تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نكونام: بازى با كره جنوبى مهمترين بازى ما در مقدماتى جام جهانى است


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: نكونام: بازى با كره جنوبى مهمترين بازى ما در مقدماتى جام جهانى است
جواد نكونام هافبك ملى پوش اوساسونا فصل بسيار خوبى را در لاليگا پشت سر مى گذارد. گلزنى هاى اخير او در ليگ اسپانيا باعث شده تا كاماچو سرمربى اوساسونا نتواند به راحتى از كنار ستاره ايرانى خود بگذرد و حتى حساب ويژه اى روى نكونام باز كند. هافبك ملى پوش اوساسونا معتقد است كه بازى ايران مقابل كره جنوبى سخت ترين بازى تيم ملى در دور دوم مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى است.
• در حال حاضر ۱۶ بازى در لاليگا انجام داده ايد . اين مدت چطور گذشت؟
- خوب بود. فكر مى كنم فصل خوبى براى من بود اما براى تيم خوب نبود. متأسفانه با تعويض مربى مشكلاتى در هفته هاى گذشته براى تيم پيش آمد اما براى خودم مهمترين چيز اين بود كه امسال سالم بودم و دچار مصدوميت نشدم به همين دليل توانستم راحت كار كنم.
• عدم نتيجه گيرى اوساسونا در فصل جديد را چه مى دانيد؟
- ما فصل را خوب شروع كرديم اما بدشانسى آورديم. وقتى هم كه مربى عوض مى شود زمان مى برد تا مربى به تيم و شرايط بازيكنان آشنا شود و تيم را بشناسد. به همين دليل ما چند هفته اى زمان از دست داديم اما روز به روز با مربى جديد بهتر شديم هر چند كه در جدول شرايطمان بد است.
• در بازى هاى اخير با حضور در نقطه كور مدافعان حريف براى تيمتان خوب گل زديد. اين مسأله به اين خاطر است كه در تمرينات كار مى كنيد يا توانايى هاى شخصى خودتان است؟
- هم در تمرينات روى اين مسائل كار مى كنيم هم اينكه من خيلى به گلزنى علاقه دارم. پيش بينى مى كنم كه توپ كجاها فرود مى آيد و به همين دليل مى توانم خوب ضربه بزنم. براى گلزنى از هوشم استفاده مى كنم.
• بعد از اين مدت كار فنى و مسائل شخصى كاماچو مثل نظم و ديسيپلين او را چطور ديديد؟
- كاماچو خيلى حرفه اى است و به مسائل هم خيلى حرفه اى نگاه مى كند و هم خيلى حرفه اى فكر مى كند. به همين دليل تا الان فكر مى كنم تيم روند روبه رشدى داشته است. البته شدر يك سرى از بازى ها خوب نتيجه نگرفتيم اما اميدوارم روند خوبمان را حفظ كنيم و به خواسته هايمان برسيم.
• در ادامه فصل چه تصورى براى اوساسونا داريد؟
- بايد به شرايط حال حاضر فكر نكنيم. بايد بيشتر زحمت بكشيم تا جايگاه بهترى در جدول به دست بياوريم. ما بايد به اين نكته توجه كنيم كه از فرصت هايى كه به دست مى آوريم بهتر استفاده كنيم.
• هفته آينده بايد در جام حذفى مقابل بيلبائو بازى كنيد. اين بازى را چطور پيش بينى مى كنيد؟
- بازى سختى است چون براى ۲ تيم يك دربى است. آنها در شهر نزديك ما هستند و اين بازى دربى محسوب مى شود. دربى هم شرايط خاص خودش را دارد. اميدوارم در اين بازى نتيجه خوبى بگيريم.
• به موفقيت در جام حذفى چقدر اميدوار هستيد؟
- فعلاً كار مى كنيم تا ببينيم در آينده چه اتفاقى مى افتد. اميدواريم كه قرعه خوبى هم داشته باشيم چون در جام حذفى مهم است كه چه قرعه اى داشته باشيد.
• شرايط تيم ملى را چطور مى بينيد؟
- شرايط تيم ملى خوب است. بچه ها دور هم جمع شدند و در تورنمنت چهار جانبه اردن و اردوى اسپانيا شركت كردند. اينكه چند وقت يك بار بچه ها دور هم جمع شوند و يك بازى دوستانه انجام دهند خوب است و شرايط بهترى براى تيم ملى به وجود مى آورد اما مهمترين چيز اين است كه اين كار استمرار داشته باشد و بچه ها بازى هاى تداركاتى خوبى انجام دهند و برنامه ريزى مناسبى براى بازى با كره جنوبى داشته باشيم.
• بازى با كره جنوبى را چطور پيش بينى مى كنيد؟
- مهمترين بازى ما در اين دور با كره جنوبى است. همان طور كه ۴،۳ سال قبل در بازى با ژاپن مردم را به ورزشگاه كشانديم و به جام جهانى صعود كرديم اميدوارم باز هم با يك برنامه ريزى خوب مقابل كره جنوبى مردم در آزادى حاضر شوند و با يك نتيجه خوب بازى را پشت سر بگذاريم و به جام جهانى صعود كنيم. امتيازات اين بازى براى ما خيلى مهم است و نقش تعيين كننده اى در صعود ما به جام جهانى دارد.
 يکشنبه 15 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن