تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گلايه كارگزاران از خاتمي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گلايه كارگزاران از خاتمي
ما آن روز معتقد بوديم بسياري از دوستان معروف به طيف چپ كه در كنار آقاي خاتمي هستند تجربه و بينش لازم را براي اداره صحيح كشور ندارند و نوع صرفا نگاه سياسي آنها مي تواند كشور را به سمت بن بست هاي جديد سوق دهد.
غلامحسين كرباسچي بعد از گذشت بيش از 10 سال از شروع مبارزه انتخاباتي سيد محمد خاتمي در سال 1376 و حمايت ديرهنگام كارگزاران از وي، از عملي نشدن برخي وعده هاي خاتمي به كارگزاران خبر داده است.

به گزارش «فردا» دبير كل حزب كارگزاران سازندگي در گفت و گويي با ارگان اين حزب كه روز پنج شنبه در ويزه نامه اي با ياد محسن نوربخش منتشر شده است، از آخرين جلسه اي كه در منزل وي با حضور جمعي از اعضاي حزب و آقاي خاتمي برگزار شده سخن گفته و يادآور شده است:خاتمي پرسيد بلاخره كارگزاران همراه با ديگر طرفداران ما مي شود؟ پاسخ ما اين بود كه همه چيز بسته به برنامه كاري و روش ها و نيروهاي شما در صحنه اجراست.

كرباسچي افزوده است كه ما آن روز معتقد بوديم بسياري از دوستان معروف به طيف چپ كه در كنار آقاي خاتمي هستند تجربه و بينش لازم را براي اداره صحيح كشور ندارند و نوع صرفا نگاه سياسي آنها مي تواند كشور را به سمت بن بست هاي جديد سوق دهد.

وي ادامه داده است: آقاي خاتمي در آن جلسه (يكي از شب هاي ماه رمضان سال 75) گفتند برنامه من كلا همان برنامه توسعه و سازندگي آقاي هاشمي است. ممكن است فقط در جنبه هاي فرهنگي حرف هاي مختصر جديدي داشته باشم و به لحاظ نيروها هرگز از نيروهاي بي تجربه و افراطي استفاده نخواهم كرد. كرباسچي تصريح كرده است كه آن وعده هاي شب ماه رمضان نتوانست تحقق جدي پيدا كند.

دبير كل كارگزاران همچنين درباره ميانه روي در حوزه سياسي ايران با ذكر فرمايشاتي از امام علي (ع) كارگزاران را حزبي ميانه رو خوانده است. او به نقل از امام علي (ع) گفت: "چپ و راست هر دو گمراهي است و راه ميانه جاده اي استوار است". "ما (اهل بيت) تكيه گاه محكم ميانه اي هستيم كه كندروان به آن مي پيوندند و تندروان به ناگزير به سويش باز مي آيند."

او درباره تخريب هاي كه از ناحيه اصلاح طلبان عليه هاشمي رفسنجاني در انتخابات مجلس ششم شده بود نيز گفت: براي آقاي هاشمي اين گونه تبليغات و جوسازي ها دور از انتظار نبود ولي براي ما كه تازه از سنگر انتخابات رياست جمهوري 76 و آنهمه برخوردهاي رقيب بيرون آمده بوديم بسيار دور از انتظار بود.

كرباسچي درباره كانديداي اين حزب در انتخابات رياست جمهوري آينده نيز گفته است كه كارگزاران هنوز از هيچ شخصي به صورت رسمي و حزبي حمايت نكرده است.

منبع خبر :
 پنجشنبه 14 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن