تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامه فضل الله : اساس مبارزه مسلمانان با دشمنان اسلام , فرهنگي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: علامه فضل الله : اساس مبارزه مسلمانان با دشمنان اسلام , فرهنگي است
بيروت - سيد محمد حسين فضل الله از مراجع شيعه در لبنان تاكيد كرد اساس مبارزه امت مسلمان با دشمنان اسلام , فرهنگي و علمي است.


به گزار ش ايرنا از بيروت , علامه فضل الله اين موضوع را در ديدار روز سه شنبه سيد محمد حسين رييس زاده رايزن فرهنگي كشورمان در بيروت به همراه اعضاي هياتي از علما و پژوهشگران ايراني عضو هيات دبيرخانه كنفرانس بزرگداشت شهيد اول و دوم به سر پرستي شيخ احمد مبلغي مسوول اجرايي و علمي اين كنفرانس مطرح كرد.
در اين ديدار هيات ايراني گزارشي در مورد تلا ش هاي جمهوري إسلامي إيران براي تكريم علماي منطقه جبل عامل ارايه كرد.
علامه فضل الله نيز در اين ديدار از تلاش هاي ايران براي احياي آثار و انديشه هاي اسلامي و متفكران مسلمان و به ويژه كساني كه فعاليت هاي موثري در پيشبرد حركت علمي مسلمانان داشته اند قدرداني كرد.
وي افزود نهادهاي جمهوري اسلامي ايران در كنار مبارزه علمي و فرهنگي به مبارزه سياسي و تبليغاتي خود عليه استكبار جهاني و كمك به جنبش هاي آزاديبخش ومقاوم ادامه داده و اين چيزي است كه جنبش هاي اسلامي بايد از آن براي تقويت خط جهادي و فرهنگي خود استفاده كنند.
فضل الله گفت براي توفيق در اين مبارزه تقويت مراكز پژوهشي و تحقيقات تخصصي و تقويت نظامي ضروري است و همه بايد در ميدان هاي فرهنگي و علمي آماده باشند به ويژه آن كه جبهه رويارويي با دشمن و استكبار جهاني بر روي هر احتمالي باز است.
خاورم 2083 ** 2082 ** 265
 سه شنبه 24 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن