تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820765651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غير قابل انتشار در سينما فرهنگ روي پرده مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: غير قابل انتشار در سينما فرهنگ روي پرده مي‌رود
فرهنگي. فيلم. سينما
فيلم سينمايي غير قابل انتشار ، از ‪ ۹‬دي ماه در سينما فرهنگ تهران اكران مي شود.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از بنياد سينمايي فارابي، فيلم سينمايي غير قابل انتشار، ساخته برايان دي پالما، با صداي اصلي و زير نويس فارسي، در سينما فرهنگ روي پرده مي‌رود.

برايان دي پالما در كارهاي اخير خود، به سينمايي انتقادي و تحليل گر روي آورده است. وي در تجربه پيشين خود، فيلم كوكب سياه، نظام هاليوود و روابط غير انساني حاكم بر اين نظام را بررسي و تحليل كرد و به دنبال فيلم‌هاي اخير هاليوودي، در كار جديد خود موضوع جنگ عراق را دستمايه توليد فيلم غير قابل انتشار قرار داده است.

ديدگاه دي پالما به عنوان يكي از چهره‌هاي سينماي جهان در مقايسه با آثار ديگران، قابل تامل تر است، او از همه جسور تر است و با تصاويري واقعي جنگ آمريكا و عراق را نقد مي‌كند.

فيلم غير قابل انتشار، بازسازي ديگري از فيلم تلفات جنگ ساخته سال ‪۱۹۸۹‬ دي پالما با موضوع جنگ ويتنام دانست. در واقع اين دو فيلم اگر چه ابعاد مختلف جنگ را مي‌كاوند، اما مي‌توان آنها در زمره آثار ضد جنگ دانست.

غير قابل انتشار، داستان سربازي آمريكايي به نام سالي را با بازي آيزي دياز به تصوير مي‌كشد كه اميدوار است با ضبط تصاويري از جنگ عراق، بتواند بعد از بازگشت به وطن به فعاليت فيلمسازي ادامه بدهد.

اين فيلم پيشتر در بيست و ششمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر نمايش داده شده بود.
 دوشنبه 25 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن