تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821123400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار اردبيل:لشكر بيكاران بالاترين دغدغه مديران اردبيل است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار اردبيل:لشكر بيكاران بالاترين دغدغه مديران اردبيل است
خبرگزاري فارس: استاندار اردبيل گفت: لشكر بي‌شمار بيكاران در استان سبب افتخار هيچ مديري نيست، بلكه بالاترين دغدغه آنهاست.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، منصور حقيقت‌پور ظهر امروز در جشنواره ملي كارآفرينان برتر استان اردبيل اظهار داشت: معضل بيكاري دغدغه تمام مسئولان كشوري و استاني است كه بايد تلاش كنيم با ديد واقع‌بينانه و حمايت از كارآفرينان اين معضل اساسي را كه ريشه بسياري از ناهنجاري‌ها و مشكلات فزاينده اجتماعي است، برطرف سازيم.
وي با اشاره به آمار بالاي بيكاران در استان افزود: با همفكري مديران اجرايي و بهره گرفتن از توان بخش خصوصي مي‌كوشيم هر روز بر تعداد اشتغال و كار در سطح استان بيافزاييم و دغدغه‌هاي مربوط به اين معضل را به حداقل برسانيم.
استاندار اردبيل با اشاره به ضرورت بسترسازي فرهنگي براي كارآفرينان و سرمايه‌گذاران بخش خصوصي خاطرنشان كرد: براي رفع موانع مربوط به اشتغال به زودي صندوق سرمايه و دفتر مشاوره‌اي به عنوان نهادهاي حمايتي در سطح استان داير مي‌كنيم.
حقيقت‌پور با اعلام اينكه حركت ما در استان توليد محور است، تصريح كرد: با شعار توازن‌سازي به توسعه تمام بخش‌هاي صنعتي، كشاورزي و خدماتي در كنار توسعه عمراني و فرهنگي نگاه مثبت و سازنده داريم و سعي مي‌كنيم تمام اين محورها همسو و متوازن حركت كنند.
رئيس شوراي اشتغال و كارآفريني استان توسعه اشتغال و كارآفريني را يكي از مهم‌ترين و اساسي‌ترين استراتژي راهبردي كشور دانست و ادامه داد: توسعه كارآفريني تنها محدود به بعد اقتصادي، توليد ثروت و شغل نيست، بلكه اين كلمه مقدسي است كه وارد شدن در آن اخلاص و نوعي عبادت محسوب مي‌شود.
استاندار اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود به تاثيرات نشاط روحي و رواني كارآفريني اشاره كرد و گفت: در كنار تمام مزيت‌هاي كارآفريني بالاترين تاثير اين امر توسعه پايدار امنيت استان است كه مي‌تواند رابطه معكوس با ميزان جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي داشته باشد.
وي در ادامه از كارآفرينان و توليد‌كنندگان استان خواست با نگاه فرا منطقه‌اي به امر توليد و بازاريابي محصولات خود فكر كنند تا بتوانند بازارهاي هدف خود را اشغال كنند.
حقيقت‌پور مرزي بودن استان را يكي از مزيت‌هاي توسعه بخش توليد و اقتصاد خواند و اضافه كرد: سرمايه‌گذاران و توليد‌كنندگان ما بايد هدف توليد خود را فراتر از بازار اردبيل بدانند و با قدرت و كيفيت توليد خود بتوانند بازارهاي كشورهاي حاشيه منطقه را غبضه كنند.
وي قابليت‌هاي بخش كشاورزي و صنعتي استان را يادآور شد و ادامه داد: بايد تلاش كنيم سرريز توانمندي، كارآمدي فني و علمي خود را صادر كنيم و با اين شاخص توسعه استان را رقم بزنيم.
وي همراهي مديران اجرايي دستگاه‌هاي مرتبط با كارآفريني را ضروري خواند و گفت: خوشبختان با اقبال عمومي مديران استان ضمن رفع موانع توليد و سرمايه‌گذاري تلاش مي‌كنيم بازار كسب و كار و اشتغال را در استان رونق بخشيم.
استاندار اردبيل در پايان از راه‌اندازي گروه مشاوره مردمي در استانداري خبر داد و يادآور شد: با راه‌اندازي اين گروه‌ها كه نمايندگاني از تمام تشكل‌ها و نهادهاي دولتي و غيردولتي حضور دارند، سعي مي‌كنيم به سمت برنامه‌ريزي سيستماتيك حركت كنيم.
انتهاي پيام/ح10
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن