تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عباس انصاري‌فرد در گفت‌وگو با ايسنا: مديريت پرسپوليس تكليف بود امكان هر تغييري در كادرفني وجود دارد حضور سرمربي خارجي را هم رد نمي‌كنم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عباس انصاري‌فرد در گفت‌وگو با ايسنا: مديريت پرسپوليس تكليف بود امكان هر تغييري در كادرفني وجود دارد حضور سرمربي خارجي را هم رد نمي‌كنم


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به هيچ وجه دنبال مديريت در پرسپوليس نبودم و تنها اين تكليفي بود كه ديگران برگردن من گذاشتند.

عباس انصاري‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پيرامون حضور دوباره‌اش در منصب مديرعاملي باشگاه پرسپوليس اظهار كرد: به هيچ وجه دنبال مديريت در باشگاه پرسپوليس نبوده‌ام و تنها اين تكليفي بود كه ديگران بر گردن من گذاشتند. در اين شرايط وقتي پيشنهادي از سوي برخي دوستان مطرح شد من هم شرايط را سنجيدم و احساس كردم كه در اين مقطع حساس بايد به پرسپوليس آمده و به اين تيم خدمت كنم.

وي افزود: مسلما تمام تلاش خود را خواهم كرد كه در همه‌ي جوانب به خصوص خروج اين تيم از بحران و پيدا كردن شرايط روحي بهتر تاثير خوبي داشته باشم و اين تيم بتواند در ادامه‌ي مسابقات ليگ برتر و همچنين رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا نماينده‌ي شايسته‌اي از ايران باشد.

وي با اشاره به سابقه‌ي مديريتي‌اش در باشگاه پرسپوليس به ايسنا گفت: در مقطعي از سال 1368 تا 1372 مديرعامل باشگاه پرسپوليس بودم و زمان كوتاهي هم در سال 1380 اين پست را عهده‌دار بودم؛ انشاءالله بتوانم از تجربيات مثبت و منفي آن موقع اكنون و در مقطع فعلي به نحو احسن استفاده كنم و باشگاه را به جلو ببرم. مطمئن باشيد نگاه من به پرسپوليس مقطعي نيست و بسيار عميق‌تر و گسترده‌تر به اين تيم فكرمي‌كنم و مي‌خواهم شرايط را بهتر سازم. اميدوارم با حمايت هواداران اين تيم و همچنين اعضاي هيات مديره باشگاه بتوانيم در كوتاه‌ترين زمان وضعيت مطلوب را براي پرسپوليس به وجود‌ آوريم.

انصاري‌فرد همچنين درباره‌ي تغييرات احتمالي كادرفني تيم پرسپوليس به ايسنا گفت: اين مساله مستلزم اين است كه من با اعضاي كادرفني و همچنين بازيكنان جلسه ومذاكراتي را داشته باشم و صحبت‌هاي آنها را نيز بشنوم و پس از در نظر گرفتن نقطه نظرات همه‌ي آنها بهترين تصميم را بگيرم. در اين شرايط بايد بگويم انجام هيچ تغيير و تحولي در كادرفني پرسپوليس بعيد نيست و حتي اين كه مي‌گويند سرمربي خارجي قرار است براي اين تيم بيايد را هم رد نمي‌كنم. هر تغييري امكان دارد و ما سعي مي‌كنيم در مدت كمي با درنظر گرفتن تمامي شرايط نتيجه‌گيري خوبي داشته باشيم وتصميم‌مان را اعمال كنيم تا پرسپوليس از وضعيت اين چنيني خارج شود. حتي ممكن است مربياني نيز به جمع كادرفني فعلي اضافه شوند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره‌ي قرعه‌ي تيمش در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا تصريح كرد: اينكه مي‌گويند قرعه‌ي پرسپوليس نسبت به ديگرنمايندگان ايراني آسان‌تر است را قبول ندارم چرا كه تيم‌هاي حريف ما نيز از قدرت لازم برخوردارند و همواره خطرناك هستند. البته معتقدم پرسپوليس بايد موفقيت‌هاي زيادي در ليگ قهرمانان آسيا بدست آورد كه سرانجام آن قهرماني در اين مسابقات باشد لذا اينكه اكنون به تيم‌هاي سخت برخورد كنيم يا در مراحل بعدي اصلا مهم نيست چرا كه پرسپوليس با پتانسيلي كه دارد مي‌تواند تمامي حريفان آسيايي را از پيش‌رو بردارد. مسلما نگاهم تنها به عبور از اين گروه و مرحله نيست و ما قهرماني درآسيا را مي‌خواهيم.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا شما قرار است پس از امضاي حكم‌تان ازسوي علي‌آبادي رييس مجمع باشگاه پرسپوليس در اين باشگاه شروع به كار كنيد؟ گفت: هيات مديره مصوبه‌ي خود را در اين زمينه تنظيم كرده است و نامه‌اي نيز پيرامون حكم مديريت من به رياست مجمع باشگاه فرستاده، من در پرسپوليس كارم را شروع كرده‌ام و فكر نمي‌كنم مشكل خاصي در زمينه‌ي امضاي حكم از سوي علي‌آبادي و يا شروع كار از آن موقع وجود داشته باشد.

انتهاي پيام
 جمعه 20 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 343]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن