تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820887036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مارادونا راه سختى پيش رو دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: مارادونا راه سختى پيش رو دارد
ميشائيل شوماخر اسطوره تكرار نشدنى دنياى فرمول يك همواره نظرات جالبى درباره فوتبال و چهره هاى سرشناس اين ورزش پرطرفدار دارد. در كل پرافتخارترين راننده فرمول يك علاقه زيادى به ورزش فوتبال دارد. در بازى هاى خيرخواهانه بارها و بارها شاهد حضور شوماخر در مستطيل سبز بوده ايم. او در عمل نيز نشان داده است كه فهم خوبى از فوتبال دارد. بازى هاى خوبى كه را شوماخر در مستطيل سبز ديده ايم نشان مى دهد كه او اگر سر از فوتبال در مى آورد مى توانست به يكى از چهره هاى سرشناس دنياى توپ گرد تبديل شود. در اوايل سال ۲۰۰۸ شوماخر در يك بازى خيرخواهانه مقابل تيم منتخب اروپا به ميدان رفت. بازى خوب اسطوره فرمول يك تعريف و تمجيدهاى بسيارى را به دنبال داشت تا جايى كه حتى چهره هايى همچون بالاك، سيدورف و اوليور كان از او به عنوان يك فوتباليست بسيار خوب ياد كردند. به دليل حضور فعال و قابل قبول شوماخر در دنياى فوتبال خبرنگاران ترجيح مى دهند در هنگام مصاحبه با اين چهره سرشناس سؤالاتى را نيز درباره فوتبال مطرح كنند.مسير گفت و گو با شوماخر يك بار ديگر از اتومبيلرانى به فوتبال كشيده شده است. اين بار در گفت و گو با بيلد شوماخر به چند سؤال درباره فوتبال پاسخ داده است در ادامه ماحصل صحبت هاى قهرمان فرمول يك جهان را خواهيد خواند:
• درباره پودولسكى
- پولدى يكى از بهترين دوستان من است. او فصل گذشته از من خواست تا براى رفتنش به كلن پادرميانى كنم! من آن زمان به او گفتم تصميم عجولانه نگيرد. مطمئن بودم كه پولدى در مونيخ به اهدافش مى رسد اما متأسفانه اين اتفاق رخ نداد. پولدى در مونيخ آن اعتماد به نفس و خودباورى لازم را نداشته فكر مى كنم حالا وقت آن رسيده كه او مونيخ را ترك كند.
• سال ۲۰۰۸ براى تيم ملى آلمان
- سال ۲۰۰۸ سال نسبتاً خوبى براى فوتبال آلمان بود. حضور در فينال يورو ۲۰۰۸ و حضورى قدرتمند در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ ماحصل كار تيم ملى آلمان در سال ۲۰۰۸ بوده ما نبايد از عملكرد تيم ملى كشورمان در اين سال ناراضى باشيم. ضمن اينكه شاهد ظهور پديده هاى جوانى در فوتبال كشورمان بوده ايم.
• درباره هافنهايم
- تيم جوان و بسيار خوبى است. به نظر من اگر در نقل و انتقالات زمستانى كمى تجربه به اين تيم تزريق شود مى توان آنها را مدعى جدى كسب عنوان قهرمانى دانست. با حضور تيمو هيلده براند قدم خوبى براى رسيدن به اين مهم برداشته شده است.
• بازگشت مارادونا به دنياى فوتبال
- مارادونا اسطوره بى بديل دنياى فوتبال است. او از نظر من بهترين بازيكن تاريخ فوتبال است اما معتقدم در عرصه مربيگرى كار بسيار سختى دارد. او براى تكرار موفقيت هايش در دنياى فوتبال مسير فوق العاده دشوارى را بايد پشت سر بگذارد. او آن جديت لازم براى هدايت تيم بزرگى همچون تيم ملى آرژانتين را ندارد.
• انتخاب كريس رونالدو به عنوان مرد سال فوتبال
- كريس سال ۲۰۰۸ يك فصل رؤيايى را پشت سر گذاشت. او مستحق كسب اين عنوان بود و توانست به حق خود برسد. عملكرد فوق العاده كريس رونالدو با قهرمانى منچستر در ليگ برتر و ليگ قهرمانان اروپا همراه شد. كارشناسان فيفا به غير از او نمى توانستند انتخاب ديگرى داشته باشند.
 پنجشنبه 12 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن