تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820853697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
هلاكت 9 عضو طالبان

گروه جهان- تبادل آتش ميان پليس افغانستان و شورشيان در جنوب اين كشور به كشته شدن 9 نفر از اعضاي گروه طالبان و مجروح شدن 3 مامور پليس منجر شد. به گفته داوود احمدي سخنگوي فرماندار ولايت هلمند، اين درگيري، روز شنبه در پي حمله ستيزه جويان به يك ايستگاه پليس در اين ناحيه آغاز شد. در تحولي ديگر، ارتش آمريكا در افغانستان اعلام كرد كه نيروهاي ائتلاف، در تبادل آتش با ستيزه جويان افغان در حومه كابل، سه تن از آنان را كشته، و 4 نفر ديگر را دستگير كرده است.

خشم چين از ديدار ساركوزي با دالايي لاما

بي بي سي- رسانه هاي چيني از ديدار نيكولا ساركوزي، رييس جمهوري فرانسه با دالايي لاما، رهبر بوداييان تبت انتقاد كرده اند. اين رسانه ها اين ديدار را نابخردانه خوانده و گفته اند كه ساركوزي احساسات مردم چين را جريحه دار كرده است. خبرگزاري شينهواي چين نيز در تفسيري گفته كه اين ديدار به روابط دو جانبه فرانسه و چين آسيب مي رساند. نيكولاساركوزي و دالايي لاما در گردهمايي برندگان جايزه صلح نوبل در گدانسك لهستان ديدار كردند.

رهبر حزب حاكم تايوان عازم ژاپن شد

ايسنا- رييس جمهور تايوان رييس حزب حاكم اين كشور را به منظور برگزاري نشستي با هدف كاهش تنش هاي مرزي و سياسي ميان دو كشور راهي ژاپن كرد. وو پوه سيونگ، رييس حزب ناسيوناليست حاكم در تايوان قرار است در اين سفر با رهبران چهار حزب ژاپن ديدار كرده و پيام ما يينگ جئو، رييس جمهور تايوان مبني بر اينكه خواهان حل و فصل مناقشات در خصوص حاكميت بر مناطق ساحلي است، را به آنها ابلاغ كند. اين پيام همچنين شامل اين مطلب است كه گرم شدن روابط تايوان با چين به نفع توكيو مي باشد.

مخالفان چاوز: چهارده سال كافي است

بي بي سي- احزاب مخالف دولت در ونزوئلا مخالفت رسمي خود را با طرحي اعلام كرده اند كه به هوگو چاوز، رئيس جمهوري اين كشور، اجازه مي دهد تا زماني كه در انتخابات پيروز مي شود، در مقامش باقي بماند. احزاب مخالف در بيانيه اي مشترك اعلام كرده اند كه 14 سال يعني دو دوره 7 ساله براي رئيس جمهور كافي است. چاوز در حال حاضر دهمين سالگرد اولين پيروزي خود را در انتخابات رياست جمهوري جشن مي گيرد.

آمادگي حزب مخالف تايلند
براي تشكيل دولت

ايلنا- حزب مخالف اصلي تايلند از آمادگي خود براي تشكيل دولت جديد خبر داد. به گزارش آسوشيتدپرس، حزب مخالف دموكراتيك تايلند اعلام كرد كه از 400 كرسي مجلس سفلي تايلند، 260 كرسي را در اختيار دارد و به لحاظ قانوني مجاز به تشكيل كابينه جديد است. اين حزب براي تصدي سمت نخست وزيري "آبهيسيت وجاجيوا"، رهبر حزب كه فارغ التحصيل دانشگاه آكسفورد است را پيشنهاد كرد. اين در حالي است كه دولت تايلند جلسه پارلمان اين كشوركه قرار بود هفته جاري براي تعيين نخست وزير جديد تشكيل شود را لغو كرد.
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن