تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820949326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمار رسمی از بیکاری ناشی از هدفمندی یارانه.ها اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 890 واحد در شهرکهای صنعتی در جریان اجرای قانون هدفمندی یارانه.ها با کاهش میزان تولید و بیکاری 4108 نفری مواجه شده.اند.
به گزارش خبرنگار مهر، فخراله مولایی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران گفت: تا پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه.ها، 127 واحد صنعتی با اشتغالزایی 2340 نفر، تعطیل بودند که خوشخبتانه با اجرای برنامه‎.های منسجمی از سوی واحدهای استانی، تعداد 40 واحد با اشتغالزایی 937 نفر مشغول به کار مجدد شدند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حال حاضر نیز 87 واحد با اشتغالزایی 1403 نفر تعطیل هستند و 219 واحد نیز در شرف تعطیلی قرار دارند.
وی تصریح کرد: همچنین 890 واحد نیز با اجرای قانون هدفمندی یارانه.ها با کاهش حجم تولید و بیکاری 4108 نفری رو به رو شده.اند، که این موضوع در حال پیگیری است. مولایی ادامه داد: تمام تلاش سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی این است که بتواند حجم بیکاری را کاهش دهد.
مولایی اظهار داشت: لایحه حمایت و پشتیبانی از صنایع کوچک به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارایه شده است و بعد از انجام کارهای کارشناسی به هیئت دولت خواهد رفت. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای اجرایی شدن این لایحه، یک ردیف اعتباری خاص به ادغام صنوف و سازمان صنایع کوچک اختصاص خواهد یافت.
وی اظهار داشت: ارائه کمک.های فنی و اعتباری به واحد.های صنعتی، کمک.های بازسازی و نوسازی واحد.های تولیدی و تقویت صندوق ضمانت سرمایه.گذاری صنایع کوچک را از دیگر برنامه.های سازمان صنایع کوچک برای حمایت از تولید.کنندگان در دستور کار قرار گرفته است. به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت،آینده روشنی در انتظار فعالیت سرمایه گذاران در شهرک.های صنعتی است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن