تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821089034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سه مسير پروازي جديد به خط هوايي بندرعباس اضافه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: سه مسير پروازي جديد به خط هوايي بندرعباس اضافه مي‌شود
مدير كل هما گفت: با افتتاح سه مسير پروازي ديگر به مقصد يزد، تبريز و اهواز، شهروندان مي‌توانند از طريق هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، مسير بندرعباس‌ به اين شهرها را از فرودگاه بندرعباس طي كنند.


حميد نجيبي امروز در حاشيه مراسم افتتاح اين خطوط هوايي در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرعباس افزود: برقراري اين مسير پروازي علاوه بر دسترسي سريع شهروندان به شمال‌شرق، مركز و جنوب غرب، انجام مسافرت به اقصي نقاط كشور را ممكن مي‌كند كه در كاهش زمان و توسعه مسافرت‌ها نقش بسيار مهمي دارد.
وي گفت: در حال حاضر براي مسيرهاي جديد، در هفته يك پرواز در برنامه هما قرار دارد كه در صورت افزايش تقاضا و نياز منطقه، به دو روز در هفته افزايش مي‌يابد.
مدير كل هواپيمايي جمهوري اسلامي ادامه داد: هم اكنون از مبدأ پروازي فرودگاه بندرعباس از طريق هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران مي‌توان به مراكز استان‌هاي فارس، اصفهان، تهران، خراسان رضوي، مازندران، چاپهار و همچنين دبي سفر كرد كه با برقراي اين خطوط هوايي، شمار استان‌هاي مقصد در پروازهاي داخلي به 9 استان مي‌رسد.
نجيبي اظهار داشت: با برقراري اين خطوط، هرمزگان پس از خراسان‌رضوي دومين استان كشور است كه بيشترين مسيرهاي پروازي را در كشور دارد.
وي همچنين برقراري پرواز به مقصد رشت و زاهدان را از فرودگاه بندرعباس از جمله برنامه‌هاي در دست اقدام هواپيمايي جمهوري اسلامي اعلام كرد و افزود: جايگاه استان هرمزگان به عنوان دروازه اقتصادي كشور و اهميت استراتژيك آن‌ ايجاب مي‌كند، نسبت به گسترش خطوط پروازي به مقصد استان‌هاي مختلف كشور اقدام شود كه هواپيمايي جمهوري اسلامي با درك اين ضرورت، آمادگي توسعه اين مهم را دارد.
نجيبي ادامه داد: خدمات هما در راستاي توجه ويژه دولت نهم به مقوله رفاه و آسايش شهروندان و همچنين توسعه خدمت‌رساني است و هر اقدامي در اين پروسه را افتخاري براي خود مي‌دانيم.
وي همچنين از توسعه خطوط پروازي در مسير بندرعباس ـ تهران و بلعكس خبرداد و افزود: در تلاش هستيم علاوه بر 27 پرواز موجود در مسير تهران ـ بندرعباس و بلعكس، پرواز صبحگاهي را نيز به ظرفيت اين مسير مهم و پرتردد اضافه كنيم.
هواپيمايي جمهوري اسلامي 50 پرواز داخلي و خارجي را از فرودگاه بندرعباس در دستور كار دارد كه اين ظرفيت نقطه قابل اتكايي در پروسه توسعه استان محسوب مي‌شود.
 شنبه 7 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن