تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820839830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيشنهاد قابل توجه رئال مادريد به والنسيا/رئال مادريد به دنبال ياتارا و ديامه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: پيشنهاد قابل توجه رئال مادريد به والنسيا/رئال مادريد به دنبال ياتارا و ديامه
باشگاه رئال مادريد كه سخت به دنبال جذب يك پيستون مطمئن است قصد دارد با پيشنهادي بيش از 17 ميليون يورو والنسيا بازيكن تيم ويگان را به خدمت بگيرد، علاوه بر اين كهكشاني ها در نظر دارند ابراهيم ياتارا بازيكن تيم ترابوزان اسپور تركيه ومحمد ديامه بازيكن تيم دسته دومي راديو وايكانو اسپانيا را به خدمت بگيرند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري گل،‌ باشگاه رئال مادريد ابتدا در نظر داشت اشلي يانگ هافبك تيم استون ويلا را به خدمت بگيرد، اما به اين تيم اعلام شد فقط مي توانند بازيكناني را جذب كنند كه در هيچ يك از رقابت هاي اروپايي حاضر نبوده اند به اين ترتيب با توجه به حضور استون ويلا در جام يوفا، رئال مادريد نمي تواند يانگ را بخرد و در ليگ قهرمانان اروپا به ميدان بفرستد.

بنابراين گزارش، رئال مادريد مجبور است بازيكن ديگري را به خدمت بگيرد آنها آنتونيو والنسيا پيستون اكوادوري ويگان را گزينه مناسبي براي تيم خود مي دانند و اين بازيكن سابقه حضور در ليگ اسپانيا را باركريتو اوئلوا دارد هرچند كه به ندرت براي اين تيم بازي مي كرد دو باشگاه رئال و ويگان مذاكرات خود را براي انتقال والنسيا آغاز كرده اندو گفته مي شود غول اسپانيا براي خريد اين بازيكن 5/17 ميليون يورو مي پردازد.

اما ويگان كه مي داند رئال مادريد با كمبود گزينه مناسب مواجه است مي خواهد از اين فصت نهايت استفاده را بكند و رقم درخواستي را بالاتر ببرد ولي با توجه به اين كه رئالي ها بيش از اين 39 ميليون يورو صرف خريد هانتلار و لاساناديا را كرده اند نمي توانند بيش از 20 ميليون يورو هزينه كنند.

اره را مدير برنامه هاي والنسيا در مورد انتقال اين بازيكن به رئال گفت: اگر رئال او را مي خواهد بايد با ويگان صحبت كند، من هيچ پيشنهاد رسمي براي والنسيا دريافت نكرده ام.

وي افزود: وي بازيكن مدرني است با توجه نيرو، سرعت و پويايي والنسيا او بازيكن كاملي است و در ويارئال و ركريترو موفق نبود چون جوان بود ولي اكنون بازيكن بهتر و پيشرفته اي شد.

**********دو بازيكن ديگر در فهرست خريد رئال مادريد

رئال مادريد علاوه بر والنسيا در نظر دارد دو بازيكن ديگر به نام هاي ابراهيم ياتارا و محمد ديامه را به خدمت بگيرد.

با توجه به اينكه هانتلار و ديارا در بازيكن تازه وارد رئال مادريد به دليل حضور در رقابت هاي اروپايي نمي توانند در ليگ قهرمانان رئال را همراهي كنند،‌سران اين تيم مجبورند از بازيكناني استفاده كنند كه در اين فصل در هيچ رقابت اروپايي به ميدان نرفته باشند.

يكي از بازيكناني كه چنين شرايطي را دارد ياتارا پيستون تيم ترابوزان تركيه است، اين بازيكن شش فصل است كه عضو اني تيم است و هفت ميليون يورو قيمت دارد بازيكن ديگري كه رئال مادريد قصد خريد وي را دارد، محمد ديامه هافبك دفاعي تيم دسته دومي رايو وايكانوي اسپانيا است رئالي ها كه نمي توانند از ديارا در ليگ قهرمانان استفاده كنند، ديامه را جايگزين شايسته اي براي او مي دانند ولي با توجه به اين كه چند تيم ديگر نيز خواهان اين هافبك فرانسوي است خريد او براي رئال آسان نخواهد بود.
 دوشنبه 9 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن