تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820832919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلا‌مي:وضعيت گازرساني به شهرها مساعد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلا‌مي:وضعيت گازرساني به شهرها مساعد نيست
اروميه- خبرنگار سياست روز: نماينده مردم خوي در مجلس شوراي اسلا‌مي با انتقاد از وضعيت گاز رساني به شهرهاي استان گفت: متاسفانه به حاشيه شهرها از جمله به مناطق حاشيه‌اي شهرستان خوي (جمشيدآباد) گاز كشي صورت نمي‌گيرد و اين در حالي است كه هم اكنون گاز ايران به كشورهاي همسايه صادر مي‌شود.
مويد حسيني صدر در بخش ديگري از سخنان خود با اظهار تاسف از عدم پيشرفت كاري بيمارستان جديدالا‌حداث خوي گفت: متاسفانه هم اكنون بيمارستانهاي خوي با مشكلا‌تي مواجه هستند و بايد مسئولا‌ن ذيربط در زمينه حل اين مشكلا‌ت تلا‌ش كنند.
وي همچنين گفت: با اختصاص اعتباري بالغ بر 5/3 ميليارد تومان به زودي دانشكده فني دانشگاه دولتي شهرستان خوي كلنگ زني مي‌شود.
مويد حسيني صدر با اشاره به اينكه شبكه آبياري تحت فشار قره ضياءالدين سال آينده به بهره برداري مي‌رسد گفت: براي ساخت اين شبكه آبياري، دولت 70 درصد يارانه پرداخت كرده است.وي پروژه جاده خوي - قطور را داراي 80 درصد پيشرفت فيزيكي عنوان كرد و گفت: هنوز نصب چهار دهنه پل فلزي اين جاده باقي مانده كه به زودي آنها نيز در اين مسير نصب مي‌شوند.
حسيني صدر از نصب پل روگذر در ورودي شهر قره ضياءالدين نيز درسال آينده خبر داد و گفت: براي تكميل دانشگاه پيام نور اين شهر 5 ميليارد ريال بودجه پيشنهاد شده است.
 جمعه 29 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن