تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821008851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كانالس در ساردينرو: روز ويژه ستاره جوان


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سايت گل- سرخيو كانالس موردتوجه.ترين ستاره رئال.مادريد در روزي است كه سفيدپوشان به ديدار راسينگ سانتاندر خواهند رفت. كانالس كه امروز با رئال به سواحل ساردينرو خواهد رفت، بعد از درخشش در بازي مالاگا اميدوار است حضور ثابتي در جمع بازيكنان مورينيو داشته باشد. گرچه اين اتفاق كمتر رخ داده است اما در اين بازي مصدوميت هاي فراوان بازيكنان باعث شده كه شانس رسيدن سرجيو به تركيب اصلي بيشتر شود . او سعي مي كند كه به توصيه پدرش همچنان اعتماد به نفسش را حفظ كند و خودش را دستكم نگيرد .
به گزارش مرجع خبري رئال در ماه هاي اخير صحبتها در مورد كانالس زياد بود ، برخي مي گفتند كه اشتباه كرده كه در زمستان نرفته است ، برخي مي گفتند كه استعداد او فروكش كرده است و البته او خودش هم به اين حقيقت واقف است :"عالي نيستم اما راضي هستم . من در رئال مادريد هستم و براي بازي كردن مي جنگم . بازي كردن در چنين تيمهايي مشكل است و رمزش سختكوشي است ."
او در تمام طول مصاحبه لبخند به لب دارد و سرحال است . براي اولين بار در اين فصل در بازي با مالاگا پاسش منجر به گل شده است . مي داند كه توان موفق شدن در رئال مادريد را دارد . هم سنش مناسب است و هم استعدادش . مي بيند كه هم سن و سالهايش همچون تياگو آلكانترا و اندرسون خيلي پر فراز و نشيب هستند و مي داند كه رمز موفقيتش تلاش و صبر كردن است .
او حالا سخت در تلاش است تا در برنابئو موفق شود ، جايي كه هر هفته در آن به شدت مورد تشويق قرا مي گيرد :" از آنها خيلي ممنونم . هنوز هيچ كاري نكرده ام اما هر بار كه براي گرم كردن وارد زمين مي شوم ،.به اندازه كل زندگيم مورد تشويق قرار مي گيرم . واقعا بايد ممنون باشم . اين كار هواداران باعث مي شود كه مستحكم تر شوي . "
دوستانش هم در اين ماه ها خيلي به او كمك كرده اند . حالا بايد قبلش را تقسيم كند . از طرفي بايد به رئال مارديد كمك كند و از طرفي ديگر هم نمي تواند احساساتش را در مقابل تيمي كه سالها در آن خوش درخشيده پنهان كند . والدينش از روي سكوها او را خواهند ديد . پدرش آگوستين يكي از مهمترين هوادارانش است .
البته بر خلاف آن چه كه به نظر مي رسد ، مورينيو هم اميد زيادي به كانالس بسته است ، در حقيقت مربي پرتغالي مي خواهد كه اين بازيكن را به يكي از بهترين اسپانيايي ها مبدل سازد اما در اين ميان به تلاش خود كانالس هم نياز است . خود سرجيو نيز مي داند كه با شرايط مربي خو بگيرد :" مربي با همه ما يكسان برخورد مي كند ، چه قديمي ها و چه جديد ها برايش يك سان هستند . از ما مي خواهد كه با تمام وجود بازي كنيم و كم كم با خواسته هايش انس مي گيريم . " او زماني كه در راسينگ بود ستاره تيمش بود و همه نگاه ها به او بود اما در رئال مادريد نقش محوري خود را از دست داده است و شايد همين يكي از دلايلي باشد كه نتوانسته توانايي هاي واقعي خود را در رئال مادريد به اثبات برساند .
جدا از فاكتور احساس ، سرجيو مي داند كه بازي برابر راسينگ آسان نيست :" من هميشه طرفدار راسينگ بوده ام . آنها در اين فصل بد نبوده اند اما با مارسلينو بهتر شده اند . ما بايد سعي كنيم كه با دست پر از آن جا بيرون بياييم چرا كه مي خواهيم تا لحظه آخر براي قهرماني بجنگيم ."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن