تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820767850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: ادعا نداريم تمام مشكلات تهران را حل مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: "قاليباف": ادعا نداريم تمام مشكلات تهران را حل مي كنيم
شهردار تهران روز چهارشنبه در مراسم بهره برداري از طرح هاي خدماتي و عمراني منطقه هفت تهران گفت: ادعا نداريم كه تمام مشكلات تهران را حل مي كنيم، اما تلاش داريم باري از دوش مردم در حل مشكلات شهر برداريم.


به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا "محمدباقر قاليباف" تصريح كرد: امروز در مجموعه مديريت شهري تمام تلاشمان اين است به گونه اي عمل كنيم كه اگر باري از دوش مردم بر نمي داريم ،حداقل باري بر دوش آن ها نگذاريم .
وي با بيان اينكه اگر امروز در كشور شاهد استقلال ، آزادي و عزت هستيم و امنيت وجود دارد همه اين ها به بركت خون شهداست افزود: اگر مي خواهيم قدردان شهدا باشيم بايد تلاش كنيم تا حيات طيبه كه به نظر من نظريه سياسي نظام مقدس جمهوري اسلامي است را در جامعه تحقق دهيم و اين كار امكان پذير نيست مگر اين كه در ابعاد مادي و معنوي تلاش كنيم .
قاليباف تصريح كرد : در شهرداري تهران در حوزه هاي مختلف شهري در سطوح مختلف با رويكرد محله محوري از پروژه هاي كوچك در محلات گرفته تا پروژه هاي بزرگ در مقياس شهر و در سطح ملي همچون مترو ، برج ميلاد ، تونل توحيد و تونل صدر و نيايش و غيره انجام شده است.
وي با بيان اين كه به شهروندان اطمينان مي دهيم كارهاي اجرايي خود را آن طور كه شايسته است پيش ببريم ، افزود : در يك دوره و زمان كوتاه حل همه مشكلات امكان پذير نيست بلكه بايد به گونه اي عمل كنيم كه عموم مردم در شمال و جنوب و همه محلات شهر وقتي در خلوت خود قرار مي گيرند، اين احساس راداشته باشند كه شهرداري در حال كار و تلاش است و وضع امروز از ديروز بهتر شده است.
در اين مراسم همچنين "مجتبي عبداللهي" شهردار منطقه هفت تهران با اشاره به ويژگي هاي شهرداري منطقه هفت، گفت اين منطقه تهران و وضعيت آن موجب پيوند بافت هاي مرزي شهر تهران شده است.
وي خاطرنشان كرد: هم اكنون قسمت شرقي منطقه نسبت به قسمت غربي مشكلات بيشتري دارد كه اميدواريم اين مشكلات با اختصاص اعتبارات عمراني و اجتماعي به خصوص در خيابان شهيد مدني كه داراي نيم قرن سابقه است به حداقل برسد.
شهردار منطقه هفت با بيان اينكه مشكلات قسمت شرقي منطقه با همكاري شهرداري و با محور قراردادن توسعه محلات محقق مي شود، اظهارداشت: سهم عمده اعتبارات منطقه در حال حاضر صرف تملك املاك براي احداث بزرگراه صياد شيرازي شده است به طوري كه در حال حاضر 300 مورد ازاملاك طي توافق خريداري شده و 300 مورد ديگر باقي مانده است.
اين منطقه از تهران با 1506 كيلومتر مربع وسعت داراي 5 ناحيه 19 محله و 320 هزار نفر جمعيت است .
منطقه هفت شهرداري تهران داراي 4 خط مترو بوده و بزرگراه هايي همچون امام علي(ع)، مدرس ورسالت در آن قرار دارد.
 چهارشنبه 4 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن