تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه برنامه هاي سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شبكه خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ويژه برنامه هاي سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شبكه خبر
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: گروه هاي مختلف شبكه خبر ويژه برنامه هاي خود را به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اعلام كردند .
به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، به نقل از روابط عمومي شبكه خبر اين ويژه برنامه ها به شرح ذيل پخش خواهد شد .

الف - گروه اجتماعي :
1- مستند ارمغان
مجموعه مستند ارمغان كاري از گروه اجتماعي شبكه خبر به تهيه كنندگي حميد وثوقي در 30 قسمت 15 دقيقه اي است كه به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با هدف آشنايي با دستاوردهاي انقلاب اسلامي، نقش انقلاب در توسعه و آباداني كشور در زمينه هاي مختلف و تجليل از 30سال تلاش بي وقفه مديران و كاركنان نظام و تبيين افقهاي دهه چهارم نظام با محوريت موضوعي عدالت و پيشرفت بر اساس منويات مقام معظم رهبري تهيه و توليد مي شود.
اين مستند به بررسي دستاوردهاي انقلاب در بخشهاي مختلف حول موضوعاتي چون استقلال كامل سياسي و قطع دست اجانب، توسعه مراكز علمي و آموزشي، پيشرفتهاي علمي وفناوريهاي جديد، عدالت اجتماعي، افزايش اميد به زندگي و ... مي پردازد.
برنامه ارمغان به صورت تركيبي شامل نريشن، تصاوير آرشيوي، مصاحبه باكارشناسان و مسئولان مملكتي است و همچنين راوي اين برنامه يكي از چهره هاي ماندگار هنري كشور است .
اين برنامه با همكاي وزارتخانه ها، سازمانها و نهادهاي دولتي و با حضور شخصيت هاي انقلابي و چهره هاي شناخته شده نظام كه در جريان شكل گيري انقلاب سهم بسزايي داشته اند توليد شده كه در ايام مبارك دهه فجر از شبكه خبر به روي آنتن مي رود .
2-مجموعه نماهنگ" سي نما "
مجموعه نماهنگ " سي نما " كاري از گروه اجتماعي شبكه خبر به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است كه با هدف آشنايي با دستاوردهاي انقلاب اسلامي در توسعه و آباداني كشور در زمينه هاي مختلف تهيه مي گردد.
اين برنامه به صورت گويا و بدون بهره گيري از كلام و صرفا با استفاده از فيلم، تصاوير و عكس هايي از دستاوردهاي سه دهه تلاش و سازندگي انقلاب اسلامي ايران به تهيه كنندگي غلامرضا بختياري در 30 قسمت 50 ثانيه اي در ايام مبارك دهه فجر از شبكه خبر به روي آنتن مي رود .

ب - گروه سياسي اقتصادي
1- برنامه خبرهاي انقلاب "
برنامه خبرهاي انقلاب به تهيه كنندگي مجيد زين العابدين به تعداد 26 قسمت 10 دقيقه اي ساخته شده و به بررسي روز به روز خبرهاي انقلاب اسلامي از 26 دي الي 22 بهمن سال 57، بازخواني و واكاوي خاطرات مرتبط در خصوص انقلاب اسلامي، بررسي اسناد و مدارك مبارزات و فعاليتهاي انقلاب و بازتابهاي خارجي آن مي پردازد.
اين برنامه از تاريخ 26 دي الي 21 بهمن هر روز از شبكه خبر پخش خواهد شد.
بخشهاي برنامه خبرهاي انقلاب شامل: مروري بر خبرهاي انقلاب، بازتابهاي داخلي و خارجي حوادث آن روزها، خاطراتي كه از زبان شاهدان و به اتفاقات آن روزها پرداخته مي شود و همچنين اسناد مربوط به وقايع و بخشي هم تصاوير مستند آن روز است.

2- برنامه ماه مهر
برنامه ماه مهر به تهيه كنندگي محمد جبارزاده و در 13 قسمت 15 دقيقه اي ساخته شده است كه به موضوع روند مبارزاتي مردم درشهرهاي مختلف ايران، در سالهاي 42 الي 57 مي پردازد. در اين مجموعه به فعاليتهاي مبارزاتي مردم استان ها و تلاش آحاد مردم در به ثمر رساندن انقلاب اسلامي به صورت مستند اشاره مي شود .
پخش اين برنامه از تاريخ 11/11/87 الي 23/11/87 از شبكه خبر بصورت روزانه خواهد بود.
اين برنامه كه در شهرهاي مختلف ايران توليد شده است شامل : مصاحبه و گفتگوهايي با مبارزين زمان انقلاب وحتي الامكان در محل وقايع است .و تصاوير مستند گونه آن روز ها در همين قالب پخش خواهد شد. .

3- برنامه راز آرماگدون 2
برنامه " راز آرماگدون 2 " با نام ارتش سايه ها به تهيه كنندگي رضا جعفريان و نويسندگي و كارگرداني سعيد مستغاثي به تعداد 26 قسمت 15 دقيقه اي ساخته شده است. اين برنامه سعي دارد ابعاد مختلف و رنگارنگ تهاجم فرهنگي دشمن به ويژه كانونهاي صهيونيستي كه مدتي است تحت عنوان ناتوي فرهنگي دركنار ناتوي نظامي رسميت يافته است را براي مخاطبان رمزگشايي و اهداف ، برنامه ها و نقشه هاي آنان به ويژه طي سي سال انقلاب اسلامي را تبيين نمايد.
اين برنامه از اول اسفند 87 از شبكه خبر به روي آنتن مي رود .
برنامه راز آرماگدون شامل كارشناسان راوي در تعامل با كارشناس برنامه و نريشن مربوطه همراه با تصاوير مستند در بخش هاي مختلف همراه با وله هاي متناسب برنامه است .

ج -گروه علمي فرهنگي هنري
1- برنامه سي سال سينما
برنامه سي سال سينما در 26 قسمت 10 دقيقه اي كاري از گروه علمي فرهنگي هنري شبكه خبر به تهيه كنندگي ناصر باكيده است كه به مناسبت سي امين سالگرد پيروز ي انقلاب اسلامي از شبكه خبر پخش مي شود.
در اين برنامه شاخصه هاي مضموني و ژانرهاي مختلف سينما ي ايران معرفي مي شود و تعامل آن با صدا و سيما ي جمهوري اسلامي در برنامه سازي هاي جذاب مورد بررسي قرار مي گيرد .
حضور چهره هاي شاخص سينماي ايران از جمله كارشناسان ،دست اندركاران توليد و مديران فرهنگي از جاذبه هاي اين برنامه است .

2- برنامه ميثاق خانواده
ميثاق خانواده " عنوان برنامه اي تركيبي در 13 قسمت 10 دقيقه اي است كه در گروه علمي فرهنگي هنري شبكه خبر تهيه مي شود اين برنامه به بررسي حقوق زنان و كودكان در نظام جمهوري اسلامي مي پردازد. در برنامه ميثاق خانواده تلاش مي شود كه جايگاه حقوق زنان و كودكان درنظام حقوقي جمهوري اسلامي، وضعيت اين حقوق اعم از دستاوردها و پيشرفتها طي سي سال گذشته در مقايسه با ساير كشورها ،نقدهاي كارشناسانه و راهكارهاي رسيدن به مرحله ايده آل با نظر كارشناسان حوزه حقوقي و قضايي كشور مورد بحث و ارزيابي قرار گيرد.
برنامه " ميقاق خانواده " همزمان با ايام مبارك دهه فجر جشن سي سالگي انقلاب اسلامي از شبكه خبر به روي آنتن مي رود .

3- برنامه خود باختگي
خود باختگي كاري از گروه علمي فرهنگي و هنري شبكه خبر به تهيه كنندگي رضا واعظي است كه در 11 قسمت 10دقيقه اي تهيه و در ايام دهه مبارك فجر از شبكه خبر به روي آنتن مي رود .
خود باختگي يكي از مهمترين شاخصه هاي دوره نظام ستم شاهي در ايران است دوره اي كه تلاش هاي گسترده اي صورت گرفت تا ايران را سرتاپا غربي كند و با اضمحلال فرهنگي هويت اصيل ايران اسلامي ملت ايران را نشانه رود. اين رويكرد غربگرايانه و وابستگي فرهنگي رژيم پهلوي در همه حوزه هاي فرهنگي و اجتماعي رسوخ كرده بود تاجايي كه كجروي راعاملي مهم در آغاز و پيروزي انقلاب اسلامي عنوان مي كند .بازخواني اين رويكرد نظام ستم شاهي موضوعي است كه در برنامه خود باختگي به آن پرداخته است .

4- برنامه هنر نمايش
برنامه هنر نمايش كاري از گروه علمي فرهنگي هنري شبكه خبر و به تهيه كنندگي عليرضا قانوني است كه در 13 قسمت 10 دقيقه اي از شبكه خبر به نمايش در مي آيد .
در برنامه هنر نمايش تلاش مي شود ضمن معرفي بخشهاي مختلف جشنواره تاتر فجر و تحليل و تفسير نمونه هايي از آن صحبت ها ي دست اندركاران و سازندگان آنها را شنيده و ازنزديك بينندگان را با نحوه آماده سازي گونه هاي مختلف نمايش در ايران آشنا سازد .
همچنين قرار است در اين برنامه به تحولات و پيشرفتهاي نمايش ايران بعد از انقلاب اسلامي و رشد كمي و كيفي انواع نمايش خصوصا نمايشهاي مذهبي در سالهاي اخير پرداخته شود كه بي شك نمايش ايراني همسو باتحولات دنيا ديني اجتماعي و سياسي در مسير تازه تري گام نهاده است و امروز مي توانيم مدعي داشتن نمايش ايراني مستقل در سطح دنيا باشيم ، مشروط بر آنكه بيش از اين در راه شناساندن آن تلاش كنيم و براي تثبيت آن در نمايش دنيا از هيچ حركت تازه اي چشم پوشي نكنيم.

ج -گروه ورزش
" برنامه سي سال تلاش "
سي سال تلاش برنامه مستند ورزشي به تهيه كنندگي قاسم دل قوي است كه در قالب 12 برنامه 10 دقيقه اي به بررسي دستاوردهاي ورزشي ايران در آسيا و جهان در 30 سال اخير خواهد پرداخت .
هدف از ساخت اين برنامه انعكاس نتايج تلاش هاي سازمان تربيت بدني ، فدراسيونهاي ورزشي و ورزشكاران و ملي پوشان ايران در 30 سال گذشته در عرصه هاي ملي و بين المللي و نيز پيشرفتهاي ورزشي داخل كشور در 3 دهه پس از پيروزي انقلاب اسلامي است برنامه سي سال تلاش كه در حال حاضر در مرحله توليد قرار دارد براي پخش در روزهاي يكم تا دوازدهم بهمن ماه سال جاري در نظر گرفته شده است .

د-واحد طرح وتامين برنامه
واحد طرح وتامين برنامه شبكه خبر به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تعداد 20 موسيقي تصوير هركدام بطور متوسط بمدت 4 دقيقه وتصاوير مستند انقلاب به تعدا د30 بسته 5 دقيقه اي آماده پخش دارد.

شما بيننده محترم درصورت داشتن هر گونه نظر، ديدگاه، پيشنهاد در مورد برنامه هاي شبكه خبر مي توانيد با تلفن گوياي 22013911 و سامانه پيامك 1000601 روابط عمومي شبكه خبر تماس حاصل فرمائيد./01
 شنبه 21 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن