تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بخشنده ترین شما پس از من کسی است که دانشی بیاموزد آنگاه دانش خود را بپراکند. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821076806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از حوادث استان همدان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از حوادث استان همدان
خبرگزاري فارس: دستگيري 8 قاچاقچي در كبودرآهنگ، كشف سه دستگاه موتورسيكلت مسروقه در تويسركان و دستگيري جاعل كارت پايان خدمت در همدان از جمله حوادث كوتاه استان همدان است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، فرمانده انتظامي كبودرآهنگ از دستگيري هشت قاچاقچي، كشف 2 هزار و 262 يارد پارچه و مقاديري كالاي قاچاق در يك ماه گذشته خبر داد.
قاسم شيخي گفت: مأموران اين فرماندهي موفق شدند در يك ماه گذشته، چهار دستگاه تجهيزات كامل ماهواره، يك قبضه سلاح غيرمجاز، 67 كيسه آرد خارج از شبكه توزيع، 2 هزار و 262 يارد پارچه و مقاديري مشروبات الكلي را كشف و ضبط كنند.
وي ادامه داد: در اين زمينه هفت سارق، 22 معتاد و هشت قاچاقچي دستگير و يك دستگاه موتورسيكلت و همچنين يك دستگاه خودروي مسروقه نيز كشف و ضبط شد.

* كشف سه دستگاه موتورسيكلت مسروقه در تويسركان
مأموران پليس آگاهي تويسركان همدان موفق شدند سه دستگاه موتورسيكلت را كه داراي سابقه سرقت در همدان بودند را كشف كنند.
در پي سرقت سه دستگاه موتورسيكلت در تويسركان، تحقيقات پليس آگاهي اين شهرستان در زمينه كشف و دستگيري سارقان آغاز مي‌شود و مأموران با بررسي‌ از پاركينگ‌هاي سطح شهرستان، دو دستگاه موتورسيكلت فاقد پلاك را كشف مي‌كنند.
با استعلام از مراكز رايانه مشخص شد موتورسيكلت‌هاي مكشوفه، همان موتورسيكلت‌هايي هستند كه به سرقت رفته‌اند.
همچنين پليس آگاهي اين شهرستان حين گشت‌زني در سطح شهر موفق شد يك دستگاه موتورسيكلت را كه به صورت بلاصاحب رها شده بود كشف كند كه در تحقيقات به عمل آمده مشخص مي‌شود موتورسيكلت مكشوفه نيز داراي سابقه سرقت از همدان است.

* دستگيري جاعل كارت پايان خدمت در همدان
‌شخصي كه اقدام به تهيه و توزيع گواهي خدمتي جعلي مي‌كرد توسط مأموران اداره مبارزه با جرائم خاص پليس آگاهي همدان دستگير شد.
برابر اخبار و اطلاعات رسيده مبني بر اينكه فردي با نام داوود با تهيه گواهي خدمتي جعلي به يكي از آموزشگاه‌هاي رانندگي مراجعه كرده است، بلافاصه مأموران اداره مبارزه با جرائم خاص پليس آگاهي همدان وارد عمل شده و موفق شدند نامبرده را شناسايي و دستگير كنند.
هم‌چنين در تحقيقات و كنترل نامحسوس آموزشگاه، مأموران موفق مي‌شوند دو نفر ديگر را در اين زمينه دستگير و به پليس آگاهي انتقال دهند كه در باجويي‌هاي به عمل آمده يكي از متهمان دستگير شده اظهار داشت: ‌حدود دو ماه قبل با شخصي به نام مصطفي آشنا شده و تعدادي عكس تصوير شناسنامه و مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد را به وي دادم و پس از چند روز گواهي خدمتي جعلي را تحويل گرفتم.
پليس آگاهي بلافاصله مصطفي را نيز دستگير كرد كه وي در ابتدا منكر هرگونه جعل شد اما پس از مواجه شدن با متهمان و ارائه دلايل و مدارك لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: دانشجو هستم و گواهي‌هاي جعلي را به وسيله كامپيوتر تهيه و در اختيار سه متهم دستگير شده قرار دادم.
انتهاي پيام/ل30
 پنجشنبه 19 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن