايد مديران را با اين علوم آشنا ساخت و اين باور را در آن‌ها ايجاد كرد كه اين علوم راهگشاي بسياري از مشكلات آنان در اين فرآيند و در اين زنجيره هستند.

مديران ما بسياري از اوقات فرصت مطالعه مطالب روز يا فرصت بررسي اين مطالب را در قالب كتب قطور ندارند، پس چاره اين است كه با برگزاري دوره‌ها و سمينارهاي مرتبط با علوم روز كه ارائه‌دهنده مطالعات و پژوهش‌هاي اساتيد اين رشته‌ها و ارائه دستاوردهاي موفق شركت‌هاي فعال در اين زمينه و يا شركت‌هايي كه با به كار گيري اين اصول به نتايج چشمگيري رسيده اند، مديران را در زمان كوتاهي با اين دستاوردها آشنا سازيم تا آنان نيز با پياده سازي اين دستاوردها در حوزه كاري خود زمينه توسعه كاري خود و سرزمينمان را فراهم آورند.

انتهاي پيام
 شنبه 28 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن