تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817709887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش كامل تجمع اعتراض‌آميز امروز در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش كامل تجمع اعتراض‌آميز امروز در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران

تجمع اعتراض‌آميز جامعه پزشكي و سازمان‌هاي امدادي شهر تهران به همراه بسيج خواهران صبح چهارشنبه در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ـ خارجي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين تجمع كه بيش‌تر آن‌ها را خواهران بسيجي جامعه پزشكان، پرستاران، پيراپزشكان و ساير اعضاي جامعه پزشكي ايران تشكيل مي‌دادند، تجمع كنندگان با در دست داشتن پلاكاردهايي كه بر روي آن‌ها شعارهايي هم‌چون "مرگ بر اسراييل"، "فلسطين پيروز است، اسراييل نابوداست" ،"صهيونيسم مرگت باد"، "مرگ بر آمريكا " و نيز با سر دادن شعارهاي هم‌چون "نه سازش، نه تسليم، نبرد تا پيروزي"، "واي اگر خامنه‌اي حكم جهادم دهد" و "اي رهبر آزاده آماده‌ايم آماده"، جنايات اخير رژيم صهيونيستي در غزه را محكوم كردند.

هم‌چنين در اين تجمع براي اعزام به غزه از تجمع‌كنندگان ثبت نام به عمل آمد و حدود 240 نفر از خواهران جامعه پزشكي و نيز مردم عادي و ورزشكاران ثبت نام كردند.

هم‌چنين پرچم رژيم صهيونيستي سوزانده شد و هم‌چنين طوماري كه خطاب به بان‌كي‌مون، دبيركل سازمان ملل نوشته شده بود توسط حاضران در تجمع امضا شد.

در ادامه طبيب‌زاده، مشاور رييس‌جمهور، نصر الله فتحيان، عضو شوراي مركزي جامعه پزشكان در سخناني جنايات اخير رژيم صهيونيستي را محكوم كردند.

فتحيان هم‌چنين از ثبت نام هزار تيم براي اعزام به غزه خبر داد.

وي هم‌چنين فراهم آوردن امكاناتي براي اعزام پزشكان ايراني به اين كشور را خواستار شد.

سپس نسخه انگليسي قطعنامه پاياني به نماينده سازمان ملل متحد در تهران تقديم شد و قرائت دعاي فرج پايان بخش اين تجمع بود.

تجمع‌كنندگان ضد صهيونيستي جامعه پزشكي و سازمان‌هاي امدادي شهر تهران امروز در پايان تجمع خود قطعنامه‌اي صادر كردند.

به گزارش خبرنگار ايسنا متن كامل اين قطعنامه به شرح زير است:

«جنايات رژيم غاصب اسراييل كه با تشديد حملات خود عليه مردم بي‌دفاع غزه رقم مي‌خورد نشانه آن است كه اين رژيم در پي ايجاد يك فاجعه انساني وحشيانه و نسل‌كشي در اراضي اشغالي فلسطين است.

ولي امر مسلمين كه درباره رژيم صهيونيستي تعبير فقهي "كافر حربي" را به كار مي‌برند به آن معناست كه بر همه مسلمانان فرض است تا در صفوفي متحد و چون "يد واحده" عليه اسراييل جنايتكار قيام كنند كه اين پيام به مثابه حكم جهادي است كه همه مجاهدان و مومنان دنياي اسلام را به دفاع از مردم مظلوم فلسطين و انتقام سخت‌ از اين جرثومه فساد و ويرانگري فرا مي‌خواند. و بر ما باكي نيست چرا كه به فرموده معظم له هر كس در دفاع مشروع و مقدس كشته شود، شهيد است و اميد آن خواهد داشت كه در صف شهداي بدر و احد در محضر رسول الله (صلي الله و عليه و آله) محشور شود.

بنابراين در اين ايام سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) كه متقارن شده با كشتار ددمنشانه مردم مظلوم فلسطين، قطعنامه تجمع اعتراض‌آميز جامعه پزشكي را به شرح زيل اعلام مي‌داريم:

1 ـ ما كاركنان درماني و اداري دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و سازمان‌هاي بهداشتي،‌ درماني و امدادي خشم خود را نسبت به جنايات صهيونيست‌ها در حق مردم فلسطين و نوار غزه اعلام داشته و بر ادامه مقاومت اسلامي در مقابل صهيونيست‌ها اشغالگر تاكيد مي‌كنيم.

2 ـ ما شركت‌كنندگان در اين تجمع به نمايندگي از همكاران درماني اداري خود؛ پزشكان؛ پيراپزشكان و به نمايندگي از بسيج توده‌هاي ميليوني آمادگي خود را براي كمك همه جانبه به ملت مظلوم فلسطين به خصوص مردم ستمديده غزه اعلام مي‌كنيم.

3 ـ ما از سازمان ملل متحد و رهبران كشورهاي اسلامي خصوصا اعضاي سازمان كنفرانس اسلامي مي‌خواهيم تنها به اعلام محكوميت حمله به غزه اكتفا نكرده و براي جلوگيري از فاجعه انساني در نوار غزه اقدامات عملي و موثر اتخاذ كنند.

4 ـ به فرموده پيامبر گرامي اسلام (ص) «كسي كه به امور مسلمين بي‌تفاوت باشد مسلمان نيست» از علماي جهان اسلام مي‌خواهيم نسبت به جنايات رژيم صهيونيستي بي‌تفاوت نمانده و فرياد وا اسلاما سرداده و به صف مجاهدان راه خدا بپيوندند. »

بسيج خواهران نيز كه صبح چهارشنبه در اعتراض به جنايات اسراييل غاصب در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع كرده بودند با صدور بيانيه‌اي به تجمع خود پايان دادند.

به گزارش ايسنا، در اين بيانيه آمده است:

« در اين روزها كه به سرور و سالار شهيدان تعلق دارد،‌ جهانيان شاهد هجمه وسيع و ددمنشانه عمال غاصب صهيونيستي به ساكنان سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين به ويژه در منطقه پرجمعيت نوار غزه هستند.

بار ديگر صهيونيست‌هاي اشغالگر تصويري از قانون شكني، سجيت، قساوت و تجاوزگري را در پيش روي ديدگان جهانيان به نمايش گذاشتند.

زنان مسلمان ايران اسلامي ضمن همدردي و حمايت از مردم مظلوم غزه به ويژه زنان و كودكان، خشم و انزجار خويش را از اقدام وقيحانه رژيم اشغالگر قدس اعلام مي‌دار و سكوت بي‌شرمانه مجامع بين‌المللي و نهادها مدافع حقق بشر را در برابر جنايات روز افزون صهيونيست‌ها محكوم كرده و اعلام مي‌كند:

1 ـ ما زنان مسلمان اين اقدام وحشيانه ضد بشري رژيم صهيونيستي را استمرار رويكرد تجاوزكارانه اين رژيم دانسته و نتيجه سكوت دردآور مجامع مسول بين‌المللي در برابر محاصره ظالمانه عليه زنان و كودكان مظلوم نوار غزه مي‌دانيم و از سازمان ملل صريحا مي‌خواهيم اقدامات فوري نسبت به توقف حملات وحشيانه رژيم اشغالگر قدس انجام داده و حداقل براي يك‌بار هم كه شده به وظيفه انساني خود عمل كنند.

2 ـ ما زنان مسلمان ايران اسلامي از همه زنان مسلمان و آزاد‌انديش جهان به ويژه زنان مسلمان مصر مي‌خواهيم نسبت به قتل‌عام مردم غزه به پا خواسته و از دولت‌هايي كه با سكوت ذلت‌بار موجب افزايش حملات ددمنشانه رژيم صهيونيستي شده، بخواهند به وظيفه انساني خود عمل كنند.

3 ـ ما از سازمان يونيسف مي‌خواهيم كه نسبت به كشتار كودكان بي‌دفاع و نسل‌كشي بير‌حمانه غزه توسط صهيونيست‌هاي خون آشام واكنش نشان داده، از اين سكوت مرگبار كه باعث ننگ بشريت است خودداري كنند.

4 ـ اين فاجعه دردناك را به مادران داغدار و كودكان بي‌پناه فلسطيني تسليت گفته و با آن‌ها همدردي مي‌كنيم.

5 ـ ما از مردم مظلوم و بي‌دفاع غزه مي‌خواهيم كه هم‌چنان به مقاومت و پايداري خود در مقابل حملات وحشيانه رژيم اشغالگر قدس ادامه دهند و ايمان داشته باشند كه پيروزي از آن فلسطين است و بر خلاف آرزوي رژيم صهيونيستي و برخي سران عرب اين نقطه هم شكست مفتضحانه صهيونيست‌هاست و محل بر باد رفتن آبروي نداشته سران خائن عرب.

6 ـ ما از جنبش حماس مي‌خواهيم با تمام توان با تجاوزات رژيم اشغالگر قدس مقابله نمايند و بدانند كه حق بر باطل هميشه پيروز است هر چند در اقليت باشد و اين خطي است كه از كربلا و عاشورا امتداد دارد.

7 ـ رهبرا از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن

ما زنان ايران اسلامي با شما پيمان مي‌بنديم تا آخرين قطره خون خود از مردم مظلوم فلسطين دفاع كنيم و منتظر فرمان جهاد شما هستيم تا اين رژيم اشغالگر و جنايت كار صهيونيست را محو و نابود كنيم.

"الهم عجل لوليك الفرج"

اين غزه همان يوسف كنعاني ماست

با دست برادران به چاه افتاده است

با تشكر از انجمن‌ها و NGOهاي شركت كننده در اين تجمع:

1 ـ بسيج خواهران كشور

2 ـ كانون فرهنگي بانوان مجتهده امين

3 ـ انجمن حنيف

4 ـ كانون تحقيقات كاربردي خيبر

5 ـ كانون انديشه ولايت

6 ـ كانون جوان ياوران

7 ـ موسسه فرهنگي اجتماعي رهپويان قائم آل محمد (ص)

8 ـ كانون پژوهشي اجتماعي فرهنگي طليعه رويش

9 ـ موسسه فرهنگي هني نداي بشري

10 ـ موسسه خيريه بهار سبز اميد

11 ـ موسسه خيريه قدر علوي

12ـ موسسه نورآتي

13ـ موسسه راه پوياي زندگي

14ـ جمعيت زنان انقلاب اسلامي

15ـ جامعه‌ي المصطفي العالميه

16ـ NGO زنان منتظر

17ـ بسيج ورزشكاران و زنان پزشك

18ـ انجمن ورزش دوستان تكين ويژه بانوان

19ـ موسسه فرهنگي ورزشي طراوت

20ـ انجمن ورزشي سلامت

21ـ موسسه فرهنگي ورزشي دين ياد

22ـ كانون مشكوه نور

23ـ جمعيت زنان ايثارگر

24ـ بسيج پايگاه‌هاي تهران

25ـ جمعيت زنان پيام‌آور

26ـ شبكه سازمان غير دولتي زنان

27ـ انجمن زنان اهل بيت

28ـ موسسه خيريه حسنا

29ـ موسسه خيريه ام‌البنين

30 ـ جمعيت ‌آيه‌هاي ايثار تلاش

31ـ بسيج خواهران دانشگاه‌هاي تهران»

انتهاي پيام
 چهارشنبه 11 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن