تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تبريك « علي آبادي » براي قهرماني وزنه برداران درآسيا


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: تبريك « علي آبادي » براي قهرماني وزنه برداران درآسيا
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني درپيامي با تبريك افتخارآفريني نوجوانان و جوانان وزنه برداري ايران در آسيا ابراز اميدواري كرد كه اعضاي اين تيم ها پشتوانه تشكيل تيمي قدرتمند در راه حضور در بازي هاي آسيايي گوانگ جو چين و بازي هاي المپيك لندن باشند.
در پيام تبريك محمد علي آبادي ضمن تقدير از تلاش و همت بالاي نوجوانان و جوانان وزنه برداري ايران در رقابت هاي قهرماني آسيا در كره جنوبي و كسب افتخاراتي ارزشمند براي ورزش ايران اسلامي آمده است : يقينا اعضاي اين تيم ها مي توانند هسته تشكيل تيمي قدرتمند در راه حضوري شايسته و قدرتمند در بازي هاي آسيايي 2010 چين و المپيك 2012 لندن باشند و جاي بسي خوشحالي است كه امروز در غياب بزرگان وزنه برداري ايران كه پس از سال ها تلاش و كوشندگي با دنياي قهرماني خداحافظي كرده اند نسلي بالنده و با استعداد پاي به ميدان كوشندگي و تلاش گذاشته اند كه مي توانند در طول سال ها براي وزنه برداري ايران افتخارآفرين باشند و پرچم مقدس ايران اسلامي را در عرصه مسابقات مختلف به اهتزاز درآورند. به ويژه اينكه امروز مربي بزرگ و افتخارآفريني چون حسين رضازاده امر هدايت و راهنمايي سرمايه هاي وزنه برداري ايران را بر عهده دارد.
اينجانب ضمن تقدير از دست اندركاران فدراسيون كادر فني تيم ملي نوجوانان و جوانان وزنه برداري آرزو مي كنم كه در سايه ادامه برنامه ريزيها و حمايت ها از سوي فدراسيون و سازمان تربيت بدني اين موفقيت ها تداوم يافته و نام ايران و ايراني همواره در دنيا جاودانه باشد.
افشارزاده : از علي حسيني تا بالاترين رده ها حمايت مي كنيم
رئيس فدراسيون وزنه برداري ايران هم پس از قهرماني تيم نوجوانان و نايب قهرماني تيم جوانان ايران در آسيا گفت : موفقيت وزنه برداران كشورمان در پيكارهاي آسيايي حاصل دو سال و نيم كار شبانه روزي و هدفمند فدراسيون در كنار حفظ قهرمانان محروم و شناخت استعدادهاي جديد بود.
بهرام افشارزاده افزود : ركوردهاي بدست آمده و همچنين حضور كشورها در رقابت هاي آسيايي امسال گواه سطح بالاي پيكارهاست و مطمئنا اگر ملي پوشان كشورمان آمادگي بالا و شرايط روحي و رواني خوبي نداشتند نمي توانستند به اين عناوين ارزشمند دست يابند.
براي موفقيت اين نفرات كار و تلاش فراواني صورت گرفت كه خانواده هاي تك تك آنها مربيان شهرستاني كادر فني تيم ملي و در نهايت فدراسيون در بدست آمدن آن سهيم هستند. شك نكنيد كه هيچ كار بزرگي را نمي توان به تنهايي انجام داد و فقط مجموعه اي منسجم و هدفمند است كه اهداف بزرگ را ترسيم و رسيدن به آن را با يك برنامه ريزي منظم و فعاليتي مناسب ميسر مي سازد.
وي تصريح كرد : ضمن عرض تبريك و خسته نباشيد به مسئولان و هموطنان بايد اعلام كنم كه فدراسيون وزنه برداري در طول دو سال و نيم گذشته اولويت برنامه هاي خود را روي حفظ قهرمانان محروم و داشته ها و همچنين استعداديابي و پرورش چهره هاي مستعد گذاشت كه موفقيت مقتدرانه در رقابت هاي اردن كلمبيا چين و كره نتيجه آن مي باشد.
افشارزاده با اشاره به ركورد شكني سعيد علي حسيني اظهار داشت : حسيني يكي از خوش تكنيك ترين و قدرتمند ترين وزنه برداران جهان است كه مطمئنا با يك برنامه ريزي مدون و ايده آل مي تواند همانند الگوي خود حسين رضازاده به ورزشكاري پرافتخار و استثنايي تبديل شود. به طور حتم فدراسيون تا كسب بالاترين افتخارات همانند دو سال و نيم گذشته در كنار او و تك تك ملي پوشان خواهد بود و با فراهم نمودن امكانات و پشتيباني مناسب زمينه كسب موفقيت هاي بيشتر را براي آنان فراهم خواهد ساخت .
دبيركل كميته ملي المپيك در پايان گفت : فدراسيون وزنه برداري موفقيت هاي خود را مديون وفاق و همدلي اي مي داند كه در مدت حضورم در فدراسيون بوجود آمده و اميدوارم اين اتحاد همچنان ادامه داشته باشد. در پايان نيز ضمن تبريك مجدد قهرماني و نايب قهرماني تيمهاي ملي كشورمان در پيكارهاي آسيايي به تمامي خانواده ها زحمت كشان و مربيان و همكارانم در فدراسيون و سازمان تربيت بدني خسته نباشيد مي گويم .
رضازاده : بايد از فردا دوباره شروع كنيم
مدير تيم هاي ملي وزنه برداري ايران هم در اين رابطه گفت : ملي پوشان هر دو رده سني نوجوانان و جوانان و هم چنين كادر فني هر چه در توان داشتند بكار بستند تا اين دو عنوان قهرماني و نايب قهرماني را براي كشورمان بدست آورند.
حسين رضازاده قهرمان دو دوره المپيك و مدير و سرمربي تيم هاي ملي وزنه برداري ايران افزود : سطح پيكارهاي آسيايي امسال بواسطه برگزاري آن بعد از المپيك بواسطه برنامه ريزي كشورها براي پشتوانه سازي و شناخت ملي پوشان المپيك 2012 بسيار بالا بود و همين موضوع باعث شد تا رقابت هايي در سطح جهاني را شاهد باشيم .
وي ادامه داد : انصافا تمامي مجموعه وزنه برداري از رئيس سخت كوش فدراسيون گرفته تا كادر فني و ملي پوشان هر دو رده سني هر چه در توان داشتند بكار بستند تا اين دو عنوان قهرماني و نايب قهرماني را براي كشورمان بدست آورند كه جا دارد به تمامي آنان خسته نباشيد بگويم .
قويترين مرد چندين سال پياپي جهان در مورد ركورد شكني علي حسيني گفت : سعيد وزنه بردار با استعدادي است كه بايد برنامه ريزي دقيقي براي موفقيت او در رقابتهاي جهاني و المپيك پيش رو انجام داد. او از قدرت سرعت و تكنيك خوبي برخوردار است كه بايد تحت نظر كادر فني آهسته مستمر و محتاطانه حركت كند. وزن او در حال حاضر و با توجه به مسابقات پيش رو كافي است اما بايد رفته رفته و هر چه به المپيك نزديك تر مي شويم وزن و ركوردهايش را بالا ببريم .
در اين دسته بهداد سليمي نيز توانست با تجربه اي كمتر نسبت به حسيني به سه مدال نقره اين دسته دست يابد و به عنوان پشتوانه ديگر دسته فوق سنگين توانايي هاي خود را به اثبات برساند.
وي در پايان گفت : به محض بازگشت به تهران با كادر فني تيم ملي تشكيل جلسه خواهيم داد تا برنامه هاي آماده سازي تيم هاي ملي را براي حضور در رقابتهاي آسيايي قزاقستان جهاني كره (ميدان كسب سهميه المپيك ) و در نهايت المپيك بزنيم . فرصت زيادي نداريم و بايد همين فردا استارت بزنيم .
 سه شنبه 19 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن