تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821142224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي دوراني در گفت‌وگو با ايسنا: طرح دولت وحدت ملي مكانيزمي در رسيدن به يك شخصيت جامع الشرايط است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: علي دوراني در گفت‌وگو با ايسنا: طرح دولت وحدت ملي مكانيزمي در رسيدن به يك شخصيت جامع الشرايط است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبير اجرايي ائتلاف فراگير اصولگرايان گفت: در جريان انتخابات رياست جمهوري آتي آن‌چه كه بسيار مهم است، برنامه‌هايي است كه كانديداها براي حل مشكلات و پيشبرد امور كشور ارايه مي‌دهند.

علي دوراني در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) با بيان اين‌كه " ما به دنبال اين هستيم كه ببينيم چه برنامه‌هايي مي‌تواند نياز مردم و چالش‌ها و مشكلات كشور را حل كند" اظهار كرد: ما به دنبال اين هستيم كه به برنامه‌هايي برسيم كه بتوانند مشكلات را حل كنند. به معناي سياسي اين‌كه چه كسي رييس‌جمهور شود، آن‌چنان اهميت ندارد، مهم آن است كه كسي رييس‌جمهور شود كه پتانسيل و توانايي‌هاي لازم براي حل مشكلات و به اسناد بالادستي اعتقاد به معناي واقعي داشته باشد و برنامه‌هايي كه تدوين مي‌كند در راستاي اسناد بالادستي از جمله چشم‌انداز بيست ساله و سياست اصل 44 و برنامه توسعه باشد.

وي گفت: از طرف ديگر فردي كه مديريت امور را بر عهده مي‌گيرد بايد بتواند بدنه سياستگذاري و اجرايي را با برنامه‌هاي خود همراه كند.

وي با بيان اين‌كه " در انتخابات رسانه‌ها نقش مهم و حساسي دارند" گفت: رسانه ملي بايد در آستانه انتخابات بين كانديداها مناظره برگزار كند تا مردم با برنامه‌هاي كانديداها آشنا شوند و بتوانند بهترين تصميم را بگيرند.

دبير اجرايي ائتلاف فراگير اصولگرايان گفت: مساله ديگري كه بسيار مهم و حائز اهميت است، فارغ از نتيجه انتخابات اين است كه ما در انتخابات شاهد حضور باشكوه مردم و حضور حماسي آن‌ها باشيم؛ چراكه اين حضور باعث تحكيم امنيت ملي و تامين منافع ملي مي‌شود و در ارتباط با اين‌كه مردم با آگاهي و چشم‌ باز راي دهند رسانه‌ها نقش بسيار مهمي دارند.

وي با بيان اين‌كه " دولت آينده بايد در جهت توسعه حركت كند" در ارتباط با طرح دولت وحدت ملي نيز كه اخيرا از سوي برخي از شخصيت‌هاي شناخته شده مطرح شده است، اظهار كرد: طرح دولت وحدت ملي يك مكانيزم در رسيدن به يك مصداق مشخص و شخصيت جامع الشرايط جهت حل مشكلات كشور است.

وي با بيان اين‌كه " اگر موانعي كه سر راه اين مساله وجود دارد، برطرف و بستر ايجاد چنين طرحي فراهم شود، اين طرح اميدآفرين است" گفت: در واقع در اين طرح تاكيد بر آن است كه از ظرفيت وسيع نيروهاي انقلاب استفاده كنيم.

دوراني خاطرنشان كرد: برخي براي رسيدن به اهداف انتخاباتي خود سعي مي‌كنند جريان اصولگرا را محدود كنند، در صورتي كه جريان اصولگرا جرياني وسيع است و نيروهاي دلسوز انقلاب را در بر مي‌گيرد.

انتهاي پيام
 سه شنبه 12 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 273]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن