تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821109833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار تهران : دولت نهم كمرغول طرحهاي نيمه كاره را شكسته است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار تهران : دولت نهم كمرغول طرحهاي نيمه كاره را شكسته است
اقتصاد. پروژه. نيمه كاره
رباط كريم - استاندار تهران گفت : دولت نهم كمر غول طرح‌هاي نيمه كاره را شكسته است .

مرتضي تمدن در حاشيه مراسم بهره برداري سالن ورزشي انجم آباد رباط كريم افزود: ‪ ۱۰‬هزار پروژه نيمه تمام در كشور وجود داشت كه روي دست دولت مانده بود و دولت نهم يكي پس از ديگري اين پروژه‌ها را در مدت كوتاهي به بهره برداري رساند.

وي از پروژه‌هاي نيمه تمام به عنوان سرمايه‌هاي ملي ساكن نام برد و اظهار داشت : دولت نهم با تدابير ويژه هر جا كه سرمايه‌اي بر روي زمين مانده بود ،احيا كرد و اين سرمايه‌ها را در راستاي بهره برداري بهينه مردم مورد بهره برداري قرار داد.

تمدن با اشاره به خدمات دولت در شهرستان رباط كريم ادامه داد: دولت نهم علاوه بر اختصاص اعتبارات لازم و رفع موانع بر سر راه پروژه‌هاي عمراني شهرستان رباط كريم ، در سفر رييس جمهور به اين شهرستان با تصويب ‪ ۴۲‬مصوبه بهره برداري از ‪ ۸۸‬پروژه را در دستور كار خود قرار داد.

استاندار تهران خاطر نشان كرد: بيش از ‪ ۹۵‬درصد از پروژه‌هاي عمراني شهرستان رباط كريم در مدتي كمتر از دو سال اجرايي شده و تنها يك پروژه به سال ‪ ۸۸‬موكول شده است .

وي ياد آور شد : پروژه سالن ورزشي انجم آباد نيز يكي از پروژه‌هاي نيمه تمام بود كه در دولت نهم با تزريق اعتبارات لازم به بهره برداري رسيد.

تمدن به بهره برداري از پروژه‌هاي گاز رساني در روستاهاي انجم آباد و منجيل آباد اشاره نمود و اذعان داشت : روند سريع رشد طرحهاي عمراني باعث شده تا اين پروژه‌ها در زماني خارج از برنامه‌هاي پيش بيني شده به اين روستاها اختصاص پيدا كند.

وي با اشاره به رسيدن به مراحل تكميلي طرح ملي كانال آب محمديه ، تكميل اين پروژه و دهها پروژه ديگر را كه ‪ ۱۰‬سال بطول كشيده است ، نيز از اقدامات بسيار خوب دولت در رباط كريم عنوان كرد.

تمدن ادامه داد: دولت نهم خارج تمام حاشيه پردازيها به انجام كارها و برنامه‌هاي خود مي‌پردازند و تنها هدفش خدمت رساني به مردم مي‌باشد .ك/‪۳‬ تهرام /‪۱۳۵۴/۷۲۴۹‬
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن