تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820976924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بزرگداشت سي امين سالگرد تاسيس دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بزرگداشت سي امين سالگرد تاسيس دانشگاه صنعتي اصفهان برگزار مي شود
رييس دانشگاه صنعتي اصفهان از برپايي آيين بزرگداشت سي امين سالگرد تاسيس اين دانشگاه از 23 تا 27 آذرماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار ايرنا، "غلامرضا قرباني" روز يكشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سي امين سالگرد تاسيس اين دانشگاه با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تقارن يافته و اين مراسم در هفته پژوهش و حدفاصل بين دو عيد بزرگ قربان و غدير و روز دانشجو برگزار مي شود.
وي مهمترين اهداف در برگزاري اين مراسم را ارايه افتخارات اين دانشگاه درطول سي ساله تحصيلي، تقدير وتكريم از اساتيد، دانشجويان و دانش آموختگان برتر و كارمندان نمونه عنوان كرد.
وي اظهار داشت: دانشگاه صنعتي اصفهان طي سالهاي اخير به عنوان دانشگاه برتر در حوزه پژوهش و فناوري اطلاعات و همچنين يكي از هشت دانشگاه برتر كشور انتخاب شده است.
وي عناوين روزهاي بزرگداشت سي امين سالگرد تاسيس دانشگاه صنعتي را به ترتيب دانشگاه، انقلاب، ايثار، شهادت و دانشگاه، دانشجو، فرهنگ و معنويت دانشگاه، پژوهش، توليد علم، فناوري و دانشگاه، صنعت، نوآوري، شكوفايي و دانشگاه، وحدت، ولايت و رهبري عنوان كرد.
وي مهمترين برنامه بزرگداشت سي امين سالگرد تاسيس اين دانشگاه را افتتاح كتابخانه مركزي اين دانشگاه به عنوان بزرگترين كتابخانه دانشگاههاي دولتي كشور عنوان كرد.
قرباني گفت: رايزني و مطالعه اين كتابخانه در حدود 20 سال گذشته انجام شده و در نهايت در سال 70 عمليات مقدماتي احداث اين كتابخانه آغاز شد.
وي افزود: پنج نفر از روساي دانشگاههاي صنعتي تاكنون درگير ساخت اين كتابخانه بودند تا اين زمان كه آماده بهره برداري شده است.
وي يادآور شد: اين كتابخانه در متراژ 12 هزار مترمربع در سه طبقه و با گنجايش يك ميليون جلد كتاب احداث شده است.
رييس دانشگاه صنعتي اصفهان از جمله ويژگيها و تجهيزات اين كتابخانه را دارابودن پهناي باند 40 مگاباتي اينترنت آن عنوان كرد و افزود: در آينده پهناي باند به 70 مگابايت افزايش مي يابد.
وي همچنين از تجهيز اين كتابخانه به 200 هزار جلد كتاب الكترونيكي و هزاران مجله الكترونيكي خبر داد.
وي افتتاح پژوهشكده فناوري اطلاعات و ارتباطات با زيربناي پنج هزار متر مربع را يكي ديگر از برنامه هاي هفته بزرگداشت سي امين سالگرد تاسيس اين دانشگاه عنوان كرد.
قرباني يادآور شد: در ستاد سي امين سالگرد تاسيس اين دانشگاه كميته هاي مختلفي شامل كميته تشريفات، تحقيقات،انتخاب فرهيختگان و چهره هاي ماندگار، نمايشگاه و انتشارات تشكيل شده است.
وي تصريح كرد: در بخش تجليل از چهره هاي ماندگار اين دانشگاه از تمام روساي دانشگاه از سي سال گذشته تاكنون و 20 استادي كه حائز رتبه هاي كشوري و جهاني هستند، تقدير مي شود.
وي دعوت از دوهزار دانش آموخته اين دانشگاه و همچنين برپايي نمايشگاهي با 64 غرفه را از ديگر برنامه هاي اين دانشگاه در آيين بزرگداشت عنوان كرد.
وي همچنين بااشاره به برپايي مراسم هفته پژوهش از 30 آذرماه تا چهارم دي ماه گفت: در اين هفته دستاوردهاي پژوهشي اين دانشگاه جهت ارايه به عموم مردم به نمايش گذاشته مي شود.
510/603/546 شماره 202 ساعت 12:49 تمام
 يکشنبه 10 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن