تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820918982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفت ارزان به خارجی.ها نمی.فروشیم/ تذکر به تاخیر شرکت.های نفتی چین


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه ایران نفت ارزان و نسیه به خارجی.ها نمی.فروشد، از تذکر ایران به تاخیر برخی از شرکت.های چینی در طرح.های صنعت نفت خبر داد و گفت: ایران از هند طلب نفتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قلعه بانی امروز در نشست خبری با اشاره به روند اجرای اصلاح ساختار شرکت ملی نفت ایران در سطح مجلس شورای اسلامی گفت:. هم اکنون با پیگیری.های امور حقوقی وزارت نفت بحث اصلاح ساختار شرکت ملی نفت ایران در حال انجام است و پیش بینی می شود با این تغییرات ساختاری تسریع در روند اجرای پروژه.ها حاصل شود.
معاون وزیر نفت همچنین درباره احتمال بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران اظهارداشت: من یک چهره سیاسی نیستم و نمی.توانم در این رابطه اظهار نظر کنم و این مسئله به روابط بین کشورها باز می.گردد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: در شرایط فعلی ایران آمادگی همکاری با تمام کشورها در زمینه تولید و فروش نفت خام را دارد.
این مقام مسئول همچنین در خصوص آخرین وضعیت توسعه میدان گازی آرش بیان کرد: شرکت ملی نفت ایران آمادگی دارد یا میدان نفتی را با مشارکت کویت و عربستان به صورت مشترک توسعه دهد.
کاهش 20 هزار بشکه.ای تولید نفت ایران
قلعه بانی با خودداری از اعلام میزان تولید فعلی نفت خام ایران تاکید کرد: در حال حاضر تولید نفت ایران مطابق با برنامه انجام می.شود اما متوسط تولید نفت خام ایران در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 20 هزار بشکه در روز کاهش یافته است.
وی همچنین از افزایش تولید نفت خام ایران در سال آینده در صورت تامین بودجه کافی خبر داد و افزود: قصد داریم در کنار سرمایه گذاری.های جدید با تزریق گاز میزان تولید نفت خام را افزایش دهیم.
قلعه بانی با یادآوری اینکه در شرایط فعلی توسعه میادین مشترک در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار دارد، یادآور شد: .توسعه میادین مستقل در صورتی که سرمایه گذاری اعلام آمادگی کند انجام می.شود.
جذب50 درصد از اعتبارات شرکت نفت در سال 90
مدیرعامل شرکت ملی نفت با تاکید بر اینکه برای سال جاری جذب حدود 36 میلیارد دلار برای توسعه بخش بالادستی میادین نفت و گاز هدف گذاری شده بود تبیین کرد: تا کنون حدود 15.5 میلیارد دار برای توسعه بخش بالادستی سرمایه گذاری شده است که پیش.بینی می.شود تا اسفندماه امسال میزان جذب اعتبارات به مرز 18 میلیارد دلار افزایش یابد.
معاون وزیر نفت با اشاره به افت طبیعی سالانه 300 هزار بشکه.ای تولید نفت ایران یادآور شد: با وجود این افت تولید اما با سرمایه گذاری.های جدید قصد حفظ و نگهداشت تولید نفت خام ایران را داریم.
نفت ارزان به خارجی.ها نمی.فروشیم
قلعه بانی همچنین با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچگونه طلبی از هند بابت خرید نفت خام نداریم، گفت:.در شرایط فعلی روند صادرات نفت به هند طبیعی بوده و مشکلی در دریافت پول نفت از این کشور آسیایی وجود ندارد.
این مقام مسئول همچنین با رد ارزان فروشی و نسیه فروشی نفت خام توسط شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: در شرایط فعلی تقاضاهای خارجی برای خرید نفت ایران افزایش یافته است.
تذکر نفتی ایران به تاخیر چینی.ها
معاون وزیر نفت همچنین در خصوص تاخیرهای مکرر شرکت.های نفت و گاز چین در صنایع نفت و گاز ایران توضیح داد: در حال حاضر شرکت چینی برای توسعه میدان نفتی آزادگان شمالی از وضعیت مطلوبی برخوردار است ضمن .آنکه مذاکرات برای جبران عقب ماندگی.ها برای توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی در حال انجام است.
وی همچنین در خصوص تاخیر شرکت چینی در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی تصریح کرد: هم اکنون روند عملیات اجرایی این فاز مشترک گازی کند بوده و تذکرات لازم به شرکت چینی داده شده است.
این عضو هیئت مدیره شرکت ملی نفت تاکید کرد:. اگر چینی.ها به روند تاخیری خود در طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی ادامه دهند تصمیم گیری.های جدیدی در این رابطه گرفته خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن