تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821028551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت ‌1000 سرويس بهداشتي در ايران توسط اسپانيا


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: ساخت ‌1000 سرويس بهداشتي در ايران توسط اسپانيا شركت اسپانيايي «معماران گينجر و بونو» طرح خود براي اجراي طرح ساخت 1000 مجموعه سرويس بهداشتي ظرف 8 ماه را در نشستي با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مديرعامل شركت توسعه گردشگري تشريح كرد.

فارس: شركت اسپانيايي «معماران گينجر و بونو» طرح خود براي اجراي طرح ساخت 1000 مجموعه سرويس بهداشتي ظرف 8 ماه را در نشستي با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و مديرعامل شركت توسعه گردشگري تشريح كرد. در اين نشست خوزه باياري، مدير بخش خاورميانه اين شركت گفت: ما به عنوان معماران اسپانيايي احساس نزديكي زيادي به ايرانيان داريم چون هزاران سال مسلمانان در اسپانيا زندگي مي‌كردند. وي با بيان اينكه 60 معمار در شركت «گينجر و بونو» مشغول به فعاليت هستند، افزود: در اين شركت تيم بين‌المللي از معماران ايتاليايي، آلماني، لهستاني، استراليايي و السالوادري مشغول به فعاليت هستند. مدير بخش خاورميانه شركت «گينجر و بونو» گفت: اين شركت در حال حاضر در آلمان، فرانسه، لهستان، دبي و ايران مشغول به فعاليت است و علاوه بر اسپانيا در كشورهاي لهستان و دبي نيز دفتر دارد. خوزه باياري با اشاره به ساخت مجتمع‌هاي بين‌راهي توسط اين شركت با سيمان‌هاي پيش ساخته تصريح كرد: محصولات پيش ساخته بسته به نوع آب و هوا متفاوت است به طوري كه در مناطق گرمسير از منسوجات و پارچه نيز مي‌توان استفاده كرد. وي با بيان اينكه با اين سيستم امكان ساخت 1000 مجتمع خدماتي بين‌راهي ظرف 8 ماه وجود دارد، گفت: اين مجتمع‌ها در متراژ 260 متر ساخته مي‌شود كه 180متر آن به ايجاد سوپر ماركت و فروشگاه غذاي آماده و 70 متر براي ساخت دستشويي و نمازخانه اختصاص پيدا مي‌كند. مدير بخش خاورميانه شركت گينجر و بونو آمادگي اين شركت براي ساخت اين مجتمع‌ها در يكي از محورهاي كشور را به صورت پايلوت اعلام كرد. در اين نشست رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نقطه نظرات خود را پيرامون ساخت اين مجتمع‌ها اعلام كرد. اسفنديار رحيم مشايي تصريح كرد: هزينه‌هاي ساخت اين مجتمع‌ها نبايد بالا باشد و نگهداري آن نيز بايد آسان باشد. وي افزود: اين بناها بايد متناسب با معماري و فضاي طبيعي مناطق مختلف كشور ساخته شود و امكان توسعه آن نيز وجود داشته باشد. مشايي با اشاره به ظرفيت بالاي اين مجتمع‌ها براي تبليغات تصريح كرد: با توجه به برنامه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي فرهنگ‌سازي در كشور لازم است كه اماكن تبليغات تلويزيوني در اين مجتمع‌ها وجود داشته باشد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 431]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن