تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820929653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعلام آمادگي بسيجيان عشاير براي دفاع از مردم غزه


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: اعلام آمادگي بسيجيان عشاير براي دفاع از مردم غزه
تهران- حيات

سازمان بسيج عشاير كشور طي اطلاعيه اي آمادگي اعضاي اين سازمان را براي حضور در غزه براي دفاع از مردم مظلوم فلسطين اعلام كرد.
به گزارش حيات به نقل از روابط عمومي نيروي مقاومت بسيج، در اين اطلاعيه آمده است: حماسه سترگ مقاومت فرزندان اسلام در فلسطين كه نشات گرفته از تعاليم حيات بخش عاشوراي حسيني است دشمنان ديرينه اعتلاي اسلام را برآن داشت تا با استفاده از همه تجارب گذشته و با بهره گيري از همه سرمايه هاي مادي و توانمندي هاي صنعتي و فن آوري نظامي خويش در اين قطعه از سرزمين اسلامي با هدف تسليم ملت بزرگ و استوار فلسطين، حادثه غير انساني و جنايتكارانه را رقم بزنند.
در ادامه اين اطلاعيه آمده است: اما ايستادگي، ايثار و از خود گذشتگي مجاهدين جنبش مقاومت فلسطين و حمايت ايثارگرانه ملت شجاع و مقاوم غزه بار ديگر اردوگاه دشمن را به چنان شكست مواجه نموده كه ديوانه وار و گرگ صفتانه با وحشي گري تمام، اقدامات جنايت آميز جنگي را با استفاده از سلاح هاي غير مجاز با هدف ويراني سرزمين اسلامي و كشتار ددمنشانه زنان و كودكان و مردمان مظلوم و بي ابزار دفاعي باريكه غزه كرارا، انجام دهد و علي رغم نفرت و انزجار جهاني به جرائم ضد انساني خود ادامه دهد و در اين صحنه، آنچه ستودني است استواري ملت بزرگ فلسطين و خلق حماسه هاي مقاومت و ايثار ملت عزيز غزه است و سكوت توام با حمايت سران بي وجدان و مرعوب جهان عرب از صهيونيزم، احساس تكليف در حمايت همه جانبه از مجاهدين و ملت مظلوم را در فرزندان راستين اسلام مضاعف مي نمايد.
در پايان اين اطلاعيه تاكيد شده است: لذا بار ديگر فرزندان ولايت مدار جامعه عشايري انزجار و نفرت قلبي خود را از اعمال جنايتكارانه رژيم نامشروع صهيونيسم اعلام نموده و آمادگي همه جانبه خود را براي دفاع از ملت مظلوم غزه اعلام مي دارد و از محضر رهبر مسلمان جهان بي صبرانه درخواست دارد تا فرمان حضور دليرمردان عشاير را در ميادني جهاد و شهادت به ياري برادران و خواهران مقاوم خود در غزه صادر فرمايند.
پايان پيام
 چهارشنبه 25 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن