تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /شيرين؛ فيلم محبوب سردبير كايه دو سينما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /"شيرين"؛ فيلم محبوب سردبير كايه دو سينما
"شيرين" كيارستمي فيلم محبوب سردبير كايه دو سينما، آغاز همايش سينماي ملي، طرحي براي فردا و پاسخ شجريان به انتقادها عناوين صفحه فرهنگ و هنر در مطبوعات امروز دوشنبه دوم دي‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "همشهري" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به مطلبي به بهانه برپايي نمايشگاه آثار هنرمندان معاصر ارامنه در صبا و برنامه نگارخانه‌ها. روزگار سخت منتقدان سينمايي جهان و درباره ساخت قسمت پنجم "نابودگر"، تأثير بحران اقتصادي بر صنعت سينماي آمريكا، چگونگي عملكرد مستقل جامعه اصناف سينمايي و گفتگو با كيانو ريوز بازيگر "روزي كه زمين از حركت ايستاد" در صفحه سينما، گفتگو با محسن شريفيان سرپرست گروه ليان در صفحه موسيقي و اجراي 240 برنامه فرهنگي مرتبط با انقلاب، انتشار "سينما و سيماي شهر" و اخباري كوتاه از آقاخاني، افشار، حكيمي، فراهاني، كشاورز و ... در صفحه ادب و هنر آمده است.

"خورشيد" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نشست خبري مجموعه "يوسف پيامبر"، گفتگو با فرهاد آئيش كارگردان نمايش "كرگدن"، چند نقل قول و اخبار كوتاه. چند يادداشت و معرفي محمدحسين لطيفي كارگردان مجموعه "نردبام آسمان" به عنوان چهره روز در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به پخش فيلم "28/5" در سالگرد زلزله بم، خريداري تصاوير جديد انقلابي، آغاز دومين جشنواره فيلم سوادآموزي، مستند "غذاهاي ايراني" در شبكه چهار و اخبار كوتاه. مطلبي به بهانه برگزاري نمايشگاه بزرگ آثار هنري در تهران در صفحه تجسمي و تصميم سه رئيس جمهوري فارسي‌زبان براي احياي زبان مادري، پاسخ استاد شجريان به انتقادها، اجراي اركستر سمفونيك تهران براي سي‌امين سال انقلاب و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با كريم زماني مترجم قرآن كريم و مولاناپژوه، نشست رسانه‌اي جشنواره سوادآموزي، درباره انيميشن "افسانه دسپرو"، ويل اسميت در راه ايران، واكنش به توقيف كتاب‌هاي ايراني در قطر و اخبار كوتاه. پاسخ استاد شجريان به انتقادها، آغاز چهارمين جشنواره فيلم پروين اعتصامي، گپي با رحيم نوروزي بازيگر مجموعه "يوسف پيامبر"، برپايي همايش نمايشنامه‌نويسان آينده و انتظار، درخواست وزير ارشاد براي مقابله با فيلم‌هاي غير اسلامي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مرور رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، پيشنهاد رمان "حسد"، سهم سينماي ايران از آراي 75 منتقد جهاني، درخشش هنرمندان ايراني در پاريس، گپي با جمال ميرصادقي، ويل اسميت در راه ايران، حرف‌هاي استاد شجريان درباره سازسازي، آغاز جشنواره پروين اعتصامي، برپايي همايش "سينماي ملي، طرحي براي فردا" و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به انتخاب فيلم "شيرين" عباس كيارستمي به عنوان فيلم محبوب كايه دو سينما، پاسخ محمود اربابي به گلايه رئيسيان و برزيده، برگزاري كنسرت وودي آلن در آلمان، معرفي برگزيدگان جشنواره كرالا هند، تغيير دبير آكادمي نوبل به خاطر سخنراني جنجالي، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به روايت پائولو كوئيلو از زبان خودش، مطالبي درباره اين هنرمند و اخبار كوتاه. فصل نوين دولت نهم براي بقاي زبان فارسي، جزئيات جشنواره بين‌المللي مجسمه‌هاي شني، دومين نامه عليرضا داودنژاد، حرف‌هاي استاد شجريان، افتتاح جشنواره فيلم پروين اعتصامي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به برگزاري هفته فرهنگي در فرهنگسراي انقلاب، معرفي بزرگان ادب ايران در دستور كار دولت، آغاز دومين جشنواره فيلم كوتاه سوادآموزي و جشنواره سراسري تئاتر ايثار، روي خط فرهنگ و چند يادداشت.

"كارگزاران" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با استيون سودربرگ كارگردان فيلم "چه"، درباره اين فيلم و زمينه تاريخي آن و يادداشتي بر فيلم. "شيرين" كيارستمي فيلم برگزيده سردبير كايه دو سينما، سفر احتمالي ويل اسميت به ايران، واكنش اربابي به اظهارات رئيسيان و برزيده، برگزاري نخستين جشنواره غير رقابتي مجسمه‌هاي شني، آغاز جشنواره پروين اعتصامي، جشن روز جهاني انيميشن در سينما آزادي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 دوشنبه 2 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن