تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چرا بهره برداري از پروژه قطار شهري شيراز از سال 86 به سال 89 وعده داده شد؟!


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: چرا بهره برداري از پروژه قطار شهري شيراز از سال 86 به سال 89 وعده داده شد؟!
خبرگزاري دانشجويان ايران - شيراز
سرويس: شهرستان‌ها

وقتي در سال 1385 خبرنگاران رسانه‌هاي جمعي از عمليات اجرايي قطار شهري شيراز بازديد كردند، دكتر جعفر قادري، شهردار وقت شيراز اعلام كرد: در صورت تأمين اعتبار، خط اول قطار شهر شيراز در سال 86 به بهره برداري مي‌رسد و اجراي خط دوم نيز تا پايان سال جاري آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه فارس، وي در آن زمان مدعي شد خط اول اين پروژه از نظر اجرا مشكلي ندارد و اگر اعتبارات لازم تأمين شود، در زمان مقرر به بهره برداري مي‌رسد.

به گزارش ايسنا در حالي كه سال 86 نيز خبري از بهره برداري قطار شهري شيراز نشد مهندس رجبي، رييس سازمان قطار شهري اين شهر در اوايل مهر ماه همين سال و در جلسه رسمي شورا اظهار اميدواري كرد تا پايان سال 87 فاز يك پروژه قطار شهري به پايان برسد.

وي مشكلات موجود در اين زمينه را مشكلات ناشي از مسايل مالي عنوان كرد و ابراز اميدواري كرد: محور مطهري ـ احسان در سال 87 و محور ميدان الله تا ميدان ولي عصر (عج) در سال 88 به بهره برداري مي‌رسد.

بنا بر گزارش خبرنگار ايسنا هم اكنون سال 87 نيز ماه‌هاي پاياني خود را مي گذراند و نه تنها خبري از راه اندازي قطار شهري در اين سال نيست كه علي رغم اعتبار يكصد و پنجاه ميليارد توماني اين پروژه در سال جاري، مديرعامل سازمان قطار شهري شيراز خبر از افتتاح فاز اول اين پروژه در دو سال آينده داد!

وي كه به مناسبت روز حمل و نقل و در جمع مديران حمل و نقل شهرداري با خبرنگاران سخن مي گفت با بيان اينكه قبلاً قول داده بوديم خط يك قطار شهري را تا پايان امسال راه اندازي مي‌كنيم، افزود: سياست‌هاي ما متناسب با سياست‌هاي خريد واگن منطبق شده است لذا پيش بيني مي شود واگن‌ها ظرف دو سال آينده تحويل ما شود و ما نيز بر اساس برنامه راه اندازي خط را هماهنگ كرديم.

بنا بر گزارش ايسنا در حالي كه وزير كشور نيز در سفر اخير خود اعلام كرد، اعتبار امسال مترو شيراز بسيار مطلوب است و بالاترين اعتبار اختصاص يافته در سال هاي اخير را دارد، اما معلوم نيست چرا پروژه قطار شهري كه شهردار وقت شيراز در سال 85 قول راه اندازي آن را در سال 86 داد، بايد وعده راه اندازي خط يك آن به سال 89 بيانجامد؟! پيدا كنيد پرتقال فروش را!

انتهاي پيام
 سه شنبه 3 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن