تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820895413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شرفي: نمي.خواهيم فردا مسخره ديگران شويم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم مس سرچشمه گفت: برابر پرسپوليس براي بردن به ميدان مي.رويم و به زمين نمي.رويم که مسخره ديگران شويم.


اصغر شرفی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با پرسپولیس گفت:. برای اینکه بخواهیم جبران گذشته را انجام دهیم همه امتیازات برای ما مهم است.: در طول فصل ۶، ۷ بازیکن.مان را نداشتیم و تا نیم فصل صبر کردیم. تعدادی از بازیکنان را کنار گذاشتیم تا با تیم هماهنگ شوند که البته این مسائل نمی.تواند کارم را توجیه کند.

وی ادامه داد: تجربه من می.گوید اگر می.خواهی خیالت راحت باشد باید از ابتدای فصل یارگیری کنی، اما ما نتوانستیم از فرصت اول فصل استفاده کنیم و تیم بهتری ببندیم. متاسفانه مسابقات هر هفته با دو بازی پیگیری می.شود و اگر این بازیکنانی که ما در این فصل اضافه کردیم نتوانند به ترکیب برسند، به مشکل خواهیم خورد.

شرفی در خصوص اینکه باشگاه مس هفته گذشته با ابراهیم قاسم.پور وارد مذاکره شد و ظاهرا این مسئله باعث ناراحتی شما شده بود، گفت: شرایطی پیش آمد که یکی از کمک.هایم را قبل از نیم. فصل کنار گذاشتم و به دنبال یک مربی بودم. در این هنگام همه گفتند قاسم.پور با داماش مشکل دارد و من اعلام کردم اگر قاسم.پور را بیاوریم خوب است.

سرمربی مس سرچشمه اضافه کرد: مسئولان باشگاه به من گفتند قاسم.پور یک سرمربی است و به عنوان کمک نمی.آید اما من به او زنگ زدم و خیلی خودمانی صحبت کردم. می.دانم در فوتبال ایران این شرایط خیلی کم است. در ابتدا قاسم.پور گفت که گرفتار است و در صورتی که مشکلش با داماش حل شود به ما پاسخ می.دهد. چند روز بعد ایشان با من تماس گرفت و گفت در کرمان است و به شرطی که شما هم با ما باشید و در کنار هم کار کنیم اما از مسئولان باشگاه ناراحت شدم چون باید هماهنگ می.کردند آن هم زمانی که خودم برای خودم آلترناتیو درست کردم.

شرفی خاطرنشان کرد: هنگامی که قاسم.پور یکی از بازی.هایم را دید با من تماس گرفت و گفت این تیم خیلی مشکل دارد و من حرفش را پذیرفتم. قاسم پور به من گفت اگر قرار باشد کسی این تیم را نجات دهد خود شما هستید. من هم به باشگاه رفتم و سوء.تفاهم.ها و گردوخاک.ها برطرف شد.

وی اظهار داشت: متاسفانه در این فوتبال همه چیز را فراموش کرده.ایم. باشگاهی مثل فولاد ۱۰ سال است که از امکانات آکادمیک برخوردار است اما در ایران می.گویند بازیکن ۳۵ ساله همچنان جزء تیم امید است. فولادی.ها نیازی به استفاده از بازیکن خارجی ندارند چون ۱۰ سال برای این آکادمی زحمت کشیدند. رؤسای باشگاه.های ما همگی به دنبال اولی هستند و معلوم نیست چه کسی دوم می.شود. این فوتبال با صیفی.کاری فرق دارد و باید قوانینش برای پایه.سازی رعایت شود.

شرفی گفت: مثال ایرانی برایتان می.زنم که نگویند شرفی از خارجی.ها حرف می.زند. در ۳ بازی ۳ مهاجم تیم فولاد ۱۰ گل زده.اند. این تیم چه دغدغه.ای برای آینده دارد. به اعتقاد من مردانی که مؤسسه فولاد را درست کرده.اند، خیلی جلوتر از زمان خود فکر و حرکت می.کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مس سرچشمه در لیگ برتر می.ماند یا خیر، گفت:. امیدوار هستم در لیگ بماند چون فوتبال ایران به حدی رسیده که نمی.توان آن را پیش.بینی کرد. ما در ۱۵ بازی گذشته تنها در ۲ بازی ۴ گل خورده.ایم و بقیه را یک بر صفر و یا با اختلافی یک گل شکست خورده.ایم. آیا کسی می.تواند پیش.بینی کند که فردا چه تیم.هایی برنده می.شود؟ شما می.توانستید پیش.بینی کنید که ملوان ۲ گل به پرسپولیس بزند؟

شرفی عنوان کرد: ترس بازیکنان این دوره ریخته است. آنها دوست دارند مطرح شوند و هرچه بازیکن خوب رو می.شود در دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور پیدا می.کند. مدتی بر سر مهرداد پولادی بگومگو بود و استقلال و پرسپولیس این بازیکن را می.خواستند اما من گفتم پس بقیه تیم.ها چه می.شود. به اعتقاد من نوع یارگیری در ایران اشکال دارد. تیم قوی، قوی.تر می.شود و تیم ضعیف، ضعیف.تر.

وی گفت: فردوسی.پور از من پرسید، لیگ ما باید چند تیمی باشد که گفتم ۲۲ تیم اما حالا به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم و لیگ ما باید ۲۴ تیمی باشد. او گفت که در فوتبال دنیا تمام لیگ.ها ۱۸ و یا ۱۶ تیمی.اند اما من گفتم جوانان آن کشورها انتخاب.های دیگری هم دارند. در کرمان ۵ تیم وجود دارد که نزدیک به ۳۰۰ بازیکن در این ۵ تیم حضور دارد اگر این تیم.ها نباشد آن جوان.ها چه کار می.کنند. ما ۳۱ استان داریم و به اعتقاد من باید ۳۱ تیمی شویم چون هر استان جوانان زیادی را در خود جای داده است. همه می.خواهند دایی یا علی کریمی باشند ولی متاسفانه انسان.های سودجو از آنها سوء.استفاده می.کنند.

سرمربی مس سرچشمه در خصوص بازی فردا گفت: .برای بردن به زمین می.رویم و به زمین نمی.رویم که مسخره دیگران شویم. لقمه راحتی برای پرسپولیس نیستیم و می.دانیم مربی آنها را همه دنیا قبول دارند اما هیچ.کس برای ما قوی.تر از تیم خود ما نیست.

شرفی در پایان در خصوص اینکه چرا در مس سرچشمه مثل برق شیراز بازیکن.سازی نکرد، گفت:. در آن زمان من ۸ بازیکن جوان استقلال را به برق آوردم اما در ۳ ماه نمی.توانم بازیکن ۳۵ ساله را تغییر دهم. شاید فرد دیگری بتواند اما من نمی.توانم. در برق شیراز ۲ ماه قبل از آغاز مسابقات کارم را شروع کردم و در سال دوم نیز خیلی خوب بودیم اما در مس اینقدر فرصت ندارم که مثل زمان برق روی تیمم کار کنم.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن