تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - قاتل فراري پس از 12 سال در تهران به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: حوادث - قاتل فراري پس از 12 سال در تهران به دام افتاد


حوادث - قاتل فراري پس از 12 سال در تهران به دام افتاد

گروه حوادث: قاتل فراري كه در مشهد دوستش را به قتل رسانده و متواري شده بود پس از گذشت 12 سال در تهران شناسايي و دستگير شد.

مرد جوان پس از قتل به آتش كشيده شد
چهاردهم تيرماه سال 74 ماموران پليس در شهرستان مشهد جسد سوخته‌اي را كه متعلق به يك مرد بود در بيابان‌هاي اطراف مشهد كشف كردند، اين در حالي بود كه يك پيكان آبي‌رنگ نيز كنار جسد وجود داشت. بدين‌ترتيب جسد به پزشكي‌قانوني انتقال يافت و تحقيقات براي شناسايي قاتل يا قاتلان آغاز شد. به نظر مي‌رسيد مقتول 25 ساله كه حسن نام داشته در همان محل به قتل رسيده و سپس جسدش به آتش كشيده شده است. در تحقيقات در صحنه حادثه و خودروي پيكان آبي‌رنگ مشخص شد خودرو متعلق به فردي به نام قربان است و اين مرد نيز از دوستان مقتول است.
به همين دليل ظن كارآگاهان نسبت به قربان قوت گرفت و او به عنوان مظنون بازداشت شد. قربان پس از انتقال به پليس آگاهي مشهد در جريان بازجويي‌ها گفت: با حسن اختلافات مالي داشتم به همين دليل روز حادثه همراه با يكي از دوستانم به نام ارسلان با او در بيابان‌هاي اطراف مشهد قرار گذاشتم، زماني كه حسن به محل قرار آمد بر سر اختلافات‌مان با هم درگير شديم. در جريان اين درگيري من او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش كشيدم تا شناسايي نشود. به دنبال اعترافات قربان، ارسلان نيز بازداشت شد. اين دو متهم پس از انجام مراحل بازجويي و تحقيق از سوي قضات دادگاه به قصاص محكوم شدند، در حالي كه پرونده در مراحل رسيدگي نهايي بود قربان موفق به فرار شد. بدين‌ترتيب بررسي‌ها براي دستگيري قاتل فراري آغاز شد اما قربان هيچ ردي از خود باقي نگذاشته بود. در حالي كه پرونده قتل حسن بدون نتيجه مانده بود و اميد كارآگاهان براي دستگيري قربان از بين رفته بود پس از گذشت 12 سال متهم فراري در تهران شناسايي شد.

12 سال پس از قتل، متهم دستگير شد
قربان كه پس از قتل به تهران آمده و به صورت مخفيانه زندگي مي‌كرد اوايل آذرماه در مخفيگاهش شناسايي شد. به همين دليل كارآگاهان محل زندگي او را تحت مراقبت و كنترل نامحسوس قرار دادند و بررسي‌ها درخصوص نحوه زندگي او آغاز شد. در تحقيقات مشخص شد قربان در كار ساخت‌و‌ساز مسكن فعاليت دارد و به دليل اختلافات مالي با چند نفر از شركايش نزد يك وكيل در خيابان بخارست مي‌رود. پس از تكميل تحقيقات و اطمينان از هويت قربان، سرانجام ساعت هفت بعدازظهر سيزدهم آذرماه امسال كارآگاهان در حالي كه قربان به دفتر وكيلش رفته بود او را غافلگير و دستگير كردند. قربان پس از بازجويي‌ها ضمن اعتراف به قتل حسن درخصوص مراجعه به دفتر وكيل گفت: از زماني كه به تهران آمدم در كار ساخت‌و‌ساز مسكن فعاليت دارم. چندي پيش مبلغ يك ميليارد تومان از دو نفر از شركايم طلبكار بودم اما آنها طلب مرا پرداخت نمي‌كردند به همين دليل هم به دفتر وكيل رفته و مي‌خواستم از آنها شكايت كنم.
 شنبه 16 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن