تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820850290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف 1650 كيلوگرم مواد مخدر


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: كشف 1650 كيلوگرم مواد مخدر
فرمانده انتظامي گلستان اعلام كرد: يك تن و 650 كيلوگرم انواع مواد مخدر طي 9 ماه سال جاري در اين استان كشف و ضبط شد.
مهر- سردار حميدعطايي عصر دوشنيه در نشست خبري با رسانه هاي گروهي استان افزود: در اين زمينه 90 باند تهيه و توزيع مواد مخدر دراستان شناسايي و متلاشي شد و در بحث دستگيري عناصر اصلي توزيع كنندگان و واردكنندگان مواد مخدر ميزان كشفيات 45 درصد افزايش يافته است.

وي اظهار داشت: در مجموع ميزان جرايم در استان پنج درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش يافته است كه در زمينه سرقت اماكن 14 درصد، سرقت اتومبيل پنج درصد رشد و ميزان كشفيات نيز 136 درصد افزايش يافته است.

وي خاطرنشان كرد: در اين مدت ميزان وقوع قتل در استان 30 درصد و ميزان جرايم اموال و دارايي 43 درصد كاهش يافت ولي جرايم مربوط به صدور و جعل اسناد هويتي 23 درصد افزايش يافت.

به گفته سردار عطايي، تصادفات برون شهري نيز از جمله مشكلات فراروي راهنمايي و رانندگي بوده كه براي كنترل و مهار آن نيازمند به تعامل و همكاري بيشتر رانندگان و مردم هستيم.

فرمانده انتظامي گلستان بيان داشت: در سال جاري ميزان تصادفات درون شهري 9 درصد كاهش و ميزان تصادفات برون شهري نيز 9 درصد افزايش يافته است.

وي يادآور شد: همچنين در اين مدت 150 باند در زمينه مسائل اخلاقي و فساد در استان شناسايي شدند كه پرونده آنها در مراجع قضايي در حال بررسي است.

وي عنوان كرد: عوامل توزيع و ارسال بلوتوث غيراخلاقي و مستهجن در يكي از شهرستانهاي استان شناسايي شدند و پرونده آنها در حال بررسي است.

وي با اشاره به فرارسيدن ماه محرم گفت: در تمامي هيئتهاي مذهبي كه در استان برگزار مي شود، نيروي انتظامي حضوري فعال خواهد داشت.

سردار عظايي تاكيد كرد: هيئتهاي مذهبي و عزاداري مخل امنيت و آسايش مردم نشوند و آداب و در عزادارهاي حفظ سنتها ضروري است.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن