تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترديد پارس خودرو دربازگرداندن مابه التفاوت تندر 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ترديد پارس خودرو دربازگرداندن مابه التفاوت تندر 90
مديرعامل شركت پارس خودرو گفت: پيش فروش تندر 90 مدل 2E پارس خودرو تا زمان تعيين تكليف قيمت اين خودرو توسط هيئت مديره شركت متوقف است و به زودي در مورد قيمت تندر مدل 2E فول و همچنين خريداران قبلي اين خودرو- با قيمت 13 ميليون و 900 هزار تومان - تصميم‌گيري مي‌كنيم. مسيح مشهدي تفرشي در گفتگو با فارس افزود: زماني‌كه وزارت صنايع موضوعي را ابلاغ مي‌كند، ما موظف به اجراي آن هستيم ولي طبق روال بايد هيئت مديره شركت، تشكيل و مستند‌سازي لازم انجام شود تا در آينده سازمان بازرسي نسبت به عدم تشكيل جلسه هيئت مديره و فروش خودرو با قيمت‌هاي جديد پيش از برگزاري جلسه هيئت مديره ايراد نگيرد. وي تصريح كرد: به دليل نامشخص بودن تكليف قيمت تندر 2E ، طي روزهاي گذشته چكي از خريداران دريافت نكرده‌ايم تا چك دست خريدار باقي بماند و قيمت‌هاي نهايي مشخص شود. تفرشي در پاسخ به اين سوال كه گفت: مگر زماني‌كه قيمت يك محصول تغيير مي‌كند فروشنده پول اضافي را به خريدار پس مي‌دهد ؟ به عنوان مثال هم‌اكنون كه قيمت توليدات جنرال موتورز تغيير كرده آيا به خريداران قبلي پولي پس داده مي‌شود؟ البته شايدهم پس داده شود. مدير عامل شركت پارس خودرو در مورد افزايش ايجاد شده در قيمت‌هاي جديد تندر 90 نسبت به دور اول قيمت‌هاي فروش اين خودرو نيز اظهار داشت: قيمت‌هاي جديد افزايشي نداشته و فقط ممكن است به دليل مواردي مانند بيمه و ماليات افزايش ناچيزي پيدا كند.

ممكن است بيمه و ماليات در شرايط فعلي نسبت به سال 85 افزايش يافته باشد كه در صورت وجود چنين افزايشي، اين موضوع بر قيمت تندر تاثيرگذار خواهد بود.

وي در پاسخ به اين سوال كه گفت: ابلاغ وزارت صنايع توصيه فروش تندر به قيمت‌هاي سال85 ‌ بود و ما نيز اين توصيه را پذيرفته‌ايم. هنوز نامه‌اي كه در آن ليست قيمت‌هاي تندر مشخص شده باشد از سوي اين وزارتخانه به ما ابلاغ نشده است.

پس از اتمام پيش فروش مرحله اول تندر 90 ، در مدت زماني‌كه قيمت جديدي براي اين خودرو تعيين نشده‌بود شركت پارس خودرو به فروش تندر 90 مدل 2E فول به قيمت13 ميليون و 900 هزار تومان اقدام كرد كه به‌دليل عدم تعيين قيمت اين مدل در تصميم‌گيري نهايي وزارت صنايع، برخي از خريداران با مشكل و ابهام در مورد مبلغ پرداختي خود روبه‌رو شدند.
 يکشنبه 22 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن