تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821139888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خطيب نماز جمعه تهران: سازمان كنفرانس اسلامي مسلمانان را عليه صهيونيستها بسيج كند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: خطيب نماز جمعه تهران: سازمان كنفرانس اسلامي مسلمانان را عليه صهيونيستها بسيج كند
آفتاب: خطيب نماز جمعه تهران با اشاره به تشديد جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه گفت: «سازمان كنفرانس اسلامي بايد 57 كشور اسلامي را با يك و نيم ميليارد مسلمان جهان را عليه صهيونيستها بسيج كند».

به گزارش سرويس سياسي آفتاب، آيت الله سيد احمد خاتمي در خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با بيان اين مطلب از همه كشورهاي اسلامي و سازمانها و كشورهاي مدعي دفاع از حقوق بشر خواست از بروز فاجعه انساني گسترده در سرزمينهاي فلسطين اشغالي به ويژه غزه جلوگيري كنند.

وي با اشاره به تشديد جنايات رژيم صهيونيستي در غزه افزود: «فاجعه اي انساني روي داده است و از آغاز حصر غزه تا كنون 260 بيمار جان داده اند و 71 درصد كودكان گرفتار سوء تغذيه شده اند و 40 درصد آمبولانسها هم متوقف شده است».

خطيب موقت نماز جمعه تهران به فلسفه تشكيل سازمان ملل اشاره كرد و گفت: «هدف از شكل گيري اين سازمان دفاع از حقوق بشر بوده است اما مگر يك ميليون و 500 هزار نفر مردم غزه بشر نيستند. آيا بيانيه هاي خشك و خالي و اظهار تاسف كردن كافي است. سازمان كنفرانس اسلامي بايد 57 كشور اسلامي با يك و نيم ميليارد مسلمان را عليه صهيونيستها بسيج كند».

خاتمي در ادامه با بيان اينكه متاسفانه سكوت اين سازمانها موجب جري تر شدن رژيم صهيونيستي شده است گفت: «كشورهاي طرفدار دموكراسي و حقوق بشر كه فرياد دموكراسي خواهي آنها گوش فلك را كر كرده است نه تنها با اين جنايتها برخورد نمي كنند بلكه حامي نيز هستند. متاسفانه امروز رژيم اشغالگر صهيونيستي كشتيهاي حامل كمكهاي انساني را هم توقيف مي‌كند».

آيت الله خاتمي تاكيد كرد: «كشورهاي اسلامي لااقل به وجدان انساني خود برگردند».

امام جمعه موقت تهران با بيان اينكه برخي كشورهاي اسلامي با رژيم صهيونيستي همكاري مي‌كنند تاكيد كرد كه اين كشورها در تك تك جنايات اسرائيل شريك هستند و سران كشورهاي اسلامي و بويژه كشورهاي عربي بايد به عنوان خائن محاكمه شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبري در ادامه سخنان خود ضمن محكوم كردن اقدام مصر در بستن گذرگاه رفح گفت: «در چنين شرايطي برخي سران كشورهاي عربي در كنفرانس اديان با شيمون پرز ديدار و گفتگو مي‌كنند».

وي همچنين با اشاره به دخالتهاي آمريكا و بوش و اوباما در اين فاجعه گفت: «آنها نمايندگان خود را به اسرائيل فرستادند و به اشغالگران اطمينان داده اند كه پشتيبان آنها هستند. امروز الگوي نجات فلسطين و غزه فقط راهي است كه مقاومت حزب الله لبنان رفته است چون صهيونيستها جز زبان مقاومت و جهاد هيچ چيزي را نمي‌فهمند».

امام جمعه موقت تهران خطاب به مردم مظلوم فلسطين همچنين گفت: «به كشورهاي اسلامي اميد نداشته باشيد و با توكل به خدا روزگار صهيونيستها را تيره كنيد».

خطيب موقت تهران در بخش ديگري از سخنانش به اظهارات اخير اوباما درباره ايران اشاره كرد و گفت : «اين حرفها سخنان فردي ناپخته و نوكيسه است كه در عالم رويا و خيالات سير مي كند. سياست دروغ و فريب عامل بدنامي همه روساي جمهور امريكا بوده است و اوباما بداند كه بوش به سبب همين دروغها كاخ سفيد را مفتضحانه ترك مي كند. تا ديروز شما در تبليغات انتخاباتي تان مي

” شيخ الازهر با اعلام موضع در حمايت از منافقين در تمام اين جنايات شريك است.... “

گفتيد ايران سلاح اتمي ندارد اما هم اكنون مي‌گوييد از توسعه سلاح اتمي در ايران در هراسيم».

آيت الله سيد احمد خاتمي افزود: «اين نوكيسه ايران را نشناخته است و بايد كسي اين كشور را درست به اوباما بشناساند. ايران كشور شيرمردان و شيرزناني است كه 30 سال پيش رژيم طاغوت را كه مورد حمايت تمام عيار آمريكا بود سرنگون كردند و در 30 سال گذشته همه روساي جمهور آمريكا را ناكام گذاشتند».

وي بارديگر به سران امريكا توصيه كرد: «با ايران به زبان تهديد صحبت نكنند».

سيد احمد خاتمي تصريح كرد: «از مقاومت حزب الله لبنان و از رهبر شجاع و مجاهد سيد حسن نصرالله با افتخار دفاع مي‌كنيم چون از شرف و استقلال خود دفاع مي‌كنند».

خطيب نماز جمعه تهران تروريست واقعي را دولت جعلي اسرائيل خواند و گفت: «به احتمال زياد صهيونيستها پوست خربزه زيرپاي اوباما گذاشته اند و ما هم به اين رئيس جمهور توصيه مي‌كنيم اگر مي‌خواهد در كاخ سفيد با نفرت مسلمانان مواجه نشود از اظهارات سخفيانه دست بردارد».

عضو شوراي عالي حوزه علميه قم در بخش ديگري از سخنانش به اظهارات و رفتار شيخ الازهر مصر اشاره كرد و گفت: «مديريت دانشگاه الازهر مصر به خاطر وابستگي به دولت سازشكار اين كشور به بيراهه مي رود و به جاي اينكه عليه اسرائيل بيانه بدهد عليه مذهب شيعه جعفري اثني عشري موضع مي گيرد و بيانيه مي‌دهد».

وي با بيان اينكه شيخ الازهر پرونده سياهي نيز در حمايت از منافقين دارد به جنايات گروهك منافقين و آلوده بودن دست اين گروهك به خون بيش از 13 هزار مسلمان شيعه و سني اشاره كرد و

” از مقاومت حزب الله لبنان و از رهبر شجاع و مجاهد سيد حسن نصرالله با افتخار دفاع مي‌كنيم چون از شرف و استقلال خود دفاع مي‌كنند.... “

گفت: «شيخ الازهر با اعلام موضع در حمايت از منافقين در تمام اين جنايات شريك است».

خطيب نماز جمعه تهران همچنين از اظهارات شيخ الازهر درباره غزه انتقاد كرد و گفت: «وي در مصاحبه‌اي گفته است كه مگر چه جنايتي در غزه روي داده است؟».

وي خطاب به شيخ الازهر گفت: «اين موضع شما خلاف صريح اين فرمايش پيامبر اكرم(ص) است «هر كس فرياد دادخواهي مسلماني را بشنود و اجابت نكند مسلمان نيست»».

خطيب جمعه تهران در خطبه نخست نماز نيز از حضور گسترده مردم در تظاهرات ضد صهيونيستي امروز قدرداني كرد و گفت: «اين تجمع دفاع از مردم مظلوم فلسطين بود. چنين حركتي از ملتي كه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در صحنه بوده است انتظار مي‌رفت».

امام جمعه موقت تهران در ادامه به پيشرفتهاي علمي، سياسي و اقتصادي كشور اشاره كرد و افزود: «مردم ايران با توكل به خدا پس از گذشت 30 سال از پيروزي انقلاب اسلامي همه توطئه ها را خنثي كردند».

آيت الله خاتمي همچنين در نماز جمعه امروز تهران به سالروز شهادت دكتر مفتح و سالروز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره كرد و با بيان اينكه دو جريان سكولاريسم و تحجر قصد جداسازي حوزه و دانشگاه را دارند به دانشگاهيان و حوزويان نسبت به توجه به اين جريانات هشدار داد.

خطيب جمعه تهران شهادت 16 تن از ماموران نيروي انتظامي در حادثه سراوان به دست گروه تروريستي در شرق كشور را به بازماندگان تبريك و تسليت گفت و افزود: «نظام اسلامي ما انتقام اين خونها را مقتدرانه خواهد گرفت».

حجت الاسلام سيد احمد خاتمي همچنين با تبريك سالروز ميلاد حضرت امام هادي (ع) و قدرداني از تلاشهاي بنياد بين المللي غدير گفت: «غدير از برترين اعياد است و بايد اين روز را همراه باشكوه ترين مراسم گرامي بداريم».

امام جمعه موقت تهران زيارت حضرت اميرالمومنين (ع) را كه از امام هادي (ع) نقل شده است گنجينه اي عظيم دانست و گفت: «اين زيارت يك دوره كامل «علي شناسي» است».
 جمعه 22 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن