تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821129833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش كامل ايسنا از تجمع فرهنگيان و دانش‌آموزان تهراني در ميدان فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش كامل ايسنا از تجمع فرهنگيان و دانش‌آموزان تهراني در ميدان فلسطين
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي

تجمع فرهنگيان و دانش‌آموزان تهران در محكوميت حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي به مردم غزه، صبح پنج‌شنبه در ميدان فلسطين برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ـ خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين تجمع كه دانش‌آموزان و فرهنگيان با سر دادن شعارهايي چون "مرگ بر اسراييل"، "هيهات من الذله"، "مسلمان به پا خيز؛ برادرت كشته شد"، "مرگ بر آمريكا"، "اين ماه، ماه خون است؛ اسراييل سرنگون است" و هم‌چنين با در دست داشتن پلاكاردهايي كه بر روي آن‌ها نوشته شده بود "جنايات هيتلر گونه قرن 21 را محكوم مي‌كنيم"، "اسراييل بايد از صفحه روزگار محو شود" و سخناني از مقام معظم رهبري و رييس جمهور پيرامون اين حملات، جنايات اخير رژيم اشغالگر قدس را محكوم كردند.

در اين تجمع علي اصغر يزداني، رييس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران با بيان اين كه امروز ملت سربلند ايران افتخار اين را دارد كه همزمان با ماه محرم و عزاي حسيني با حضور پرشور و حماسي خود براي محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي و همدردي با مردم غزه هم‌چنين توجه دادن جهانيان به اين جنايت هولناك در اين مكان حضور پيدا كند، گفت: ملت ايران با فريادهاي آهنين خود اين اعمال ننگين را محكوم مي‌كند و به مردم مبارز فلسطين و غزه اعلام مي‌كند كه ما با تمام وجود و تا آخرين لحظه در كنار شما هستيم.

وي خطاب به سردمداران و حكام عربي نيز گفت: شما تا چه زماني مي‌خواهيد سكوت خود را ادامه دهيد؟ مگر شما مسلمان نيستيد و داعيه توجه به الهامات آن پيام‌آور الهي (پيامبر اكرم (ص)) را نداريد؟

رييس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان كرد: كساني كه معبرها و گذرگاه‌هاي غزه را بسته‌اند بايد بدانند كه تاريخ اين اعمال ننگين را مي‌نگارد و فردا اين صفحات نشانگر اعمال زشت شماست.

او گفت: اگر چه امروز زنان و كودكان با بدترين وضعيت در سرزمين‌هاي اشغالي و در غزه به خاك و خون كشيده مي‌شوند ولي ما با فرياد و خروش خود نشان خواهيم داد كه اين فريادها مي‌تواند تاثيرگذار باشد.

يزداني در ادامه تاكيد كرد: ما اين افتخار را داريم كه فرزندان عزيز ما در مدارس خود مي‌آموزند كه ما پيرو حسيني هستيم كه در نهضت او خردسال‌ترين و كهن‌سال‌ترين شاگردانش از پايه‌هاي دين، شرف، انسانيت و عزت دفاع كرده‌اند. ما اميدواريم كه فرزندان عزيز ما كه با احساس مسووليت براي محكوميت اين اعمال رژيم صهيونيستي و همدردي با كودكان و دانش‌آموزان فلسطيني و غزه در اين تجمع شركت كرده‌اند، فريادهاي‌شان با تاييدات الهي موجبات پيروزي و نصرت فلسطينيان و اضمحلال و نابودي اسراييل را به دنبال داشته باشد.

هم‌چنين در اين تجمع طوماري در دفاع از ملت مظلوم فلسطين توسط دانش‌آموزان و فرهنگيان شركت كننده امضا شد.

در ادامه سايت www.jahad.org براي ثبت نام از افراد داوطلب اعزام به فلسطين به منظور حمايت از مردم غزه معرفي شد.

اين مراسم با قرائت قطعنامه و تاييد حاضران پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايسنا، قطعنامه پاياني مراسم راهپيمايي و اجتماع فرهنگيان و دانش‌آموزان تهران در حمايت از مردم مسلمان فلسطين در غزه به اين شرح است:

« فلسطين پاره تن اسلام است

(امام خميني(ره))

همه مجاهدان فلسطين و همه مومنان دنياي اسلام به هر نحو ممكن موظف به دفاع از زنان و كودكان و مردم بي دفاع غزه‌اند و هر كس در اين دفاع مشروع و مقدس كشته شود، شهيد است و اميد آن خواهد داشت كه در صف شهداي بدر و احد در محضر رسول الله صلي الله عليه و آله محشور شود.

(مقام معظم رهبري مدظله العالي)

امروز بيش از يك و نيم ميليون نفر در نوار غزه در معرض كشتار و تجاوز صهيونيست‌هاي خون‌آشام هستند.

كودكان و زنان گرسنه را قتل‌عام و بيمارستان‌هاي‌شان را بمباران مي‌كنند و زخمي‌ها در نبود دارو و درمان آه و ناله سر مي‌دهند و شوراي امنيت و مدعيان حقوق بشر كماكان در سكوتي هماهنگ و معنادار وقت‌كشي مي‌كنند تا شايد در كارنامه پر از شكست و افتضاح رييس‌جمهور آمريكا موفقيتي ثبت شود. ولي هيهات.

هرگز ننگ تجاوز و شكست آمريكا در عراق و افغانستان پاك نخواهد شد و تاريخ تجاوز و كشتار مردم بي‌پناه و بي‌گناه اين كشورها را به نام آقاي بوش ثبت و ضبط خواهد كرد.

هرگز ننگ شكست اسراييل غاصب در جنگ 33 روزه از پيشاني خبيث و خون آشام اين رژيم پاك نخواهد شد و دولت‌هاي اسلامي كه انتظار مي‌رفت پشتوانه و حامي مظلومان فلسطين باشند اكنون به تهديد و تطميع آمريكا و اسراييل غاصب دم فرو بسته‌اند تا ديگر فريادي به گوش بسته‌شان نرسد و خائنان و هم‌پيمانان با صهيونيست راه را بسته‌اند تا مبادا زخمي درمان و شكمي سير شود.

1 ـ ما فرهنگيان و دانش‌آموزان با محكوم كردن رژيم صهيونيستي و حمايت‌هاي آمريكاي جهانخوار در همدستي و پشتيباني از اين رژيم اشغالگر و جنايتكار اعلام مي‌كنيم كه هرگز اين خون‌هاي به ناحق ريخته شده بي‌پاسخ نخواهد ماند و جوانان مسلمان و انقلابي جهان اسلام انتقام كودكان و زنان مظلوم و بي‌پناه فلسطين را خواهند گرفت.

2 ـ ما با محكوم كردن كشورهاي به اصطلاح حامي حقوق بشر كه با سكوت مرگبار خود در مقابل اسراييل مهر تاييدي بر جنايات و كشتار بي‌رحمانه اين رژيم سفاك زده‌اند اعلام مي‌كنيم كه هر چه سريع‌تر نسبت به جلوگيري و متوقف كردن تجاوز و قتل عام مردم مظلوم فلسطين اقدام كرده و بيش از اين خود را عامل دست صهيونيست‌هاي خون‌آشام نكنند.

3 ـ امروز مجامع بين‌المللي هم‌چون شوراي امنيت، مجمع عمومي سازمان ملل و همه نهادهاي بين‌المللي كه اين جنايات در مقابل چشمان‌شان واقع مي‌شود و به توصيه ابرقدرت‌ها دست روي دست گذاشته‌اند و وظايف قانوني خود را ناديده گرفته‌اند از نظر همه ملت‌هاي آزاده و حق‌طلب جهان محكوم هستند و بدانند كه اگر بيش از اين تعلل كنند به نام و نشان بايد پاسخ‌گوي اقدامات خود باشند.

4 ـ ما همه سران عرب را كه نه در مليت عرب وفادارند و نه در آيين دين پايدار ماندند به شدت محكوم مي‌كنيم و همراهي و همكاري آنان را با جنايتكاران صهيونيست لكه ننگي مي‌دانيم كه هرگز از چهره كريه و منافقانه آنان پاك نخواهدشد و صد البته دستي كه براي صلح با جنايتكاران صهيونيست دراز شده هيهات كه بتواند ياري مظلومان كند.

5 ـ و اينك سخن ما با دولت‌هاي اسلامي است. آن‌ها بايد بدانند كه در طول60 سال اشغال وتجاوز رژيم صهيونيستي و كشتار ملت فلسطين فاجعه از اين دحشتناك‌تر و عريان‌تر وجود نداشته و الزاما بايد با اقدامي عاجل براي حمايت و كمك و ياري اين بي‌پناهان بشتابند چرا كه هرگونه كوتاهي و تسامح پاسخ به ملت‌هاي مسلمان و بلكه همه آزادگان جهان را در پي خواهد داشت.

6 ـ مردم شريف و انقلابي ايران اسلامي بايد هم‌چون سه دهه گذشته بر حق مسلم ملت فلسطين تاكيد كرده و كمك و ياري خود را افزون‌تر از گذشته به سوي آنان روانه كند و دولت عدالتخواه جمهوري اسلامي نيز ضمن كمك مضاعف و رفع نيازمندي‌هاي آنان ديگر نهادها و سازمان‌هاي بين‌المللي و دولت‌هاي اسلامي را در توقف اين جنايات با خود همراه سازد.

7 ـ با توجه به درخواست اكثريت عظيم فرهنگيان و دانش‌آموزان جان بر كف ايران اسلامي تقاضا دارد، مسوولان مربوطه ترتيبي اتخاذ كنند تا زمينه مشاركت و حضور در دفاع از مردم مظلوم غزه در كنار آنان فراهم شود.

ملت مسلمان و انقلابي فلسطين بداند،

ما فرهنگيان و دانش‌آموزان در حمايت از فرمان رهبر عزيزمان اعلام مي‌كنيم كه در اين جهاد في سبيل الله آماده جانفشاني هستيم و حمايت همه جانبه خود را از برادران و خواهران مظلوم خود اعلام مي‌كنيم و از همه مسلمانان و آزادگان در سراسر جهان مي‌خواهيم تا با همه توان و نيروي خود در مقابل اين جنايات به نفع مردم مظلوم فلسطين و غزه برخاسته و مطمئن باشند كه ان وعدالله حق.

نمايندگان تشكل‌هاي فرهنگيان و دانش‌آموزان بسيجي»

انتهاي پيام
 جمعه 13 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن