تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817314348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: تازه ها
ظهور اشياي نوراني در آسمان جنوب
پس از آن كه مدت هاي مديدي از ظهور پي درپي آنچه كه اشياي نوراني ناميده مي شود در شهرهاي مرزي ايران مي گذرد اين پديده دوباره در حال رخ دادن است . با ظهور دوباره اين پديده و ابهاماتي كه درباره ماهيت حقيقي اين اشيا وجود دارد خبرهاي رسيده حكايت از آن دارد كه در روزهاي پاياني آبان ماه اين اشيا در مناطق نهر عنبر يبيس رودخانه ميمه و ديگر مناطق مرزي اهواز مشاهده شده است . به تازگي نيز يكي از اين اشياي ناشناخته نوراني كه با چراغ هاي نوراني و چشمك زن همراه بود در فراز يكي از روستاهاي اطراف اهواز مشاهده شده است . گفتني است تاكنون هيچ اظهار نظر رسمي درباره ماهيت اين اشيا و نيز درستي و نادرستي اخبار منتشره درباره وجود اين اشياي شبيه به بشقاب پرنده بيان نشده و همين امر بر بالا رفتن شايعات و برخي نگراني هاي اثر به سزايي گذارده است .
اعلان جنگ طالبان به ايران
منابع امنيتي و اطلاعاتي روسيه از آماده باش طالبان براي ضربه زدن به ايران و تصميم اين گروه تروريستي براي ناامن سازي ايران و فشار بر جمهوري اسلامي خبر داده اند. به گزارش شهاب نيوز برخي روزنامه هاي روسيه نظير « ورميا نووستي » و « كراسنايا ازويزدا » به نقل از منابع اطلاعاتي روسيه اعلام كردند كه گزارش هاي اطلاعاتي حاكي از تصميم سران طالبان براي آغاز يك جنگ اعلام نشده عليه ايران است . براساس اين گزارش ها سران طالبان در آخرين نشست خود تصميم گرفته اند به دليل مشاركت فعال ايران در سركوب القاعده و طالبان و كمك به امنيت افغانستان حملات سازمان دهي شده اي را عليه منافع جمهوري اسلامي در افغانستان و همچنين در صورت امكان حملاتي را در داخل خاك ايران انجام دهند. گفته مي شود كه فرماندهان صحرايي طالبان اخيرا دستورات روشني را درباره حملات تروريستي عليه ايران دريافت كرده اند. به گفته منابع اطلاعاتي روسيه ربودن حشمت الله عطار زاده ديپلمات ايراني در افغانستان و قتل راننده وي يكي از اولين عمليات هاي مشترك ميان طالبان و القاعده در اين راستاست . اقدامي كه از سوي ناظران اطلاعاتي نوعي اعلان جنگ از سوي القاعده و طالبان به جمهوري اسلامي ايران محسوب مي شود. طي هفته هاي اخير تحولات پيچيده اي در افغانستان صورت گرفته كه امان نامه حامد كرزاي براي سران طالبان حملات نظامي و خودسرانه ارتش آمريكا عليه بخشي از نيروهاي طالبان در داخل خاك افغانستان و پاكستان و همچنين تشديد فعاليت هاي گروهك هايي نظير عبدالمالك ريگي (شاخه ايراني القاعده ) در ايران بخشي از اين تحولات است ; تحولاتي كه احتمال همكاري بخش هايي از سرويس اطلاعاتي پاكستان با اين نيروها عليه ايران را تقويت مي كند . ايمن الظواهري مرد شماره 2 القاعده و برخي از سران طالبان در گذشته حملات شديداللحني را عليه جمهوري اسلامي ايران انجام داده و تهران را به همكاري با آمريكا براي سركوب طالبان و القاعده و همچنين تلاش براي بسط نفوذ خود در منطقه متهم كرده بودند.
طرح اطلاعاتي « كمپاني هاي پوشالي » اسرائيل عليه ايران
گزارشاتي كه توسط روزنامه اسرائيلي « ها آرتص » و برخي رسانه هاي خبري غربي منتشر شده است ضمن تائيد اين خبر كه نيروهاي امنيتي و اطلاعاتي ايران در هفته هاي اخير موفق به كشف چند عامل اطلاعاتي اسرائيل گشته اند جزئياتي نيز از نقش و ماموريت « علي مي نويسد كه سازمان هاي اطلاعاتي straw companies اشتري » براي « موساد » ارائه مي دهد . هاآرتص ابتدا از كمپاني هاي « پوشالي » اسرائيل در مسير اجراي نقشه هاي خود در تخريب برنامه هاي اتمي ايران به وجود آورده اند و يكي از موفقيت هاي عمده اين شركت ها را « مسموم كردن » تكنولوژي هسته اي ايران از طريق فروختن قطعاتي كه عمدا دستكاري گشته اند مي خواند. اگرچه به نظر مي رسد اين داستان اشاره به فروش قطعات آلوده به راديو اكتيويته به ايران داشته باشد « هاآرتص » به جزئيات بيشتري از كيفيت يا چگونگي اين « مسموم كردن » نمي پردازد. اين مقاله سپس از ماموريتي كه علي اشتري براي موساد به انجام رسانده بود به عنوان نمونه ديگري از عمليات موفقيت آميز اينگونه شركت هاي « ساختگي » نام مي برد و مي نويسد : يكي ديگر از فوايد كمپاني هاي پوشالي آن است كه مي توانند ابتدا با فروختن تجهيزات واقعي به ايران اعتماد آنان را جلب كنند تا بعدها در ميان تجهيزات فروخته شده قطعات مجهز به وسائل شنود يا به اصطلاح « اسب هاي تروا » را نيز به آنان داد. اين همان دليلي بود كه علي اشتري كه مسئول رساندن قطعات به سپاه پاسداران انقلاب بود را هفته گذشته به اعدام كشانيد.
برنامه آمريكا براي ضربه زدن به شركتهاي ايراني
وزارت خزانه داري آمريكا اعلام كرد كه شركت هاي عمده نفتي ايران نيز در ليست سياه تحريم هاي اقتصادي قرار گرفتند. بنابراين گزارش وزارت خزانه داري آمريكا در بيانيه اي كه در سايت اين وزارتخانه منتشر شده اعلام كرد : بنا بر نظر دفتر نظارت بر دارايي هاي اين وزارتخانه شركت تجاري « نفتيران » و شركت « سارل » از شركت هايي هستند كه به دليل وابستگي و ارتباط با ايران در ليست تحريم ها قرار گرفته اند. اين در حالي است كه با اين اقدام وزارت خزانه داري آمريكا شركت هاي تجاري گوناگوني كه در آمريكا مشغول به فعاليت بوده و مرتبط با شركت هاي مالي و تجاري ايران هستند نيز آسيب جدي ديده و دچار افول اقتصادي مي شوند.
« امانوئل » عامل نفوذي اسرائيل در كاخ سفيد
يك نشريه آمريكايي در گزارشي با اشاره به اينكه « باراك اوباما » در سياست هاي آمريكا تغييراتي را ايجاد نخواهد كرد نوشت كه « رام امانوئل » عامل نفوذي و جاسوس رژيم صهيونيستي در كاخ سفيد خواهد بود. نشريه آمريكايي « امريكن فري پرس » در گزارشي نوشت : زماني كه روزنامه اسرائيلي « هاآرتص » در گزارشي از انتخاب « رام امانوئل » به عنوان رئيس پرسنل كاخ سفيد خبر داد موجي از شادماني در تل آويو به راه افتاد. براساس اين گزارش انتصاب امانوئل كه حمايت هاي مالي را از دموكرات هاي يهودي ثروتمند جذب كرد منعكس كننده اين حرف « سارا پيلن » يار انتخاباتي « جان مك كين » است كه گفته بود : « من اسرائيل را دوست دارم » . در اين گزارش آمده است : بر خلاف اظهارات باراك اوباما رئيس جمهور منتخب آمريكا كه جنگ عراق را يك اشتباه مي داند امانوئل ادعا مي كند كه وي دوباره اين اقدام را انجام خواهد داد. وي به عنوان رئيس كميته ستاد كنگره دموكرات ها از كانديداهاي طرفدار جنگ حمايت كرده و از آنها خواسته تا با دموكرات هاي ضد جنگ مخالفت كنند. براساس اين گزارش امانوئل كه از حاميان افراطي اسرائيل است در حمايت از ترور مقامات سياسي فلسطيني توسط تل آويو به « نانسي پلوسي » رئيس مجلس نمايندگان آمريكا ملحق شد. به گزارش روزنامه آمريكايي « سان فرانسيسكو كرانيكل » نانسي پلوسي از حمله اسرائيل به مواضع حماس حمايت كرده است . امريكن فري پرس نوشت : دستيار رئيس جمهور آمريكا فرزند يك مرد اسرائيلي است كه عضو « ايرگون » يك گروه تروريستي صهيونيستي فعال در فلسطين بوده است . امانوئل به دليل اينكه پدرش هم اسرائيلي و هم آمريكايي بود به عنوان يك اسرائيلي متولد شد. در اين گزارش آمده است : وي به عنوان رئيس انجمن حزب دموكرات و يكي از مقامات ارشد مجلس نمايندگان آمريكا بلافاصله پس از حمايت اوباما از امنيت اسرائيل و استفاده از اين تعبير كه « امنيت اسرائيل مقدس و خدشه ناپذير » است نامزد دموكرات ها در انتخابات رياست جمهوري آمريكا را در نشست وي با « ايپك » لابي اسرائيل در آمريكا اسكورت كرد.
ادعاي استقرار زيردريايي هاي ايران در بندر استراتژيك درياي سرخ
احزاب مخالف در كشور آفريقايي اريتره ادعا كردند « اين كشور كنترل يك بندر استراتژيك واقع در درياي سرخ را به ايران واگذار كرده و همزمان نيروها و تجهيزات ايراني در اين بندر مستقر شده اند » . به گزارش عصر ايران وب سايت حزب اپوزيسيون اريتره مدعي شد : « ايران كنترل بندر راهبردي « اساب » در كرانه درياي سرخ را كه مشرف بر تنگه « باب المندب » است به دست گرفته و زيردريايي هاي خود حامل نيرو و تجهيزات را در اين بندر مستقر كرده است » . اين گزارش مدعي است : هرچند استقرار نيرو و تجهيزات ايراني در اين بندر به بهانه محافظت از يك پالايشگاه نفت محلي صورت گرفته است اما اين اقدام بيش از آنكه جنبه اقتصادي داشته باشد داراي اهداف سياسي و راهبردي است . به ادعاي اين گزارش ايران پس از امضاي يك توافقنامه براي نوسازي پالايشگاه نفت بندر اساب اقدام به اعزام نيروها و تعدادي موشك دوربرد به اين بندر كرده است . اين گزارش ادعا مي كند : رئيس جمهور اريتره همچنين قصد دارد با همكاري گروه هاي اسلامگراي سومالي كنترل تنگه باب المندب را در صورت بروز جنگ بين آمريكا يا اسرائيل با ايران در دست بگيرد.
تمسخر « غيرت » در ويژه برنامه ضد اسلامي فاكس نيوز
شبكه فاكس نيوز آمريكا اخيرا اقدام به پخش سلسله برنامه هايي عليه عقايد مسلمانان در جوامع مختلف بويژه كشورهاي غربي نموده است . اين شبكه در برنامه اي تحت عنوان « قتل در خانواده ; قتل از روي غيرت » به موضوع قتل هاي ناموسي پرداخته و با مرتبط دانستن آن با آموزه هاي اسلامي از آن به عنوان يك ضعف اجتماعي و اخلاقي ميان خانواده هاي مسلمان ياد كرده است . اين شبكه « غيرت » را مفهومي واپسگرا معرفي مي كند كه در جوامع كنوني هيچ فرهنگي پذيراي چنين مفهومي نيست . در بخشي از اين برنامه آمده است : درحالي كه در آمريكا غيرت يك مسئله قديمي و فردي تلقي مي شود در كشورهاي مسلمان بيشتر جنبه قبيله اي داشته و برخي مواقع منجر مي شود كه همسران برادران و پدران به خاطر جرائمي از قبيل بي عفتي يا خودداري از ازدواج با افرادي كه آنها در نظر گرفته اند به كشتن زنان خواهران و دختران خود مبادرت كنند. فاكس نيوز در بخش ديگري نيز به بررسي چندين مورد قتل هاي رخ داده در خانواده هاي مسلمان ساكن در آمريكا پرداخته و در تحليل اين پديده به مرتبط ساختن آن با تعاليم اسلامي مي پردازد و ضمن زيرسئوال بردن آموزه هاي ديني مسلمانان اسلام را ناقض حقوق بشر و دموكراسي معرفي مي كند. گفتني است اين شبكه به اخبار قتل و تجاوز خانوادگي در غرب كه برخي از آنها به تازگي درز پيدا كرده است اشاره اي نمي كند.
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن