تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815979615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايگاه هاي فرهنگي در كنار گلزار شهداي كشور راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: " پايگاه هاي فرهنگي" در كنار گلزار شهداي كشور راه اندازي مي شود
معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران جمهوري اسلامي ايران، از راه اندازي "پايگاه هاي فرهنگي" در كنار گلزار شهدا در سالجاري خبر داد.


سردار"محسن انصاري"روزيكشنبه درحاشيه بازديد از طرح ساماندهي گلزار شهداي شهركرد در گفت وگو با ايرنا افزود:اين پايگاهها به منظور زنده نگه داشتن ياد و اعتقاد شهيدان و به مثابه مركزي براي ترويج فرهنگ شهادت و ايثار و از خودگذشتگي در بين نسل جوان ايجااد مي شود.
به گفته وي، تا دو سال آينده تمامي گلزار شهيدان در طرح ساماندهي گلزار شهدا قرار خواهند گرفت و گلزار شهدا به زيارتگاه اهل يقيين و اهل احرار تبديل مي شود.
معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت:از18 هزار گلزار شهدا سراسر كشور تاكنون چهارهزار گلزار معادل30 درصد از گلزار استانهاي كشور ساماندهي شده است و دو سال آينده ساماندهي گلزار شهدا پايان خواهد يافت.
انصاري گفت:در اجراي طرح ساماندهي گلزار شهدا نيز از نظرات خانواده شهدا استفاده مي شود و گلزار شهداي در هر استان براساس شرايط منطقه اي و آب و هوايي و مسايل فرهنگي با احداث يادمان هاي مطلوب ساماندهي خواهد شد.
معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران گفت: دولت اهتمام ويژه اي به خانواده شهدا و ايثارگران داشته و در سفر استاني رييس جمهوري اسلامي و هيات دولت، برنامه هايي ازجمله اختصاص بودجه براي ساماندهي گلزارشهدا و مراكز توانبخشي و همچنين اهدا نشان ملي به خانواده شهدا و ايثارگران نيز اجرا مي شود.
به گفته وي،دراين سفرها تاكنون 81 نشان ملي ايثار از سوي رييس جمهور به خانواده شهداي اهدا شده و 31 نشانه ملي نيز غير از سفرهاي استاني به خانواده هايي كه بالاي سه شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده اند،اهدا شده است.
وي درخصوص ساماندهي گلزار شهداي بهشت زهرا(ص )تهران نيز گفت:دراين زمينه جلساتي با مسوولان شهرداري برگزارشده و نمايشگاهي از ساماندهي تمامي گلزار شهداي استان برپا مي شود و طراحي هاي ساماندهي شهدا در بهشت زهرا با نظر خانواده شهدا انجام خواهد شد.
معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران درباره لايحه خدمات ايثارگران گفت: برخي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي طرحي را دراين زمينه تهيه كرده اند كه در كميسيون اجتماعي و بهداشت و درمان در حال بررسي است.
وي افزود:اين طرح در قالب يك طرح 14 ماده اي تدوين شده و در صورت تصويب در صحن علني وضعيت خدمات دهي و فرهنگي بهتر از گذشته خواهد بود.
وي در خصوص اشتغال ايثارگران نيز گفت: سالانه 45 هزار نفر از ايثارگران مشغول كار مي شوند و دولت بودجه ي خوبي دراين زمينه ازطريق بنگاههاي زودبازده به بنياد شهيد و امور ايثارگران اختصاص داده است.
انصاري گفت:برخي از ايثارگران هم اكنون درحال گذراندن مقاطع مختلف تحصيلي در كشورند و كساني كه در اولويت باشند، مشغول كار مي شوند.
وي در خصوص درمان ايثارگران نيز گفت:سياست بنياد شهيد و امور ايثارگران استفاده از توان متخصصان علوم پزشكي ايراني خارج از كشور است كه به ايران سفر مي كنند و در اين زمينه پرفسور"سيمعي " رييس انجمن جهاني جراحان مغز و اعصاب درسفر به ايران يك جراحي بسيارعالي داشت و بزودي رييس انستيوي كالج لندن نيز براي ويزيت ايثارگران به تهران سفر مي كند.
به گفته وي، در اين شيوه علاوه بر درمان و ويزيت ايثارگران ، كنفرانسهاي علمي و دوره هاي بازآموزي براي پزشكان ايثارگر نيز برگزار مي شود.
مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران چهارمحال و بختياري نيز گفت:هم اكنون يكهزار و 300 مزار شهيد در حال ساماندهي است و تاكنون 13 گلزار شهدا در اين استان ساماندهي شده است.
دكتر " حسين نافيان دهكردي" افزود:دولت براي ساماندهي شهدا 30 ميليارد ريال به اين استان اختصاص داده و چهارمحال وبختياري داراي 286 گلزار شهدا مي باشد.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري در دوران دفاع مقدس دوهزار و 400 شهيد سرافزار تقديم انقلاب اسلامي ايران كرده است.
ك/3 7359/671/543 شماره 114 ساعت 11:30 تمام
 يکشنبه 17 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن