تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820798881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بانك اطلاعات پژوهشي استان اصفهان راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بانك اطلاعات پژوهشي استان اصفهان راه‌اندازي شد
علمي. فناوري. بانك اطلاعات.

اصفهان - مدير كل دفتر فناوري اطلاعات استانداري اصفهان از ايجاد و راه- اندازي بانك اطلاعات پژوهشي استان اصفهان خبر داد.

"مهدي محمدي نسب" دوشنبه در گفت و گو بايرنا اظهارداشت:راه اندازي بانك اطلاعات پژوهشي استان اصفهان از جمله طرح‌هاي مهم اجرا شده در حوزه فناوري اطلاعات استان در سال جاري است.

وي با اشاره به اينكه اين بانك اطلاعاتي براي اولين بار در كشور و در اصفهان داير شده است، افزود: اين بانك اطلاعاتي شامل تمام طرح‌هاي پژوهشي‌و تحقيقاتي، پايان نامه‌ها، كتاب و مقالات فارسي و لاتين منتشر شده در استان اصفهان است كه مي‌تواند منبع بسيار خوبي براي محققان،پژوهشگران‌وعلاقه مندان در زمينه‌هاي مختلف باشد.

به گفته وي، نرم‌افزار مورد نياز بانك اطلاعات پژوهشي استان اصفهان پس از برگزاري مناقصه آن براي توليد محتوا و توسط بخش خصوصي تهيه شده است.

محمدي نسب يادآور شد: اين بانك اطلاعاتي هم اكنون برروي سايت پرتال استان اصفهان قرار دارد و شامل تمامي پژوهشهاي مرتبط با استان اصفهان است كه توسط دستگاههاي مختلف دولتي و غير دولتي انجام شده است.

وي ادامه داد:بانك اطلاعات پژوهشي اصفهان همچنين شامل پرتالي است كه در آن مطالبي مانند اولويت‌هاي پژوهشي استان، مراكزتحقيقاتي، پژوهشگران‌برتر، اخبار و تازه‌هاي پژوهشي و گردش كارهاي مرتبط با طرح‌ها قرار دارد.

وي با اشاره به اينكه مسووليت به هنگام نگه داشتن اطلاعات و درج اطلاعات آينده بر روي بانك اطلاعات مذكور به عهده دفتر آموزش و پژوهش استان خواهد بود، گفت: دفتر فناوري اطلاعات استانداري اصفهان فقط بخش فني و نرم افزاري اين طرح را با هزينه ‪ ۷۰۰‬ميليون ريال انجام داده است.

كاربران مي‌توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي ‪http://research.isfp.ir‬ به‌مطالب مورد نياز خود در بانك اطلاعات پژوهشي استان اصفهان دسترسي يابند.
 دوشنبه 23 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن