تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821064803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از اقتصاد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كوتاه از اقتصاد
كارت هاى سوخت جديد رمزگذارى مى شوند
كارت هاى سوخت جديد از نيمه آذرماه امسال رمزگذارى مى شوند.
روابط عمومى شركت ملى پخش فرآورده هاى نفتى ايران با صدور اطلاعيه ا ى تصريح كرد: با هدف افزايش امنيت كارت هاى هوشمند سوخت وسايل نقليه، تمامى كارت هاى سوخت جديد شامل خودروهاى نو شماره و المثنى، اعم از حقيقى و حقوقى از نيمه آذر ماه سال جارى با درج چهار رقم سمت راست كد ملى مالك رمزگذارى مى شود. شركت ملى پخش فرآورده هاى نفتى ايران از همه دارندگان وسايل نقليه اعم از بنزينى، گازوئيلى و موتورسيكلت خواست در زمان ياد شده به هنگام درخواست كارت هوشمند سوخت المثنى نسبت به ارائه و ثبت شماره كد ملى خود به متصديان دفاتر خدمات مشتركان اقدام كنند.

حضور ناظران بهداشتى سيار در ايام عيد قربان
رئيس سازمان دامپزشكى كشور از حضور ناظران بهداشتى سيار در ايام عيد قربان خبر داد. مجتبى نوروزى در گفت و گو با «ايران» افزود: در ايام عيد قربان ناظران بهداشتى سيار در سراسر شهرهاى كشور بر ذبح شرعى و بهداشتى دام ها نظارت خواهند كرد و مردم مى توانند از خدمات رايگان آنها استفاده كنند.به گفته وى، حضور ناظران بهداشتى طى يك بخشنامه رسمى در هفته گذشته به كليه ادارات كل استان ها ابلاغ شده و آنها موظف هستند اكيپ هاى متشكل از دامپزشكان را در ميادين اصلى همه شهرهاى كشور مستقر كرده تا مردم از توصيه هاى بهداشتى آنها استفاده كنند.رئيس سازمان دامپزشكى خاطرنشان كرد: اين اكيپ ها موظف هستند درصورت تقاضاى مردم حتى در داخل خانه ها بر ذبح شرعى و بهداشتى دام نظارت كنند.

بررسى ورود كالاهاى چينى با علامت جعلى استاندارد
رئيس مؤسسه استاندارد و تحقيقات صنعتى با بيان اين كه كالاهاى مشمول استاندارد اجبارى از مؤسسه استاندارد مجوز مى گيرند گفت: ورود كالاهاى چينى به ايران با نشان جعلى استاندارد در دست بررسى است و طى هفته جارى در اين خصوص اعلام نظر مى شود. چندى پيش مقدارى كالاى چينى با نام و علامت استاندارد ايران به كشور وارد شده است كه معلوم نيست آنها تأييد مؤسسه استاندارد ايران را گرفته اند يا علامت استاندارد ايران و نشان توليد كنندگان ايرانى در چين جعل شده است.

بهره بردارى از طرح انتقال آب سد دوستى به مشهد
طرح انتقال آب سد دوستى به مشهد بزودى به بهره دارى مى رسد.
به گزارش واحد مركزى خبر، استاندار خراسان رضوى گفت: با بهره بردارى از بزرگترين خط انتقال آب كشور همزمان با عيد غدير خم، آب سد دوستى از سرخس به طول ۱۸۷ كيلومتر به مشهد منتقل مى شود.
وى افزود: در مراحل اوليه در هر ثانيه دو هزار ليتر و در مراحل پايانى شش هزار ليتر آب در ثانيه به مشهد منتقل مى شود. محمدجواد محمدى زاده هزينه خط انتقال آب سد دوستى به مشهد را بالغ بر هزار و ۸۵۰ ميليارد ريال اعلام كرد.
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن